مجله ورزشی

صف آرایی 3 نماینده ایران برابر قهرمانان نامدار تکواندو

مسابقه 3 نماینده ایران مقابل استادان نامدار تکواندو

در روز دوم مسابقات قهرمانی جهان توسط مکزیک با حضور 3 نماینده ایران در اوزان 62-، 67- و 87- کیلوگرم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برن، بیست و پنجمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان امروز دوشنبه 2 آبان ماه با حضور 755 تکواندوکار از 120 کشور به نمایندگی از مکزیک در کاخ متروپولیتن گوادالاخارا آغاز شده و در دومین روز از ایران 3 نماینده خواهد داشت

در رده بانوان 41 شرکت کننده در وزن منهای 62 کیلوگرم سیدا نرگس میرنوراللهی حضور دارند و نماینده تکواندو کشورمان در دور نخست با استراحت روبرو شد و در مرحله بعد باید به مصاف برنده «کارولین جلسویک» از کشور برود. نروژ یا «آلیسیا والدز» از پاراگوئه برای قرار دادن در سوی دیگر میز میرنوراللهی نمایندگان کره جنوبی، هند و «اشلی کرجولد» حریف قدرتمند کانادایی و شماره دو جهان قرار دارند.

زینب اسماعیلی نماینده ایران در وزن 67 کیلوگرم خواهد بود و در دور اول باید به مصاف لورن ویلیامز از بریتانیا و نایب قهرمان المپیک 2020 توکیو برود و برنده بعدی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی قونیه به مصاف هم می رود. برنده دیدار نمایندگان پورتوریکو و صربستان در صورت پیروزی مقابل این رقیب قدرتمند. 35 تکواندوکار در این وزن ثبت نام کرده اند.

در رده مردان، ابوالفضل عباسی قهرمان مسابقات جهانی 2022 صوفیه بلغارستان در دور نخست در وزن منهای 87 کیلوگرم به مصاف «انریکه پرز» از کوبا می‌رود و در صورت پیروزی در اولین مرحله به مصاف «انریکه پرز» از کوبا می‌شود. گرد «میگل ماتینز»، شماره یک فهرست جهانی. . نمایندگان صربستان و آذربایجان در کنار عباسیان قرار دارند. در این وزن 41 تکواندوکار حضور دارند.

هدایت تیم ملی تکواندو بانوان بر عهده مینو مداح به عنوان سرمربی است. ندا زارع و مهروز ساعی به عنوان مربی او را همراهی می کنند. در رده مردان بیژن مقانلو سرمربی و مسعود حاجی زواره و نعیما خواجوی مربیان تیم ملی خواهند بود.

انتهای پیام





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه 0 رای دادن به و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا