مجله ورزشی

صادقی: کسی دیده من چه دستاوردی در سایپا داشته‌ام؟

سایپا می گوید هیچ کس در فوتبال ایران کاری به پیشرفت بازیکنان ندارد و نتیجه بیش از هر چیز مهم شده است.

به گزارش کندوج ، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: قبل از هر چیز باید از دهداری یاد کنیم که با اخلاق بود. ای کاش کسی نمی میرد و سپس از او تشکر می کنیم. امیدوارم از کسانی که زنده هستند تشکر و احترام بگذاریم و قطعاً از آنها استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: بهتر است دیگر از گفتگوها صرف نظر كنیم و حرفهایی را بزنیم كه به درد فوتبال می خورد. “مربیان نسل ما جوان ترند و امیدوار بودیم كه دست اندركاران فوتبال تفاوتی ایجاد كنند ، اما به نظر می رسد كه ما هم همین را پشت سر می گذاریم. جهت. این هفته دوم است و سود زیادی برای لیگ ایجاد شده است. این خیلی بد است من فصل گذشته گفتم خیلی بد است که کسی که بیشتر سر و صدا می کند بیشتر دیده شود و با او برخورد شود و سپس کمیته اخلاق با من تماس گرفت که سه دوره اخلاقی داشتم و توضیح خواستم. باید حذف شود هرکسی که سر و صدا کند ، تیمش موفق خواهد شد. دیدن عملکرد مربیان بد است. تیم ما فصل گذشته گل نزد اما این گل را زد. دستاورد من این است که در مدت دو سال 15 بازیکن را از تیم سایپا به تیم بزرگسالان آوردم. من بازیکنانی را آوردم که 20 یا 30 میلیون تومانی قرارداد بسته اند ، اما اکنون آنها پیشنهادی 2 میلیارد تومانی دارند.

وی گفت: متأسفانه بسیاری مانند من ناامید شده اند. هرکسی که سر و صدا کند ، رسانه ها به او توجه می کنند ، اما هرکس که بیاید و کار خود را انجام دهد ، هیچ کس به آن توجه نمی کند. آیا رسانه ها گزارش داده اند که سایپا 25 بازیکن را از تیم های پایه به تیم بزرگسالان منتقل کرده است؟ امید سایپا 4 بازی در لیگ برتر انجام داده است. همه مدیران با چه امکاناتی دوست دارند تیمشان قهرمان شود؟ هر تیم توانایی هایی دارد. این مسائل مربیان را تحت فشار قرار می دهد. ما باید تلاش کنیم تا موفق شویم و موفق شویم. اکنون موفقیت در تیم های پایه بسیار مهم است. چه فایده ای دارد که وب سایت با هر چیز دیگری که در آنجاست “مخلوط شود”؟ ما باید ریشه کار را بگیریم. امیدوارم این پاورقی ها و بیانیه ها پایان یابد.

صادقی درباره اعتراض به داوری نیز گفت: تا کی می خواهیم به داوری اعتراض کنیم؟ این وقتی اتفاق می افتد که قضاوت حرفه ای نباشد. انتظار داریم یک قاضی ساعت 6 صبح در محل کار برای کار چه کاری انجام دهد؟ آنها برای هر بازی با داوران باید 4 میلیون بپردازند. در نیمه اول فصل گذشته 6 امتیاز از داور کم کردیم. تیم ما می توانست نهم باشد اما سیزدهم بود. شاید من اخراج شدم و دیگر نتوانستم تمرین کنم. ما باید در فصل مربیگری وقتی بازیکن بودیم ، چیزهایی را تغییر دهیم و مواردی را که فکر می کردیم بد هستند ، اجرا نکنیم.

وی درباره بازی مردانش مقابل نساجی مازندران نیز گفت: “این بازی سختی است و هدف ما گرفتن سه امتیاز بازی است.” مربیان آنها دوستان ما هستند و ما در طول بازی فقط رقیب هستیم. تیم ما تماشاگر ندارد و باید بتوانیم تشویق کنیم. امسال نیز ساخت فصل گذشته را انجام خواهیم داد. ما فوتبال بهتری نسبت به قبل بازی می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا همچنین در مورد روزبه شاه علی دوست گفت: “او بازیکنی است که کار خود را با تیم جوانان سایپا در سال 8 آغاز کرده و به رده بزرگسالان رسیده است.” امسال به دلیل شرایط خاص بهترین کار برای ترک ما بود. یک روز به سایپا برگردید.

صادقی در مورد وضعیت ورزشگاه دستگردی نیز اظهار داشت: من از مدیریت ورزشگاه دستگردی سوالی دارم. وقتی چهارشنبه بازی داریم ، چطور آنها اجازه دادند روز یکشنبه در زمین بازی کنیم؟ خاک ما آسیب دیده بود و ما نمی توانستیم آن را تمرین کنیم. من به شدت از مدیریت ورزشگاه دستگردی انتقاد می کنم که چند روز قبل از بازی مهم ما منافع باشگاه سایپا را در نظر نگرفتند و زمینه را برای یک بازی دیگر فراهم کردند. به من گفتند که این امر به درخواست انجمن شعبه و آقای مهدی اتفاق افتاده است ، اما من هیچ انتقادی از انجمن شعبه ندارم و مدیریت استادیوم دستگردی را انتقاد می کنم. مدیرانی که برای مدیریت میادین ورزشی انتخاب می شوند باید فوتبالیست هایی باشند که چند روز قبل از بازی به تیم دیگری میدان نمی دهند تا بدتر نشود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا