مجله عمومی

شرایط کرونایی برای کشتی گیران از جنگ هم بدتر است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی کندوج ،
“علیرضا دبیر” در گفتگو با نبض ورزش در مورد حضور 85 نفر از اعضای تیم ملی در آزاد و غرب در اردوگاه قرنطینه گفت: افزود:.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به تاریخچه زندگی قهرمانانه گفت: زندگی قهرمانانه پر از خویشتنداری است ، کسی که از نظر روحی و جسمی قویتر است ماندگارتر است. “اگر حدود هشت ماه باشد می توانید موفق شوید و مدال بگیرید. به المپیک تا استقامت بیشتری داشته باشد.

دبیر با اشاره به مسابقات تیم ملی گفت: آنچه اکنون مهم است شرکت در المپیک است. با توجه به المپیک ، اردوها برگزار می شود و مسابقات برگزار می شود.

وی با اشاره به سه نقشه که در کشتی آزاد و فرنگی داده شده است ، گفت: “انتخاب نقشه های مختلف بسته به سهمیه متفاوت است.”

رئیس انجمن کشتی با اشاره به اینکه تمام باشگاه های کشتی کشور تعطیل هستند و این موضوع بر تناسب اندام کشتی ها تأثیر دارد ، گفت: باشگاه کشتی باعث تعطیلی باشگاه ها برای چند ماه شد. بدن کشتی گیران در تمرینات لیگ و مقدماتی بهتر آماده شده بود.

وی با بیان اینکه “کشتی آزاد یک تورنمنت انتخابی برای همه اوزان است” ، افزود: کشتی گیران براساس توانایی ها و نتایج مطلوب خود در یک سال گذشته در مسابقات انتخابی شرکت کردند.

وی در مورد مسابقات بین المللی آینده گفت: مسابقات جام تخت در ماه مه ماه آینده برگزار می شود.

وزیر امور خارجه از آقایان “بنا” و “محمدی” سرمربی تیم های ملی غربی و آزاد تشکر کرد اما گفت: “ما تلاش می کنیم انتخابات را برگزار کنیم.”

وی با تأکید بر اینکه عدالت باید در مسابقات انتخابی تیم های ملی حاکم باشد ، گفت: مدیر تیم های ملی باید فردی باشد که تعامل داشته باشد.

وی گفت: رابطه “محمد بنا” با “حمید سوریان” رابطه پدر و پسر است.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: جوایز و کشتی گیران برنده جوایز نباید از کشتی دور شوند و برای مدیریت ورزش کشور در آینده آماده شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا