مجله ورزشی

شگفتی نود در پنالتی‌ها نیمه تمام ماند!

به گزارش خبرگزاری آبرانلاین; از مرحله یک شانزدهم فینال فوتبال ایران، استقلال از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی میزبان نود ارومیه بود که در پی ضربات پنالتی سخت فرهاد مجیدی بود.

بر اثر اشتباه مدافع چپ در دقیقهی 10 بازی، Matin Karimzadeh فرصت پیدا میکنه که دروازبان میهمان رو پشت سر بگذاره و یک گل دیگه برای تیم مهمان اضافه میکنه. ضربه کرنر هم خطرناک بود و بازیکن نود به تیرک دروازه آنها برخورد کرد. در دقیقه 19، متین کریم زاده به جای سبحان خاقانی وارد زمین شد. بعد از 20 بازي كردن، Aref Aghasi مي تونه يه گل رو برای fc به ارمغان بياره، زماني كه او براي گلزدن كاملآً آماده به نظر ميرسيد ضربش رو از سمت چپ زد، ولی توپش با اختلاف ميليمتری از بالای دروازه به بيرون میره. در دقیقه 26، عارف آقاسی یک ضربه آزاد روی محوطه جریمهی حریف فرستاد. امین قاسمی نژاد با ضربه آزاد 30 متری تیم میزبان در دقیقه 45 نتیجه رو 4 – 0 میکنه.

در دقیقه 46، زبیر یک ضربه آزاد روی محوطه جریمه ارسال کرد که بابک مرادی آنطور که هم تیمی هایش امیدوار بودند موفق به برقراری ارتباط نشد و توپ به بیرون رفت. سه دقیقه بعد شوت استقلالی ها به دنبال ضربه ایستگاهی آزادی به بیرون رفت. در دقیقه 54، چند چالش سریع و موفقیت آمیز با یک ضربه از خارج از محوطه جریمه توسط امین قاسمی نژاد ممکن بود به گل دیگری برای نانس اوریه ختم شود. بازیکنان استقلال روی دروازه حریف فشار آوردند و توپ بارها از روی خط دروازه توسط بازیکنان و مدافعان میهمان ارسال شد. در دقیقه 59، رضا تجری از استقلال میتونست اختلاف رو بیشتر کنه، اما شوتش که از سمت چپ زده شده بود از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقهی 67 بازی، استقلالی ها کمی مبهم به نظر میرسند و سازماندهی آنها به سطح قابل قبولی سقوط می کند. در دقیقه 72، چند چالش سریع و موفقیت آمیز به دنبال یک شوت از بیرون محوطه جریمه توسط Estoodhlal ممکن بود به گل دیگه ای برای Nood Orumieh ختم بشه. در دقیقه 85 بازی آرمان رمضانی بازیکن مرادی با یک حرکت زشت بازیکن دیگر رو در حالی که داشت به دنبال توپ شلیک شده بود از پشت هل میده و با یک کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج میشه. یک دقیقه بعد منصوری پای عارف آقاسی را به کرنر فرستاد. در دقیقه 88، چند چالش سریع و موفقیت آمیز با یک ضربه از خارج از محوطه جریمه توسط زبیر نیک نفس ممکن بود به گل دیگری برای آرمان رمضانی ختم شود، اما استقلالی ها یک مهار تماشایی را به ثمر رساندند. در نهایت بازی تمدید شد تا برنده بازی مشخص شود.

در دقیقه 94، آرمان رمضانی از سمت راست وارد زمین شد و میتونست گل تساوی رو بزنه اما حمله نود ارومیه رو مدافعان با موفقیت دفع کردند. 5 دقیقه بعد مصدومیت سر بازیکنان استقلال در آغوش منصوری آرام شد.
در دقیقه ی 101 این بازی نفس گیر، محمدرضا آزادی تقریبا داشت تیمش رو با یک گل دیگه جلو می انداخت اما شلیک سهمگینش از پشت محوطه جریمه زوزه کشان از بالای تیر افقی به بیرون رفت . یک دقیقه بعد پاس عالی رضا آذری در داخل محوطه جریمه به رضاوند رسید که این بازیکن قدر پاس خیلی خوب هم تیمی خود را ندانست و این اتفاق به اشتباه افتاد. در نهایت تلاش تیم ها با تساوی 120 دقیقه ای به پایان رسید.

در ضربات پنالتی استقلال ۴ بر ۲ پیروز شد و به هشت نتیجه رسید.

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف آقاسی، آرش رضاوند، زبیر نیکونفس، سبحان خاقانی، امیرعلی صادقی، ارسلان مطهری، متین کریم زاده و امین قاسمی نژاد.

گره نصب ارومیه: رضا منصوری، وحید صدری، محسن سلیمانی، رضا احمدی، هادی آقازاده، آرمان سوداگر، عماد علیپور، محمد رستمی زاده، اکبر صفرزاده، سجاد تجارلو، آرمین مصطفوی.

فینال جام حذفی

پدیده مشهد 2- استقلال ملاثانی یک
آلومینیوم اراک 2- صفر فجرسپاسی
آرمان گهر سفر – نساجی مازندران یک
شاهین بوشهر صفر (3) – نفت مسجد سلیمان صفر (4)
یک تیر – قشقایی صفر
ذوب آهن 3- رایکا بابل صفر
گل گهر سیرجان 4- شهرداری آستارا صفر
فولاد 3- نوش صفر
سپاهان وان – ارک ستارگان اسلامشهر صفر

نود شگفتی در ضربات پنالتی نیمه تمام شد!

نود شگفتی در ضربات پنالتی نیمه تمام شد!

نود شگفتی در ضربات پنالتی نیمه تمام شد!

نود شگفتی در ضربات پنالتی نیمه تمام شد!

نود شگفتی در ضربات پنالتی نیمه تمام شد!

بیشتر بخوانید: حسن یزدانی به خیابان ها آمد. کشتی گیر دیگر ملیت خود را تغییر داد

253 251

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا