مجله عمومی

شهادت سردار سلیمانی روح مقاومت و شهادت طلبی را زنده کرده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، بیانیه جامعه اسلامی فرهنگیان در مورد تولد شهید سردار دلها ، شهید حاج قاسم سلیمانی: شهادت بابت تلاش های بی وقفه وی در طول سالها پاداش گرفت.

در این بیانیه به مناسبت اولین شهادت سردار دلها ، شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش شهید ابو مهدی مهندس گزارش شده است که یک واقعه بزرگ که قلب مردم ایران و همه دوستداران مقاومت در سراسر جهان را لمس کرد ، اخباری که برخلاف دید غیرصادقانه استکبار بین المللی ، روح مقاومت و شهادت را در قلب ها زنده کرد.

در ادامه آمده است: شهید سردار دله چنان اهمیت یافت که مقام معظم رهبری وی را “قهرمان ملت ایران و قهرمان امت اسلامی” خواندند ، چه پاداش شایسته ای برای چهره شیرین که از این همه لطف الهی به جز خرد شهدا بهره مند شده است. رهبران انقلاب که “شهید به پاس تلاشهای خستگی ناپذیر این سالها پاداش گرفت”.

در این بیانیه همچنین تأکید شده است که مراسم تشییع جنازه بزرگ و میلیونی ملت های بزرگ ایران و عراق پاسخی تکان دهنده و واضح به این اقدامات ناعادلانه بود. شرمنده آمریکا بود و همه تلاش های استکبار جهانی برای از بین بردن شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی ، یکی از چهره های محبوب مخالف در منطقه و سراسر جهان بود ، اما او به وضوح دید که شهادت وی در قلب مقاومت تأثیر می گذارد و اکنون او را خونخوار می دانند. آنها دارند می روند.

جامعه اسلامی دانشمندان فرهنگی ایران ، در ترس از دستورات ولی امر مسلمان جهان و در رکاب دولت شریف اسلامی ایران ، روز عروج سلطنتی سردار دلها ابو مهدی مهندس و شهید بزرگوار به راه خود ادامه خواهد داد و تا وقتی که انتقام سختی از ژنرال ها و قاتلانش نگیرد ، تسلیم نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا