مجله عمومی

سهمیه شیرین سازی آب در پروژه آب شیرین کن دیر افزایش یابد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بندر دیر گفت: مسئولان بر اساس آنچه دارند و توقع ایجاد نمی کنند قول می دهند مردم توقع کافی دارند.

دیر روز جمعه با بیان اینکه مشکل تخلیه آب و کیفیت آب دیر به یکباره مطرح نشد، افزود: در حالی که به طور مستمر مشکلات مردم را رصد می کنیم باید به مردم اطلاع رسانی و توضیح دهیم. بدانید که آب دیر اخیراً اینگونه نبوده است.

وی ادامه داد: آب آشامیدنی آنقدر دیر است که گاهی نمی توان آن را به صورت مالید. برخی از مردم پولی برای خرید آب نمک یا شیرین ندارند.

حسینی با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات قابل حل است، خاطرنشان کرد: گاهی اوقات سهمیه آب شهرستان کاهش می یابد. بعضی چیزها که پول نمی خواهد با کمک نماینده مجلس که سهمیه آب شهر را کم نمی کند حل می شود.

وی بر لزوم توجه جدی نماینده مجلس به بحث دیرکرد آب تاکید کرد و گفت: برای بهبود سیستم آبرسانی به میلیاردها تومان اعتبار نیاز است که نماینده باید پیگیری کند اما مردم همچنان واقعیت ها را می دانند و انتظار آبرسانی ندارند. سیستمی که روزی بهبود خواهد یافت.” .

خطیب جمعه دیر خواستار افزایش سهمیه آب شیرین کن در طرح آب شیرین کن دیر شد و تاکید کرد: موانع این طرح و بحث محیط زیست و سایر مسائل باید برطرف شود، اگر حل نشد یک تا دو هفته فرصت می دهم. سپس من حرفه هایی دارم که در هفته های آینده خواهم گفت که چرا محیط زیست در جای دیگری گیر نمی کند، زیرا این وظیفه مردم است که از آب جلوگیری کنند.

وی گفت: بخشنامه وزیر کشور در انتخاب همکاران با مدیرعامل جدید گره خورده است; من بارها گفته ام که در عزل و عزل دخالت نمی کنم اما اینکه رئیس کل بانک مرکزی نمی تواند وقتی در وزارت کشور است معاونش را عوض کند واویلا است.

حسینی گفت: گروه های فرهنگی و جوانان ما و دستیار وزیر آموزش و پرورش برای فعالیت های خود نیازمند کمک هستند.

وی خواستار اختصاص زمین در منطقه خور کهندل دیر شهر شد و ادامه داد: اگر مشکل سیلاب برنامه ریزی شود مشکلات مردم حل می شود اما تا زمانی که این مشکل حل نشود و گمرک به مردم برگ سبز ندهد. این محصولات معتبر خواهند بود. ” انضباط قاچاق محسوب می شود.

امام جمعه آخر وقت فرمودند: به اسم صیادان و دیگران صیاد نباشید، بلکه این کالا به بازار بیاید و از طرف دیگر محصولات ارزانتر باشد، اما اگر به این دلیل است که این محصولات به صورت فله ای از شهر خارج می شوند. , من از آن حمایت نمی کنم دفاع ما این است که پایین این چارچوب را برنامه ریزی کنیم.

وی با اشاره به روز مشروطه گفت: قانون اساسی کنوانسیون ملی ماست و همه باید به آن پایبند باشند.

حسینی در خصوص روز جهانی معلولان تاکید کرد: خانواده ها باید نسبت به عوامل ایجاد معلولیت آگاه باشند و از آن پیشگیری کنند.

وی با اشاره به ماجرای بزرگ 13 آذر سال 57 و یادواره شهیدان احمد حیدری و سامانبر علیپور گفت: تشکیل کمیته ها و ارتقای توانمندی های شهرستان.

حسینی با تبریک این روز به دانشجویان گفت: دانشجویان ما به عنوان فرماندهان جنگ نرم باید در مقابل جنگ نرم دشمن ایستادگی کنند و آرمان خواهی و استقلال طلبی داشته باشند و حرکت علمی را تقویت کنند و آرمان های شهدا را در 16 آذر فراموش نکنند. “

وی درباره مذاکرات در وین گفت: هیئت ایرانی که به سه اصل خرد، عزت و کارآمدی پایبند بود، لغو تحریم ها را در اولویت قرار داد.

حسینی گفت: یاد قیامت زندگی را هدفمند می کند.

امام جمعه با بیان اینکه قیامت روز حسرت است، افزود: باید هوشیار و هوشیار باشیم و به قیامت ایمان داشته باشیم و به یاد داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا