مجله فرهنگ

ضربه محکمی به آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهیم زد

کندوج/ اصفهان صاحب الزمان (عج) فرمانده سپاه استان اصفهان گفت: به زودی ضربات سنگینی به آمریکا و رژیم صهیونیستی وارد خواهیم کرد و با انتقام سخت خود، اخراج آمریکا از منطقه و منطقه را رقم خواهیم زد. تخریب. رژیم صهیونیستی به برکت شهدا.»

سردار مجتبی فدا امروز (پنجشنبه 18 دی) در مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان، ضمن یادآوری خاطرات شهدا به ویژه سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان، گفت: امروز استان اصفهان با اندوه زهرا مرضیه (س) ص) و همچنین یاد و خاطره شهدای مقاومت، میزبان 25 شهید گرانقدر ایران اسلامی است.

وی راه، اهداف و راه همه شهدا را همانگونه که هدف شهید سلیمانی خلاصه می شد، بیان کرد و گفت: باید شکل مکتب سلیمانی را بشناسید، چرا که جوهره همه سرداران، ژنرال ها و سرلشکرهاست. امیران دفاع مقدس و همچنین ویژگی های این دوران از جمله شهید خرازی، حاج احمد کاظمی، صیاد شیرازی، شهید بابایی، میثمی و ردانی پور در آن خلاصه می شود.

به گزارش کندوج، فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: امروز در محضر شهدا پیمان می بندیم که به این سرنخ ها توجه شود، ولایت و نظام جمهوری اسلامی بوده و هست. و همیشه جان خود را در این راه فدا کرده اند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: ایشان در وصیت نامه خود گفته بودند که اینجا ایران است; امت جهان اسلام و حرم حسین بن علی (ع) اگر این حرم آسیب ببیند چیزی از حضرت ابراهیم و حرم نبوی باقی نمی ماند.

فدا یادآور شد: شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، حافظان حرم و امنیت و مقاومت، مظهر وحدت و انسجام ملی، وحدت و حضور و وفاداری مردم به نظام، انقلاب و جمهوری اسلامی در طول 43 سال انقلاب در منطقه و کشور از توطئه دشمن جلوگیری کردند.

وی پایداری انقلاب، درگیری با جناح‌ها، جنگ‌های اجباری، مبارزه با دولت‌سازی و ناسیونالیسم، جنگ‌های نیابتی در منطقه، راه‌اندازی خاورمیانه جدید، تجزیه عراق و سوریه و تضعیف مقاومت را ستود. به فدای عهد و راه و پرچم و معرفت شهدا روی زمین نمی ماند راه شهید سلیمانی و شهدای هشت سال دفاع مقدس. ادامه خواهد داشت و با شهادت این رهبر، اراده و عزم ما خدشه دار نمی شود. بلکه فصل جدیدی در مقاومت و مبارزه با استکبار در جهان در ایران و منطقه شکل خواهد گرفت.

مسئول سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به تلاش برای افزایش توان بازدارندگی و جنگ در کشور گفت: به زودی ضربه سختی به آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهیم زد. رژیم صهیونیستی را به برکت شهدا شکل خواهیم داد.

فدا گفت: ما منکر مشکلات، کمبودها، گرانی ها و فشار بر مردم نیستیم، اما دولت فعلی مصمم است و تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا سختی های زندگی و اقتصاد را از دوش مردم ایران و مردم بردارد. گفت. گفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا