مجله عمومی

عذرخواهی دردناک بازیگر ارزشی برای تبلیغ خرید خانه‌ در دبی

مردم همیشه در محل کار خود هستند. پدر من نیز راننده تاکسی بود و حتی اگر این خانه همسایه یک ملک دامک بود ، او نه تنها خانه ای برای من خریداری نکرد ، بلکه حتی با تاکسی که مالک آن بود نیز به آنجا نرفت تا بتوانیم سبک های زندگی را با هم مقایسه کنیم. خانه های آنجا و خانه های ما. . می بینی؟
من یکی از شما هستم و اگر بد نباشید از جنسیت شما هستم! اگر صدای توپ و تانک در جبهه های جنگ باشد ، من همیشه درد شما را حتی از بلندترین برج دبی خواهم شنید! من هیچ وقت مثل تو نبودم و به همین دلیل است. من برای پدرم دعا نکردم. زیرا معتقدم پدری فقط باید نماز بخواند که ملک دامک را برای پسرش خریده باشد. من مثل افراد مشهور دیگری نیستم که برای تغذیه همسرم یا کانادا برای تهیه آبجو به کانادا می روند. من با شما بودم و حداقل 176 بار در راه بازگشت به شهادت رسیده ام!

من وطنم را با هیچ جای دیگری معامله نخواهم کرد زیرا وطنم آنقدر ارزشمند است که باید به جای مبادله فروخته شود! من هرگز خودم را به پول نمی فروشم زیرا هیچ ارزشی برای خریدن ندارم. به نام تبلیغات و با گرفتن تمام پول از دبی ، من برای موهای شما برای کشورم ارزش قائل شده ام! هر کس تحریم ها و چیزهای دیگر را به روش خود دور می زند. راه من هم این است. آیا می دانید مبارزه مخفی چیست؟ من فقط بدن و بخشی از بدنم را دارم ، اما تمام روح من متعلق به شماست ، بنابراین اگر به روح اعتقاد دارید چیزی نگویید!

امیدوارم شما ملت شریف و فهیم مثل همیشه راضی باشید و همچنان به یک وعده و غذای فلج قناعت کنید! فراموش نکن؛ شما همیشه باید مقامات و افراد مشهور را درک کنید. به طور خلاصه ، این راهی است که شما انتخاب کرده اید و اجازه دهید ما راه خود را طی کنیم و از خود مراقبت کنیم!

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا