مجله ورزشی

ضربه بزرگ اصفهانیان به داوری ایران با حذف فغانی

فریدون اصفهانیان ، مدیر بازنشسته کمیته قضایی داوران فوتبال سرانجام بازنشسته شد و ضربه سختی به داوران فوتبال ایران وارد کرد.

طبق گزارش ها شفاف، همانطور که انتظار می رفت ، اصفهانی ها که بدون سرمربی فوتبال ایران از هرج و مرج سو استفاده کرده و با وجود بازنشستگی تصمیم به بازگشت به کار گرفتند ، زهر خود را بر روی فغانی ریختند و داور ایرانی را از داشتن جام کامل در جام جهانی بعدی محروم کردند. .رد

حذف علیرضا فغانی از لیست قضات بین المللی ایران و اضافه شدن علی اصغر مومنی به لیست قضات ایران جامعه داوران را شوکه کرد.

ضربه بزرگ اصفهانی ها به دربار ایران بر سر فاغان حذف شد

از روز اول انتخاب فریدون اصفهانیان به عنوان رئیس هیئت داوران شایعاتی در مورد برکناری علیرضا فغانیس منتشر شده است.

علیرضا فغانی ، داور ایرانی مستقر در استرالیا ، توسط منصوری و ابوالفضلی ، دو کمک داور ایرانی در جام جهانی قطر تایید شد ، اما اکنون با حذف نامه فغانی از لیست بین المللی ایران ، هیچ تضمینی برای کمک فغانی به جهان وجود ندارد. .

جامعه داوری ایران به راحتی وضعیت ممتاز بین المللی خود را از دست داد. شاید 10 سال دیگر فوتبال ایران به شرایطی نرسد که تیم داوری ایران ادعای قضاوت در فینال جام جهانی را داشته باشد.

با این تصمیم عجیب فریدون اصفهانیان قطعاً علیرضا فغانی با ورود به لیست بین المللی از استرالیا صدمه ای نخواهد دید اما با این تفاوت که با تیم داوری استرالیا در جام جهانی شرکت می کند و دو کمک داور ایرانی باید در یک تیم باشند. آسیایی دیگر ، تیمی که بدون فغانی حضور در جام جهانی را تضمین نمی کند.

مشخص نیست که چرا منصوری و ابوالفضلی ، دو دستیار برجسته و موفق علیرضا فغانی ، که به اتفاق وی تیم قدرتمند جهانی را تشکیل دادند و فرصتی برای حضور در فینال جام جهانی داشتند ، باید قربانی علیرضا فغانی شوند؟

جالب اینجاست که برخی از افرادی که با داوران مشهور در ارتباط هستند از آنها خواسته اند که به نفع فغانی صحبت نکنند و به برخی از داوران بازنشسته که بازی های لیگ برتر را تماشا می کنند گفته اند که اگر آنها با رسانه ها صحبت کنند ، مومنی به جای فغانی به نفع ایرانی ها ارتقا می یابد. فوتبال. و این به موقعیت دو دستیار قاضی ایرانی که در تیم داوری فغانی بودند صدمه ای نمی زند ، اما دادگستری به خوبی می داند که با قضاوت کمیته ، اما حذف فغانی بدون دلیل و محرومیت ایران از داشتن قضات کلاس جهانی ، از جمله منصوری و ابوالفضلی ار.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا