مجله علمی و سلامت

طنز «ساختمان پزشکان» از نوع رادیویی

برنامه “نیشگون” با رویکرد انتقادی به موضوعات بهداشتی در قالب شوخ طبعی به تهیه کنندگی وحید طبیب از رادیو سلامت پخش می شود.

به گزارش کندوج ، به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت ، شهرام زین العابدینی ، مدیر گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت در این باره توضیح می دهد: هست. در این برنامه که ساعت 15:00 پخش می شود ، نگاهی طنزآمیز به مباحث بهداشت روان ، سلامت جسمی ، بهداشت اجتماعی و … داریم.

وی در ادامه گفت: رویکرد برنامه یک بررسی انتقادی از مسائل بهداشتی است و طیف گسترده ای از م componentsلفه ها را شامل می شود. داستان در داستان آقای علاقمند در مورد یک زوج مسن است که هر بار با چالش سلامتی روبرو می شوند و واکنش های متفاوتی از خود نشان می دهند. مسئله پزشکی در مورد پزشک مسنی است که گوش سنگینی دارد و سو mis تفاهم دارد. در قسمت ناصر خوشمرام نیز به رابطه آقای خوشمرام و همسرش می پردازد. این آیتم تبلیغاتی نیز به تبلیغات شبکه ماهواره ای اختصاص دارد که به زور و بدون اسناد و مرجع مربوطه پخش می شود.

مدیر بخش بهداشت اجتماعی ، با اشاره به بخشهای دیگر ، می گوید: مورد “Læknahús” نیز در مطب دکتر ظاهر طنز دارد. در بخش گزارشگران ، گزارش هایی با زبان طنز از شهر نیز داریم. به طور کلی ، ما از موضوعات مختلفی در زمینه بهداشت استفاده می کنیم و از طریق شوخ طبعی به آن دست می یابیم.

این برنامه به تهیه کنندگی وحید طبیب ، گویندگی داریوش بشارت و صاحبه عظیمی با بازی معصومه نوازنی ، معصومه احصانیان ، علی باقری ، پانته آ یزدی ، محمدامین سبزعلی و نویسندگی شیما اسماعیلی و روژین سده تهیه شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا