مجله ورزشی

شکوری: قرارداد اسکوچیچ صددرصد ریالی بسته شد اما…

رئیس سابق دبیرخانه عمومی فدراسیون فوتبال می گوید: در ازای مطالبات ما از فیفا ، قرارداد اسکاتلند را مبادله کردیم.

ابراهیم شکوری ، دبیرکل فدراسیون فوتبال ، رئیس سابق فدراسیون فوتبال درباره انتشار اسناد در توافقنامه اسکاتلند و رسانه ها گفت. “هدف از انتشار نامه ها چیست؟” زمانی که من مسئولیت آن را بر عهده داشتم ، باید بگویم که در همان زمان من به دفتر فیفا رفته ام تا راهی برای پذیرش مطالبات خود بیابم و در مورد روش های مختلف صحبت کنم. یکی از شایعات این بود که فیفا هزینه هایی مانند پرواز و اسکان تیم های ملی ، اردوها و همچنین بحث درمورد قراردادهای مربیان خارجی را از طریق این الزامات پرداخت می کند.

او ادامه داد. “در همین زمان ، آقای قرارداد اسکوچی منعقد شد و سپس قرارداد وی در رئال منعقد شد و تا زمانی که من بودم ، قرارداد در رئال بود. ” وقتی از سوئیس آمدم ، با آقای بهاروند در این مورد صحبت کردیم و بهترین فرصت برای ما بود که خواسته هایمان را از فیفا بگیریم ، درست همانطور که او و من مجبور نیستیم پول واقعی بیشتری خرج کنیم. نامه به همین منظور نوشته شده بود ، و ما به دنبال راهی برای افزودن مکمل قرارداد Skocic برای تبدیل پول به نرخ بهره روزانه از طریق فیفا بودیم.

شکوری با بیان این که افزودنی برای قرارداد شوتچی باید اضافه شود ، گفت: اگر او موافقت کرده بود ، ما مجبور بودیم به ارز خارجی بپردازیم. با توجه به شرایط موجود در کشور ما ، ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا همه تغییراتی را که ایجاد کرده ایم و من فدراسیون را ترک کرده ام.

وی در پاسخ به سؤالی درباره پیشنهاد وی برای بازگشت به فوتبال گفت: من جلسات خوبی با بهاروند داشته ام ، اما در حال حاضر وی تأکید می کند که من کارمند فدراسیون هستم و باید در فدراسیون حضور داشته باشم. من الان در تعطیلات هستم و استراحت می کنم تا بتوانم برگردم و فوتبال بازی کنم. در واقع ، من دیگر نمی خواهم در مورد آن صحبت کنم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا