مجله حوادث

ضرورت اهتمام ویژه مجلس به تامین اعتبارات مورد نیاز ناجا

رئیس پلیس با تأکید بر تلاش ویژه مجلس برای تأمین اعتبارات لازم ناجا گفت: درست است که نیروی انتظامی تأکید ویژه ای بر امکانات و توانایی های فعلی در استان فارس داشته و زحمتی برای ارائه خدمات نداشته است.

به گزارش کندوج ، سردار حسین اشتری در جلسه استانداری فارس ضمن قدردانی از حمایت نمایندگان استان اسلامی استان فارس ، فرماندار و هیئت انتظامی این منطقه گفت: توجه و توجه شما به تلاش همکاران ما موجب تشویق و تقویت اخلاق کار همکاران ما خواهد شد. ما از خداوند متعال شاکریم. انصافاً ، همکاران پلیس ما با قدرت و مهربانی در خدمت ملت هستند.

رئیس پلیس همچنین استان فارس را از مناطق ویژه و ویژه اعلام کرد و اظهار داشت: انصافاً نیروی انتظامی با امکانات و قابلیت های فعلی توجه ویژه ای به این منطقه داشته و زحمتی برای ارائه خدمات نداشته است.

اشتری ادامه داد: از نظر تجهیزات ، نیروی انسانی ، بودجه و … با کمبودهایی روبرو هستیم که از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی می خواهیم با تخصص بیشتری به این موارد رسیدگی کنند و البته به رغم کمبودها به این موارد توجه ویژه داشته باشند. بسیاری از همکاران پلیس ما به خوبی به مردم خدمت می کنند.

رئیس پلیس تأکید کرد: “امروز پلیس وظایف خود را با زور انجام می دهد و هر ساله نتایج خوبی به دست می آورد.” به همین دلیل کمک به پلیس در همه زمینه ها ضروری است و مجلس باید توجه ویژه ای به ما داشته باشد.

نیاز به مراقبت ویژه برای حل مشکلات زندگی کارکنان

وی در ادامه به اهمیت تأمین معیشت کارکنان اشاره کرد و گفت: کارکنان ناجا نباید نگران مسکن (املاک و برنامه ریزی ها) باشند. اگر مشکلات زندگی کارمندان حل شود ، قطعاً در پروژه ها موفقیت آمیز خواهد بود ، بنابراین در این زمینه تجهیزات مربوطه باید کار کنند.

رئیس نیروی انتظامی با بیان اینکه کارکنان ناجا از خودخواه ترین نیروها هستند گفت: انصافاً کارکنان ما مطابق اخلاص جان خود را داده اند و صادقانه به مردم خدمت می کنند.

اشتری همچنین به مسائل سازمان های امنیتی اشاره کرد و گفت: لازم است که این موضوع بیشتر مورد توجه قرار گیرد و خیریه های امنیتی نیز بیش از گذشته کار کنند.

پلیس و امکانات خدمات به مردم را تجزیه و تحلیل کنید

وی افزود: در معالجه قربانیان تصادفات جاده ای ، در تعداد افرادی که خدا را شکر می کنیم ، کاهش قابل توجهی داریم.

رئیس نیروی انتظامی همچنین به اهمیت پلیس هوشمند اشاره کرد و گفت: اگر جمع آوری اطلاعات در پلیس موفقیت آمیز باشد ، در خدمت به مردم موفق خواهیم بود.

اقدام مناسب استانها در برخورد با پلها

اشتری درباره برخورد با رشوه و رشوه گفت: در این راستا اقدامات خوبی در همه مناطق انجام شده است اما ما نیاز به حمایت بیشتر نهادهای مربوطه به ویژه اعضای پارلمان داریم.

وی افزود: افزایش هزینه های جرم در کشور ضروری است و در این رابطه مجلس باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشد.

فرمانده انتظامی به موضوع تهاجم فرهنگی در جامعه و پیامدهای آن اشاره کرد و گفت: از هر نوع برده داری در کشور جلوگیری کنید. منبع اصلی این حملات فرهنگی آزار و اذیت اینترنتی است و ناجا در این زمینه به کمک سایر نهادهای مربوطه نیاز دارد.

وی به طرح ناظر اشاره کرد و گفت: “اجرای این طرح تأثیر مثبتی داشته است ، بنابراین ما نیاز به حمایت بیشتر داریم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، اشتری سرانجام با تأکید بر اینکه ایمنی مردم خط قرمز ما است ، با اشاره به اینکه نیروی پلیس با تمام قدرت و جلوگیری از بی نظمی در جامعه از همه جنبه ها حضور داشت ، گفت: امیدواریم نمایندگان مجلس بیش از گذشته در کنار ما باشند تا بتوانیم به ملت خدمت کنیم و سرباز خوبی در استان باشیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا