مجله عمومی

سیاست ماانگیزه لازم را برای همراهی مردم ایجاد نکرده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

در این جلسه بعد از بررسی موضوعات مطرح شده در شهری شهرها و شهرستانها در استان قزوین دوشنبه شب و در حضور یک مدیریت خوب و عادلانه مالواجرد معاون وزیر راه و شهرسازی, دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران جمالی پور آن را پایین تخلیه. فاطمه محمد بیگی به منتخب مردم قزوین در مجلس Xi., گروه پیاده روی پایین خیابان راه و شهرسازی علی فرخزاد متناوب کار می کنند. سیاوش که او شهردار و…. و غیره. حکمت داودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین و اعضای شورای شهر و شهردار منطقه در سالن با نام شعبه قزوین برگزار شد.

عقل است که در این جلسه ما خواهد بود پرسید: این طرح شکاف در سال ۶۹ بود که به تصویب رسید و در سال ۸۸ بیش از ۲۰ میلیارد دلار و هزینه های از مجموعه مشاوران ما دعوت شده اند و بر اساس نیازهای مردم و نقشه ها ارائه می شود که با فورد شش فوت است.

او اضافه کرد که اجرای این طرح در این منطقه از شهر باستانی قزوین متاسفانه رییس اجرایی توسعه شهری به نیازهای مردم آن را متوجه و به نظر می رسد کارشناسان در تهران بر اساس پاسخ های خود را به کالا را تصویب کرده است ، باید است که نیاز منطقه به عنوان خوانده شده نیست علت این نارضایتی است.

تکرار شده است تصویب به حدی است که حتی برخی از کسانی که برای دریافت مجوز و نوسازی واحد اقدام است و در این مورد به نیازهای مردم این برندها ، ما.

رئیس شورای شهر قزوین گفت: ورودی قزوين مشکلات جدی و وجود انواع تصویب این طرح انجام نمی شد و این آسیب ممکن است تغییر یافته و برخی از دیدگاه های کارشناسی را برای حل و فصل شود.

او گفت: “جاده های حلقه ای در شرق قزوين با تمام این پروژه ها با هدف کاهش ترافیک تعریف شده و ۳۷۰ میلیارد دلار هزینه در, نیمی, از همه چیز و شورای عالی برنامه ریزی شهری تصمیم جدی است.

نشان داده شده است برای مرمت بناهای تاریخی با بزرگترین همدردی با کلیسا و اکثر ثبت شده تاریخی از ویژگی های.

او اظهار داشت که نگهداری از این باغ در سال ۹۰ سازمان باغها و ما بیش از ۲۰ میلیارد دلار از هزینه آن نیز ۸ میلیارد دلار به خود اختصاص داده ما و این روند اشاره به اهمیت این شورا و شورای برای حفظ این میراث است که از ارزش بزرگ است.

است بحث از مشکلات مناطق آزاد ایستاده و شهری در آن بود.

هیچ پیاده روی در خیابان و جاده و شهری و امور گزارش در مورد وضعیت زیر شهرها ۵۰ هزار به ارائه و بررسی مشکلات شهرستانها و شهرهای کوچک در شورای عالی برنامه ریزی شهری در آن بود.

سیاوش طاهرخانی شهردار قزوين با توجه به مشکلات جهان تاریخی و فرسوده و بافت و محل دشمن و نه بیش از-این-مواد-مشخصات.

اولتیماتوم اسلام مصطفی مجیدی ایران اوقاف و امور خیریه از ایران گفت: “ماهیت وقف Lenovo در رسول و آنها را به انواع مختلفی از آنها را به نشان می دهد واقفان خیراندیش یک مقدار زیادی از آن شد به کاهش اختلالات کمک کند.

او گفت: در این ردیف-۱۳ ایالت در کشور موضوع هبه و ما ۱۷.۵ درصد از این کشور به زمین های کشاورزی و شهرستانها و شهرها و در حومه شهر در استان وقفی است.

مجیدی اشاره کرد که اجرای نیت واقفان برای حل مشکلات افراد دیگر است و در استان قزوین منابع برای سود و درآمد ۲۵ تریلیون دلار است که ارزش این است که به عنوان یک درصد از درآمد خود را به بخش به معرفی بیش از ۲۵۰ میلیون دلار اما هنوز نتوانسته اند برای دریافت حتی یک سی این درآمد است که ما دریافت خواهید کرد.

وی افزود: در منطقه رزجرد در ۱۲۶۰ هکتار از زمین های وقفی داریم که ما باید مایل به بخشی از این کشور و از این طرح ملی اقدام به منظور عملیاتی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا