مجله فرهنگ

طراح پارک‌های «ساعی» و «ملت» در ۹۰سالگی زندگی را چطور می‌بیند؟

امروز ۹۰, هر راست ۷۰ سال است که به نظر می رسد گرفته شده با این نسخهها کار از صلح در بهترین راه ممکن است منظور از بلاهایی که سر انسان, طبیعت و…. و غیره. شکایت دارند. چشم انداز مناظر, سبز, آرام و مهم ترین ویژگی نقاشی های او. اگر چه آن را می گوید, آثار, صلح, و در واقع به منظور اعتراض به “مرد” است.

حسین محجوبی., معمار و طراح از پارک های معروف تهران و از چهره های هنر نقاشی در ایران که در تاریخ ۲۴ اردیبهشت سال ۱۳۰۹ در شهر لاهیجان متولد شد. او در این سال در زمان قرنطینه و نوستالژی و لحظات ترس و نگرانی و…. و غیره. ۹۰ سال خود را حزب جو است. شما نگاه کنید در زمان شیوع ویروس کرونا و به این باور است که زمین یک سبک.

محجوبی و در حال حاضر ۷۰ سال حرفه ای در دنیای هنر بشریت از زیبایی محیط طبیعی و به اعتراض به رد به راه رفتن افراد زشت, ماشین آلات و…. و غیره. به می دانم که با توجه به این هنرمند به جای اسب و ماشین کاشته شده است و آن این است که از این طبیعت چیزی جز درختان و نازک و تجربه یک کمبود انرژی و…. و غیره. همچنان البته به نظر می رسد مقدمه ای برای توجه محجوبی طبیعت و منتشر در آثار نقاشی این هنرمند فرم و یا بهتر است گفت: شدت این بود که به ساخت پارک در شهر تهران مانند “سخت کوش” است (که شما باید آن را ساخت و آن را مجدانه به “ملت” مسئول آن است. محجوبی گفت: در این پیش نویس از پارک و اهمیت نقش درختان در زندگی انسان, بلکه آن است که بیشتر قابل توجه شهر و پس از آن نیز در آثار هنریاش بیشتر در این موضوع.

این است که یک هنرمند کهنه و در حال حاضر در روز تولد ۹۰ ساله در مصاحبه با رادیو فردا وضعیت خود را در روز از کرونایی و…. و غیره. می گوید: “وضعیت این روزها یک نتیجه از سوء استفاده از مردم به خصوص در چند دهه گذشته ماهیت ویرایش. جمعیت جهان رشد کرده است و مردم به احتمال زیاد دلیل این است که طبیعت از ساخت و ساز از مکان های مورد علاقه و جاذبه ها و ساختمان ها و آلودگی های مخرب به کار می کنند.

محجوبی آن باقی مانده است و من فکر می کنم این است که این یک جنگ از آن ساخته شده است تا از تعداد زیادی از مردم زندگی در زمین است و برای کسانی از شما که نمی روی زمین زندگی می کنند و…. و غیره. برداشته شود. من ضد مرد نیستم اما من فکر می کنم که قدرت کرونا ویروس مانند جنگ جهانی سوم است که تعداد زیادی از مردم در این سیاره ، به طور کلی ما انسان ها از طبیعت با توجه به کلام خداوند گوش به رها کردن … خدا عشق است و تنها عشق و زیبایی آن و حرکت بر روی. اگر هر یک از این چیزها به درد این طبیعت نمیخوریم و باید برای رفتن به طبیعت و در زمان های دیگر به هر یک از دیگر و به زمین بازگشت.

او گفت که مرگ را بترساند و در لبه از ۹۰ سال در حال حاضر, من می دانم که به رغم تمام معماریها و نقاشی های زیبایی که توسط انسان ساخته شده است. دوباره, آن را در کار خدا. امیدوارم کسانی از شما که می خواهم آنها را به شاد بودن و کسانی که باقی مانده است به خصوص کسانی که ضعیف هستند مراقب باشید خود را در آن.

در این نقاشی در پایان آن است که در مورد وضعیت این روز در سطح شهر تهران نیز با بیان این که “آن است که همیشه در آثار است که رای گیری شد اعتراضم برای یک مرد به یک سرب, من”, و غیره. قرار داده و آن را چهل سال پیش در این روز در تهران دیدم … روز در حالی که دیگر نیست. ماشینیسم زندگی راحت است. اما عوارض جانبی این واقعا یک چیز وحشتناک. در ۹۰ سال پیش, من می خواستم به آن مرد “آدم” است. آدم یک فرد است که هر کس را دوست دارد و انسان آدم نمی شود حریص است.

آن را در پایان پست

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا