کسب و کار ایرانیمجله عمومی

شرایط فروش جدید ایران خودرو اقساطی تحویل فوری

فروش ویژه اقساطی ایران خودرو

اجازه بدهید قبل از آشنایی با خدمت  خرید اقساطی خودرو و فروش محصولات ایران خودرو، ابتدا تاریخچه کوتاهی از این شرکت بزرگ خودروسازی را ببینیم. شرکت ایران خودرو (سهامی عام) در اوت سال 1962 تأسیس شد و در شرکت ثبت تهران به ثبت قانونی شد. این شرکت ابتدا تولید اتوبوس‌های LP را آغاز کرد ، شاسی آن از آلمان وارد شده و آنها را در کارخانه فعلی شمال ایران خودرو مونتاژ میکند. امروزه IKCO بزرگترین شرکت تولیدی اتومبیل در خاورمیانه با بیش از 700000 تولید ماشین در سال است.

بر طبق روال گذشته شرکت مبین خودرو محصولات شرکت ایران خودرو را در فهرستی از 24 وسیله نقلیه تحت گزینه منتشر نموده و تسهیلاتی برای خریداران در نظر گرفته است. یکی از نکات بارز این مرحله، تحویل فوری آن هاست. در این پروسه برای آن خریداران وام خودرو در نظر گرفته نشده است، بلکه برای هر خودرو مبلغی به عنوان پیش پرداخت و مابقی آن در اقساط چند ماهه از افراد دریافت خواهد شد. اقساط از 12 تا 48 ماه و برای آن چک دریافت می شود.

خرید اقساطی ایران خودرو و فروش محصولات ایران خودرو مجموعه خدماتی است که به صورت دوره‌ای توسط آن شرکت اعلام می شود. اما موسسات و شرکت های دیگری مانند مبین خودرو نیز با دریافت مجوز های لازم از ایران خودرو و بانک مرکزی اقدام به مینمایند. آنچه در پی می‌آید حاوی شرح خلاصه ای از مشخصات فروش اقساطی تمامی خودروهای ایران خودرو می باشد.

خرید اقساطی ایران خودرو

در فهرست ارائه شده خودروهای طرح خرید اقساطی ایران خودرو نام خودروهای زیر به چشم می خورد:

دنا، دنا پلاس، دنا پلاس توربو، پارس سال، پارس سال دو گانه، پارس LX، پارس اتومات، پژو 206 تیپ 2، پژو 207 صندوق دار V8، پژو 207 دنده ای، پژو 207 اتومات، پژو 207 صندوق دار، رانا LX، پژو 405 GLX، پژو 405 GLX (دو گانه)، پژو 405 SLX، سمند LX، سمند LX EF7، سمند LX EF7 گازسوز، دانگ فنگ H30 کراس، هایما S5، هایما S7 کراس، پژو 2008.

در اولین گام در بررسی خودروهای شامل طرح خرید اقساطی ایران خودرو به خانواده دنا نگاهی میکنیم.

1) فروش اقساطی دنا

دنا یک اتومبیل خانوادگی است که توسط شرکت خودروسازی ایران خودرو به بازار آمد. محدوده ارزش آن وابسته به چند فاکتور از جمله مدل و لوازم جانبی نصب شده در آن است. دنا پس از آغاز خط تولید به مرور جایگزین خودرو سمند در داخل و خارج گردید. در این فهرست محصولی دوست داشتنی است.

2) فروش اقساطی دنا پلاس

خودروهای خانواده دنا پلتفرمی امروزی، مدرن و قابل اطمینان هستند. یکی از مهمترین ویژگی های دنا پلاس طراحی برای شرایط دشوار جاده ها می باشد.

3) فروش اقساطی دنا پلاس توربو

این خودرو در عین حال که در خرید اقساطی ایران خودرو وجود دارد، از فاکتور های ظرافت، ایمنی، قدرت، پویایی و خوش دست بودن هنگام رانندگی برخوردار است.از دیگر ویژگی های آن دارا بودن موتور توربوشارژ، طراحی مدرن و بروز و گزینه های متنوعی است که دنا پلاس توربو بیشترین تقاضا را در بین این گروه از محصولات دارد.

4) فروش اقساطی پارس سال، پارس سال دو گانه، پارس اتومات، پارس LX

این خانواده برای نخستین بار به عنوان یک خودرو لوکس به بازار عرضه شد. پژو پارس برای سرنشینان خود راحتی و اسایش بسیاری را فراهم آورده است. این خودرو علیرغم گذشت سالها هنوز هم در بین محبوبت ترین هاست. برای تأمین تقاضای بازار ایران خودرو با اعمال تغییراتی در طراحی داخلی و اضافه کردن کیسه هوا باعث شد تا این خودرو به سرعت طرفداران خود را پیدا کند.در طرح  خانواده پژو پارس دارای اهمیت خاصی است و با دو موتور XU7 و TU5 در دو مدل سال و سال دو گانه سوز، اتومات و LX تولید می شود.

5) فروش اقساطی پژو 206 تیپ 2، پژو 206 تیپ 5

یکی دیگر از خانواده های تولید شده در شرکت ایران خودرو و عرضه شده در فروش اقساطی تمامی خودروهای ایران خودرو محصولات سری پژو 206 می باشد. پژو 206 به چند دلیل مهم از جمله سرعت و شتاب بالا، پویایی بالا، دوست محیط زیست، مصرف پایین سوخت، قیمت مناسب و ترمز EBD در بین خانواده ها و جوانان ایرانی از محبوبیت شگفت انگیزی برخوردار است. این خودرو با موتورهای 1.4 و 1.6 لیتری و در دو نوع یا تیپ 2 و 5 تولید می شود.

6) فروش اقساطی پژو 206 صندوق دار V8

پژو 206 صندوق دارV8 در ابتدا یک مجموعه صندلی بسیار جادار برای در اختیار سرنشینان خود قرار می دهد. در عین حال که از استانداردهای ایمنی بالایی برخوردار است، برای هماهنگ ساختن خودرو با ذائقه ایرانی قسمت عقب خودرو مجدداً طراحی گردید تا سرنشینانش راحتی بیشتری داشته باشند. این وسیله نقیله با موتور 1.6 لیتری در تیپ V8 به بازار می آید. این خودرو نیز در طرح خرید اقساطی پژو 206 صندوق دار به مشتریان ارائه خواهد شد.

7) فروش اقساطی پژو 207 اتومات، پژو 207 دنده ای، پژو 207 صندوق دار

مجموعه ما با ایجاد امکان خرید اقساطی ایران خودرو در محصولات پژو در خدمت همه مشتزیان گرامی است. ایران خودرو برای طراحی زیبا پژو 207 از فناوری های پیشرفته ای استفاده نموده است. این خودرو با فاکتورهایی خاص از جمله سرعت بالا، پویایی بالا، مصرف سوخت پایین، استانداردهای اروپایی و امروزی ، موتور بسیار پیشرفته و هوشمند و قیمت مناسب در میان نسل امروز و خانواده ها در ایران و جهان طرفداران زیادی دارد.این خودرو در ایران این وسیله نقلیه با گزینه های دنده ای،اتوماتیک و صندوق دار تولید می شود.

8) فروش اقساطی رانا LX

رانا در حقیقت دومین برند ملی است که در ایران خودرو به ثبت رسیده است. رانا ترکیبی از ظرافت در طراحی، ایمنی و ویژگی های مناسب را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. ضمانت سه ساله یا 50،000 کیلومتر، بیمه بدنه و دارا بودن کارت طلایی از دیگر مزایای جانبی این خودرو است که جای خود را با سرعت در بازار پیدا نمود.

9) فروش اقساطی پژو 405 GLX، پژو 405 GLX (دو گانه)، پژو 405 SLX

خانواده پژو 405 GLX در بین خودرو های موجود در بازار در دهه 70 به دلیل ایمنی بسیار بالا، مصرف سوخت مناسب، خدمات پس از فروش مناسب، قیمت خوب و اتاق جادار و راحت در بین خانواده های ایرانی بسیار محبوب بوده و هنوز طرفداران زیادی دارد و در طرح خرید اقساطی پژو 405 GLX جز گزینه هاست. در حال حاضر با دو موتور 1.8 و 1.6 لیتری و طراحی داخلی جدید تولید می شود.

10) فروش اقساطی سمند LX، سمند LX EF7، سمند LX EF7 گازسوز

خانواده سمند LX با داشتن برخی ویژگی های مهم شامل قطعات اتومبیل ارزان و در دسترس، ایمنی بالاتر، راحتی بیشتر برای سرنشینان با صندلی هایی که به تازگی طراحی شده اند، طراحی داخلی بروز تر و صندوق عقب، خانواده سمند را تبدیل به مجموعه محبوبی در میان خانواده های ایرانی نموده است.

این خانواده نیز به مانند بقیه خودرو های شرکت ایران خودرو در طرح خرید اقساطی سمند LX قرار داده شده است. امروزه مجموعه سمند با دارا بودن استاندارد یورو 4 یکی از خودرو های پر طرفدار کشور است.

11) فروش اقساطی دانگ فنگ H30 کراس

به عنوان یک وسیله نقلیه برتر در حوزه خودرو سازی چه از نظر طراحی، ایمنی و آسایش با استاندارد های بسیار بالاو با توجه به کلاس خودرو مورد توجه بسیار از خانواده های ایرانی قرار گرفته است. دانگ فنگ H30 کراس نیز که در فروش اقساطی تمامی خودروهای ایران خودرو عرضه می گردد، بر اساس پلتفرم محصولی شگفت انگیز یعنی پژو 308 ساخته شده است. این خودرو مجهز به کیفیت TU5 و گیربکس اتوماتیک تولید شده به وسیله برند معروف آیسین است. در خرید اقساطی دانگ فنگ H30 کراس خصوصا H30 کراس با توجه به طراحی درخور و اسپورت آن احساس خاصی را به راننده خواهد داد.

12) فروش اقساطی هایما S5، هایما S7 کراس

قدرت، راحتی، آسایش، طراحی زیبا و به روز به طور هم زمان و یک جا در خودرو هایما جمع شده است. سیستم روشنایی با طراحی شگفت انگیزش سرشار از پویایی و اطمینان به کارکرد خودرو است. هایما S5 دارای شاسی بسیار قدرتمند و موتوری با ظرفیت 1500 سی سی، توربوشارژ و با قدرت 161 اسب بخارجز گزینه های محبوب بازار است. گیربکس اتوماتیک و تجهیزات جانبی مجموعه ای زیبا و قوی را به شما ازائه می دهد. در عین حال طراحی داخلی فوق العاده و جوان پسند آن یک خودرو همه کاره را در اختیار شما قرار می دهد. در طرح خرید اقساطی هایما S5 به منظور پاسخگویی به تقاضای بازار محصول دیگری با نام S7 کراس را تولید و عرضه نموده است.

13) فروش اقساطی پژو 2008

مشتریان گرامی قادر خواهند بود با مراجعه به وب سایت شرکت مبین خودرو، از انواع خودروها، قیمت روز و همچنین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو اطلاع پیدا کنند. در صورت لزوم در تماس با کارشناسان مجموعه ما راهنمایی های لازم را در رابطه با فروش اقساطی تمامی خودروهای ایران خودرو کسب نمایند.

 

دکمه بازگشت به بالا