مجله بانوان

شبکه‌سازی مجموعه‌های فرهنگی بانوان در گتوند عملیاتی شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، احسان آقاي فردي وی امشب با حضور حجت الاسلام اکبری ، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی در گتوند ، با تأکید بر جنبه “امید” به بخشی از متن اعلامیه گام دوم انقلاب و توصیه مقام معظم رهبری به جوانان و افراد اشاره کرد. در سطح شهر گتوند به عنوان یک ضرورت.

دستیار وزیر فرهنگ ، دفتر تبلیغات اسلامی در خوزستان ، افزود: یکی از نیازهای زنان تحصیل کرده گتوند ، شبکه و هم افزایی موزه های خواهران در این شهر است.

وی افزود: علی رغم همه فعالیت ها و تلاش هایی که زنان در زمینه و زمینه کاری خود انجام می دهند ، هم افزایی بین موزه های فرهنگی و شبکه با آنها هنوز اتفاق نیفتاده است.

آقاي فردي در این ارتباط یادآور شد: با توجه به اهمیت و ضرورت ارتباط و هم افزایی با گروه های زنان در شهرستان ، به این سمینار وظیفه اتصال شبکه ها و تشکیل جدول هم افزایی بین گروه های فرهنگی داده شد.

معاون فرهنگی ستاد تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: انتظار می رود اعضای انجمن زنان برای پیشبرد اهداف این مجمع ، تحت لوای استان و تحت آموزه های دینی ، برای حل مشکلات فرهنگی همکاری کنند.

به گزارش آنلاین ، در این جلسه تصمیم گرفته شد که برنامه های آزمایشی و الگوهای سایر گروه های فعال زنان در سراسر استان خوزستان برای این مجمع در اسرع وقت حفظ شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا