مجله عمومی

طرح احمدی‌نژاد برای سرکوب معترضان ۸۸

علیرضا زاکانی ، یکی از بنیانگذاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نماینده مجلس شورای اسلامی ، ناگفته های سال 88 پس از سالها را بازگو می کند.

به گزارش کندوج ، وب سایت “مشرق” نیز نوشت: زاکانی برنامه های دولت احمدی نژاد را برای سرکوب مخالفان فاش می کند و اختلافات بین رهبری و نیروهای احمدی نژاد را برای مقابله با مخالفان به یاد می آورد.

در اینجا گزیده ای از سخنان زاکانی آورده شده است: “در آن زمان ، دولت طرحی را برای دستگیری 600 و نیم در جریان قیام اعلام کرد و گفت اینها عاملان قیام هستند ، باید دستگیر شوند و رهبری مخالف آن بودند. آنها 600 نفر بودند و تقریباً 190 مورد را نقض کردند و اسامی خود را اعلام کردند و مجدداً با رهبر معظم انقلاب مخالفت کردند. ایده جدیدی از دوستان آقای احمدی نژاد مبنی بر آوردن چهار میلیون نفر از شهرهای اطراف و جمع كردن افراد در تهران پدید آمد و رهبری با آن مخالفت كردند. این چیزی است که هیچ کس در خارج از آن نمی گوید و رهبری سعی کردند این اعتماد و منابع اجتماعی را در نظام با آرامش حفظ کنند و به همه س questionsالات مردم پاسخ دهند و نظام وظیفه دارد به ملت خدمت کند. دولت تلاش کرد بحران 1988 را به طرز قانع کننده ای حل کند. مقام معظم رهبری همچنین به همه گفتند که آرا votes آنها کجاست. رهبری این پیام را دادند که کسانی که بخشی از ما هستند. نگاه او به معترضین اینگونه بود. آنها درباره معترضین گفتند: “این بخشی از بدن ماست و نباید مورد نقض قرار گیرد. “

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا