مجله ورزشی

عنایتی: برای شروع بازی بدی نبود/ تیم دست‌وپا بسته‌ای نیستیم

سرمربی گفت: ما تیم بسته ای نیستیم و تمام تلاش خود را می کنیم تا تیم ما شرایط خوبی را در جدول کسب کند.

به گزارش کندوج ، رضا عنایتی پس از باخت یک بر صفر تیمش مقابل استقلال گفت: شروع بازی بدی نبود. ما می دانستیم که با تیمی بازی می کنیم که شخصیت بزرگی دارد و بسیار منسجم و قوی است. ما از نظر بازی بد نبودیم اما من از نحوه بازی خود راضی نبودم و امیدوارم اعتماد به نفس پیدا کرده و در موقعیت بهتری قرار بگیریم. به استقلال تبریک می گویم و انشاءالله سعی می کنیم کیفیت فوتبالی بهتری ارائه دهیم.

وی ادامه داد: ما افکار زیادی داریم و باید کارهای بزرگی انجام دهیم. انشاء الله سریعتر بهبود می یابیم و خود را برای بازیهای بعدی آماده می کنیم. امسال ما جدول را به دو قسمت تقسیم می کنیم. 5.6 تیم مشکلات مالی ندارند اما 8.9 تیم وجود دارند که از نظر مالی به طور جدی ضعیف هستند و امسال لیگ در دو بخش است. تیم هایی که سعی می کنند قهرمان شوند و تیم هایی که نمی خواهند سقوط کنند در این دو قسمت قرار دارند.

سرمربی تیم ملی افزود: ما به دلیل توانایی خود بازیکنان خوبی را از نظر فنی به دست آورده ایم و سعی می کنیم امسال در لیگ بمانیم. انشاءالله با مدیریت جدید ، سازمان بسیار خوب خواهد بود تا تیم بتواند به موقعیت بهتری دست یابد. مطمئنم این اتفاق می افتد زیرا ما تیم بسته ای نیستیم و تمام تلاش خود را می کنیم تا تیم ما شرایط خوبی را در جدول کسب کند.

وی با اشاره به اینکه یک توافق بین دو تیم صورت گرفته است ، گفت: “بازیکنان جوان و باتجربه ما توانستند به اهداف ما برسند اما برای چند دقیقه خوب نبودند.” من در سطح گل ناراحت هستم که ما خیلی راحت گلزنی کردیم اما باید برویم و تمرین کنیم تا نتایج بهتری بگیریم.

عنایتی در مورد داور بازی گفت: این مشکل خاصی نبود و فقط در محوطه جریمه باید بگویم که موضوع اصلا پنالتی نبود زیرا دروازه بان ما متعلق به مهاجم استقلال نبود. صحنه هایی در میانه میدان بود که کار نمی کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا