اقتصادیکسب و کار ایرانیمجله عمومی

شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه دولتی

هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر

دانشگاه های دولتی ترکیه: همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است، سازمان سنجش و آموزش کشور به عنوان مجری پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی وظیفه تعیین و اعلام جزئیات ثبت نام این پذیرش اعم از زمان و نحوه ثبت نام، شرایط پذیرش، مدارک مورد نیاز، هزینه ثبت نام و …. را بر عهده دارد.

در سال گذشته طبق اطلاعیه منتشر شده در خصوص هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری یا همان  مهر، داوطلبان می توانستند با پرداخت مبلغی حدود 76 هزار و دویست تومان با مراجعه به سایت ثبت نام دانشگاه های سراسری ثبت نام خود را انجام دهند.

به محض مشخص شدن هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر، این مقاله بروزشده و لینک پرداخت هزینه ثبت نام در این قسمت قرار داده می شود.

داوطلبانی که قصد ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری را دارند، در ابتدا نیاز است مدارک لازم را آماده کرده و سپس اقدام به ثبت نام نمایند. برای اطلاع از جزئیات مدارکی که در زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری نیاز است توصیه می نیم داوطلبان مقاله زیر را نیز مطالعه نمایند

زمان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر

لینک پرداخت هزینه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه های سراسری هر ساله همزمان با مهلت نام نویسی این دانشگاه ها فعال خواهد بود. در سال گذشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری برای ورودی مهر ماه از 18 مرداد ماه آغاز شد و تا 23 مرداد ماه ادامه داشت. بر این اساس می توان پیشبینی کرد که زمان ثبت نام و به دنبال آن، فعال شدن لینک هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری سال جاری نیز در اواسط مرداد ماه باشد.

همچنین ثبت نام ورودی مهر بدون آزمون دانشگاه سراسری بصورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود. بنابراین در این حالت داوطلبان موظف بودند پیش از آغاز ثبت نام ابتدا هزینه تعیین شده را در سایت سازمان سنجش پرداخت کرده و پس از تهیه کارت اعتباری ثبت نام وارد سامانه نام نویسی پذیرش بدون آزمون دانشگاه های سراسری شوند.

دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی سراسری در راستای اطلاع رسانی داوطلبان در خصوص شرایط تعیین شده و اطلاع از رشته محل های بدون کنکور ارائه شده در هر دوره منتشر می شود. توصیه می کنیم داوطلبان برای دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری و جزئیات آن مقاله زیر را نیز مطالعه نمایند.

 هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن

لیست دانشگاه های دولتی ترکیه: هر ساله هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن با هزینه ثبت نام ورودی مهر همان سال برابر بوده و تغییر نمی کند. با توجه به یکسان بودن ثبت نام ورودی مهر و بهمن دانشگاه های سراسری، سازمان سنجش با انتشار اطلاعیه ای علاوه بر اعلام جزییات ثبت نام هزینه دقیق ثبت نام بدون آزمون دانشگاه های سراسری را اعلام می کند.

با توجه به عدم انتشار اطلاعیه در خصوص پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ماه سال جاری، براساس هزینه سال گذشته که 76 هزار و 200 تومان بود می توان پیش بینی کرد که هزینه ثبت نام در سال جاری نیز مقداری بیشتر باشد.

به محض اعلام هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن، این مقاله بروزرسانی شده و لینک پرداخت هزینه ثبت نام در این قسمت قرار داده می شود.

لازم به ذکر است که به محض مشخص شدن هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری نیمسال دوم علاوه بر بروزرسانی این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.داوطبان پیش از اقدام به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری نیاز دارند که اطلاعات کافی در مورد ثبت نام را به دست آورند. برای این منظور می توانند به لینک زیر مراجعه نمایند.

زمان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن

پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن مانند سال های گذشته همزمان با آغاز مهلت ثبت نام شروع شده و با اتمام مهلت ثبت نام به پایان خواهد رسید. زمان شروع ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن و مهلت پرداخت هزینه آن در حال حاضر مشخص نیست.

همچنین با در نظر گرفتن اطلاعیه سازمان سنجش ثبت نام پذیرش بدون آزمون سراسری ورودی بهمن این دانشگاه ها بصورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی انجام می شود. داوطلبان موظف هستند هزینه تعیین شده را در سایت سازمان سنجش پرداخت کنند.

آن دسته از داوطلبانی که قصد ثبت نام بدون آزمون دانشگاه های سراسری را دارند، پیش از اقدام برای ثبت نام لازم است لیست رشته های بدون کنکور را مطالعه نمایند. توصیه می کنیم داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص مقاله زیر را نیز مطالعه نمایند.

ر نظر داشته باشید مشاوران سامانه مشاوره تحصیلی هیوا آماده هستند تا به تمام سوالات شما درباره هزینه ثبت نام بدون کنکور سراسری پاسخ دهند. شما می توانید با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با مشاوران حرفه ای این مرکز در ارتباط باشید. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام و دنبال کردن صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون کنکور هیوا از آخرین اخبار و تغییرات این حوزه مطلع گردید.

سوالات متداول

1- ✔️ هزینه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سراسری به چه میزان است؟

✔️ هزینه ثبت نام در هر دوره از پذیرش پس از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش مشخص می شود، که به محض اعلام شدن هزینه در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود.

2- ✔️ هزینه ثبت نام بدون کنکور سراسری را چه زمانی باید پرداخت کرد؟

✔️ همانطور که در مقاله نیز اشاره شده، داوطلبان باید پیش از اقدام به نام نویسی و در زمان تعیین شده هزینه ثبت نام این دانشگاه ها را پرداخت کنند.

3- هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری از چه طریقی باید پرداخت شود؟

✔️ هزینه ثبت نام این دانشگاه ها از طریق سایت سازمان سنجش و بصورت الکترونیکی پرداخت می شود که در متن مقاله نیز توضیح داده شده است.

دکمه بازگشت به بالا