مجله ورزشی

عربستان، قطر و بحرین؛ تیم ملی ایران در کدام کشور بازی می‌کند؟ – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، این سایت “فوتبال لبنان حید»اطلاعات جدید در مورد مقدماتی جام جهانی 2022 منتشر کرده است که این خبر مربوط به تیم ملی ایران نیز است.

ایران در گروه اول این رقابت ها به همراه امارات ، کره جنوبی ، لبنان ، عراق و سوریه قرار دارد.

در این صفحه آمده است: “علی رغم این واقعیت که AFC برنامه ای را برای مسابقات مقدماتی جام جهانی به عنوان یک بازی خانگی و خارج از خانه تعیین کرده است ، اما ایده این است که بازی به صورت متمرکز برگزار شود.” طبق اطلاعات ما ، AFC تصمیم نهایی خود را در مورد نحوه برگزاری مسابقات طی 10 روز خواهد گرفت می عروس.»

“AFC نگران است که برخی از فدراسیون ها – از جمله لبنان – نتوانند سیستم VAR را که به طور رسمی در مرحله نهایی تأیید شده است ، ارائه دهند. “لبنان ، همراه با پنج کشور دیگر ، این فناوری را ندارد و ورزشگاه های آنها هنوز آماده نیستند.”

گزارش جدید همچنین گزارش داد تیم هایی که به سومین مرحله مقدماتی جام جهانی فیفا راه پیدا می کنند حدود 2 میلیون دلار جایزه از AFC دریافت می کنند.

قسمت بعدی گزارش به مشکل AFC بعدی بازیهای رفت و برگشت اختصاص دارد: تاج پادشاهی این یک هندی است که به تعدادی از کشورهای شرکت کننده رسیده است. پس از اعلام تغییر در قوانین لیگ قهرمانان آسیا و جام AFC ، نه تنها برای این فصل ، بلکه برای فصل آینده ، چیزی تائیدیه “این نشان دهنده جدیت پیشنهاد برگزاری مسابقات به صورت متمرکز است.”

سایت فوتبال لبنان حید وی با بیان اینکه کشورهای حوزه خلیج فارس گزینه های میزبانی گروه اول مقدماتی جام جهانی هستند افزود: عربستان سعودی به همراه قطر و سرانجام بحرین گزینه اول است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا