مجله فرهنگ

سینمای Dorel برندگان خود را بدون برگزاری اعلام آمادگی اعلام کرد



چهلمین جشنواره بین المللی فیلم مستند در فرانسه ، که به دلیل شیوع کرونا ویروس لغو شد ، برندگان را آنلاین کرد.

به گزارش کندوج ، این رویداد فیلم که از 13 تا 22 مارس (13 مارس – 3 آوریل) در فرانسه برگزار شد ، به دلیل تصمیم برگزارکنندگان برای حفظ سلامت مخاطب و فیلمسازان ، سرانجام لغو شد. و وی بار دوم جشنواره را براساس فیلم های انتخاب شده برای جشنواره در وب سایت رسمی خود قرار داد.

در رده بهترین فیلم مستند جشنواره دوریل ، جایزه تصویر بهترین فیلم توسط کاوشگر اسپانیایی لوئیس لوپز کاراسکو به دلیل “کاوش در سال” و “El no estááá una noche” ساخته النور وبر اهدا شد. قرار داده شد

هیئت داوران نخستین مستندها و مستندهای کوتاه همچنین جایزه اول بهترین فیلم مستند در جشنواره فیلم دوریل در فرانسه به کارگردانی برونو رایساس را برای 110 دقیقه مستند “اتفاقات عجیب دیروز در آسمان” و برای بهترین مستند کوتاه در جشنواره دریافت کرد. آلیس فلورنتین و مارسل تورکوفسکی دو مستند با نامهای “بازگشت به سال 2069” و “آیا شیرینی نکنند” را تولید کردند ، که در آلمان ، فرانسه و بلژیک تولید شده است.

امسال ابراهیم گلستان و فروغ فرخزاد با تهیه کنندگی “گنجینه های گهر” ، “مارلیک هیلز” و “یک آتش” ، ابراهیم گلستان و “خانه سیاه است” و “خانه سیاه” است.

انتهای پیام


تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر پایه سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به انتشار محتوا می نماید، فلذا مسوولیت نوشته های سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و سامانه بر خط کندوج هیچ مسوولیتی در قبال تمامی نوشته های سایت ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا