مجله ورزشی

طالبیان: من از اردو در روزهای کرونایی می‌ترسم

فائزه زمانی: موج کرونا هنوز یک مانع بزرگ در راه صنعت حمل و نقل است. اگرچه مدتی قبل تاریخ و زمان مقدمات انتخابی المپیک و المپیک اعلام شد و بیشتر رقبا به سختی تمرین می کنند ، اما ایران هنوز مجوز نظامی ندارد و اتحادیه یک حامی منظم برای برگزاری اردوهای پاره وقت و فراهم کردن مسکن برای زنان قایقرانی در تهران است. احمدرضا طالبیان ، کاپیتان آب آرام ، تشویق فدراسیون را مهمتر از برگزاری اردو می داند: “در خارج از اردو انگیزه از اهمیت بیشتری برخوردار است. از آنجا که اردوگاه در ماه مارس لغو شده است ، صیادان هیچ دستمزدی دریافت نکرده اند و این ما را از وظیفه ما دور کرده است. اکنون مسئولیت خاصی پیدا نمی کنیم. وی ادامه داد: “در این دوره ، تنها پشتیبان انجمن که از ما برخوردار است ، فراهم کردن امکانات آموزشی در خانه و تمرین در دریاچه آزادی است.”

طالبان به دلیل مشکلات شخصی سه هفته از آموزش خارج شده اند. “و در عرض چند هفته به آمادگی قبلی خود برمی گردم.”
به گفته قایقرانان ، آنها در فاصله ای از یکدیگر در آب قایقرانی می کنند تا مشکلی در تاج نداشته باشد. “و ما فاصله اجتماعی را کاملاً رعایت می کنیم.”
کاپیتان آبهای آرام ایران از جایگاه رقبا بی خبر است: “من درباره اردوها و تمرینات رقبا اطلاعی ندارم. فکر نمی کنم کشوری باشد که تمرینات و اردوگاه های خود را رها کرده است. نباید فراموش کنیم که اوضاع در کشورهای دیگر با کشور ما فرق می کند. در ایران ، بحران کرون بسیار جدی است و این ویروس از خط بحران عبور کرده است. من شخصاً از تاج و هراس اردو می ترسم. “اوضاع فرق می کند وقتی مربی بالاتر از ما باشد ، اما ما همچنان به تمرین ادامه می دهیم بنابراین اگر پیشرفت نکنیم حداقل سقوط خواهیم کرد.”

256 251

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا