مجله ورزشی

شانس کم باواریایی‌ها برای صعود / امید پرتغالی‌ها به درخشش طارمی در اسپانیا

طبق گزارش ها شفاف، مسابقات لیگ قهرمانان در مسیر امشب به خانه ، با دو بازی جالب و تماشایی از ساعت 23:30 در پاریس و بوداپست ، پیگیری خواهیم کرد تا چهره دو تیم راه یافته به مرحله نهایی را ببینیم. نیمه نهایی لیگ قهرمانان در سال 2021 لازم به ذکر است که درگیری بین ستارگان و البته تیم های برجسته از کشورهایی مانند فرانسه ، آلمان ، انگلیس و پرتغال باعث جذابیت بیشتر مسابقات امسال شده است.

پاری سن ژرمن – بایرن مونیخ / کار سخت باواریا در قلب فرانسه

بدون شک تأثیرگذارترین بازی امروز برابر پاریس و باواریا در قلب فرانسه خواهد بود.باواریایی ها که فصل گذشته این عنوان را به دست آوردند در مقابل تیم فوتبال بازی کردند. پاری سن ژرمن آنها 3-2 شکست خوردند تا شکست حریصانه را پس از 19 پیروزی متوالی در لیگ قهرمانان چشیده و صعودشان به خطر بیفتد ، آنها برای صعود به مرحله بعدی باید حداقل 2 گل به ثمر برسانند و یک گل دریافت نکنند. که با توجه به نتایجی که پاریسی ها در این دوره به دست آوردند کمی بعید به نظر می رسد.

دانشجویان پوچتینو (مربی پاری سن ژرمن) ​​تاکنون عملکرد بی نظیری از خود نشان داده اند ، آنها از تیم هایی مانند این تیم پیشی گرفته اند لایپزیگ آلمان و منچستر یونایتد آنها بارسلونا معروف را شکست دادند و در اولین مرحله حذفی بارسلونا معروف را شکست دادند تا نشان دهند که با تمام قدرت به ورزشگاه آمده اند تا آرزوی طولانی مدت خود را در این قاره سبز تحقق بخشند. عملکرد ستاره ای ، مانند ورنر ، امباپه، نیمار و مارکینوس در دیدار برابر بایرن مونیخ آنقدر خوب بودند که حتی خوش بین ترین هواداران بایرن مونیخ هم برای پیروزی در این بازی کار راحتی ندارند.

البته بایرن مونیخ را هم نباید دست کم گرفت ، این تیم بدون شک بهترین تیم اروپا است ، تیمی که فصل گذشته هر جام ممکن را فتح کرد و در همان لیگ قهرمانان اروپا با شکست پاری سن ژرمن در یک فینال ظریف قرار گرفت. جام اروپا یک غیاب دیگر ، اگرچه ستاره ای ، بخاطر آن بگیرید لواندوفسکی در این مرحله از فصل برای فیلیک کمی گره بزنید.

تاون ها که تاکنون پس از باخت به پاری سن ژرمن در همه رقبای خود در لیگ ، لیگ قهرمانان و جام حذفی را شکست داده اند بوندس لیگا آنها خوب ظاهر نشدند و بالعکس اتحادیه برلین آنها با یک تساوی موافقت کردند تا در شرایط مختلف برای بازی امشب آماده شوند.

آمار

  • بایرن مونیخ در 5 بازی اخیر خود ، پاریسی ها 3 پیروزی ، 1 باخت و 1 تساوی به ثبت رسانده است ، اما آنها وضعیت بهتری دارند و در 5 بازی گذشته 4 پیروزی و 1 باخت داشته اند.
  • 5 مسابقه اخیر بین دو تیم همیشه برنده بوده و هیچ یک از بازی ها با تساوی به پایان نرسیده است ، سهم بایرن از این نتایج 3 برد و سهم پاریس 2 برد بوده است.
  • دو تیم در این مسابقه غایب هستند ، ایکاردی و مارکینوس از پاری سن ژرمن و کاستا ، گونابری ، لواندوفسکی و هافمن از بایرن مونیخ.

چلسی – پورتو / کمی امید به درخشش طارمی

بازی دیگه امشب تیم فوتبال چلسی و پورتو این در شهر سویا خواهد بود که دو تیم با نتیجه 2-0 دیدار کردند شاگردان توخل آنها گامی بلند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برداشته اند. بلوزهای لندن آنها در اواسط دوران مربیگری خود شروع خوبی در این فصل نداشتند لمپارد آنها جانشین سرمربی سابق پاری سن ژرمن شدند ، شوک برای آنها مثبت بود و این چلسی بود که پس از این تغییر توانست یک سری پیروزی های ارزشمند را بدست آورد و در لیگ قهرمانان بدرخشد تا در حاشیه قرار بگیرد. شهر منچستر اگر انگلیسی ها به این دور از مسابقات رسیده باشند ، حداقل در ظاهر امشب دیدار سختی نخواهند داشت و پیش بینی می شود كه آنها به راحتی به دور بعد صعود می كنند ، اما پیش بینی از قبل امكان پذیر نیست ، زیرا حریف رفته است و پاها بسته نیستند.

پورتو که قبلاً سابقه کسب عنوان قهرمانی اروپا را دارد ، در این فصل شرایط خوبی داشت و با عملکرد خوب و البته درخشش ستاره ، مهدی طارمی او سرانجام توانست به 8 تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا برسد.

آنها خط دفاعی خوبی دارند و با توجه به اینکه برخلاف بازی قبلی هیچ مشکلی با طارمی ندارند ، انتظار می رود عملکرد تهاجمی داشته باشند. بازیکنان پورتو که پیش از این موفق به حذف یوونتوس معروف در تورین شده بودند ، در این بازی نیز می توانند غافلگیر شوند ، بدون شک میلیون ها ایرانی امشب به دلیل حضور تارمیس به این بازی توجه خواهند کرد.

آمار

  • دو تیم در سه بازی اخیر خود تساوی کسب نکرده اند ، چلسی 2 و پورتو یک پیروزی کسب کرده اند.
  • پورتو به دلیل این بازی محروم نیست و چلسی نه تنها کریستین سن را در اختیار دارد.
  • پورتو در 5 بازی اخیر خود چهار پیروزی کسب کرده و چلسی آمار مشابهی را ثبت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا