مجله عمومی

ضرورت انتشار و انتقال خاطرات و وصیت نامه شهدا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، علیرضا قاسمی فرزاد روز شنبه از بخش های مختلف کتابخانه همدان بازدید کرد و در مراسم رونمایی از این کتابخانه حضور یافت. کتاب 《دو مشعل》 خاطرات سرباز ماشاالله حرمتی گفت: مراسم رونمایی از کتاب دو مشعلبرای ارج نهادن به ساحت مقدس ایثار و شهادت و رزمندگانی که در 8 سال دفاع مقدس پای کار ایستادند.

وی ادامه داد: رزمندگان دفاع مقدس با حضور خود و با ایثار و از خودگذشتگی خود این سرزمین عزیز را از گزند دشمن حفظ کردند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: دشمن قصد داشت به کشور ما حمله کند تاز برای اشغال، اما از کسانی که در مجموع نسبت به مردم و ارزش های انقلاب احساس مسئولیت و غیرت داشتند، جلوگیری کرد.

قاسمی فرزاد افزود: هیچ‌کس رزمندگان را مجبور به دفاع از خاک، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب نکرد، آنها از خاک جمهوری اسلامی دفاع کردند.

وی با اشاره به اینکه در دفاع مقدس از 10 تا 12 سال تا سالمندان احساس وظیفه می کردند و در جنگ با دروغ شرکت می کردند، گفت: عظمت آفریدند.

استاندار خاطرنشان کرد: با توجه به استحکامات صدام حسین بعثی در دستش باور نمی کرد که مبارزان جمهوری اسلامی خرمشهر را از دست او بگیرند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه رزمندگان ما دفاع مقدس با اعتماد کنید وی گفت: برای رضای خدا و قدرت ایمان موفق شدند دشمن را شکست دهند.

وی یادآور شد: دلاورمردان و افسران دوران دفاع مقدس در هر لحظه از جنگ داستان های بزرگی ساختند.

این مقام مسئول در ادامه از تلاشگرانی که برای به نمایش گذاشتن یادواره های جانبازان و ایثارگران و زمینه سازی برای انتشار آن ها تلاش کردند، تشکر و قدردانی کرد و افزود: خاطرات، کتاب ها و وصیت نامه های شهدا و ایثارگران را منتشر و ارسال کنید. فداکاری های رزمندگان در ایام دفاع مقدس برای نسل آینده بسیار ضروری است.

من باید بگویم؛ کتاب”دوماشالانتشارات مهین سمواتی و حوزه هنری همدان.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا