کسب و کار ایرانیمجله عمومی

عوامل تاثیر گزار بر قیمت ساخت سایبان برقی فول باکس

سایبان برقی فول باکس یا کاست‌دار یکی از انواع سایبان برقی بازویی است که در بازار خود، بسیار شیک، باکیفیت و پرطرفدار محسوب می‌شود. کیفیت و زیبایی این سایبان سبب شده که صادرات آن به کشورهای خاورمیانه و همسایه بیش از سایر انواع سایبان باشد. سایبان برقی فول باکس، در بازار داخلی نیز طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. به دلیل تقاضای زیادی که برای آن وجود دارد، در ادامه‌ این مطلب از ، بیشتر درباره‌ این نوع از سایبان، ویژگی‌ها و مزایای آن توضیح خواهیم داد.

سایبان برقی فول باکس چیست؟

سایبان برقی فول باکس، تشکیل شده از موتور، سازه‌ی آلومینیومی و پوشش خاص خواهد بود. سازه‌ی آلومینیومی این سایبان بسیار سبک طراحی شده است که طول عمر بالایی دارد. در عین حال، سایبان برقی فول باکس از سازه‌ای محکم و ایمن ساخته شده و میزان بازشوندگی آن زیاد است. این نوع سایبان برقی به دلیل باکس محافظ ویژه و منحصر به فردش محبوبیت زیادی دارد؛ به طوری که وقتی این سایبان جمع می‌شود، در داخل باکس قرار می‌گیرد. همین امر، باعث می‌شود که از گرد و غبار یا ساییدگی و فرسودگی به هنگام بارش باران و برف محفوظ بماند.

Factors affecting the price of full box electric awnings

تفاوت سایبان برقی فول باکس با سایر سایبان‌های برقی

عمده‌ترین تفاوت سایبان برقی و فول باکس شامل موارد زیر است:

  • کاور: سایبان برقی فول باکس از بالا، دو طرف و جلو کاور دارد. این کاور کل سایبان و اجزای آن را تحت پوشش قرار می‌دهد؛ اما در انواع دیگر سایبان برقی سمت جلو یا کل اجزای سایبان کاور ندارد.
  • پوشش سایبان: این سایبان پوشش مناسبی دارد که به هنگام جمع شدن سایبان، پوشش آن روی یک محفظه‌ی آلومینیومی قرار می‌گیرد. این پوشش باعث می‌شود که سایبان در برابر بارش‌های جوی از فرسایش محفوظ بماند.
  • درباره‌ی دیگر انواع سایبان بیشتر بدانید:

ویژگی‌ها و مزایای سایبان برقی فول باکس

ویژگی‌ها و مزایای زیر را می‌توان برای این سایبان برشمرد:

  • امکان چاپ تبلیغات بر سایبان برقی فول باکس وجود دارد.
  • این سایبان ریموت کنترل دارد و می‌توان آن را به اندازه‌ دلخواه باز و بسته کرد.
  • از مزایای این سایبان صدای کم آن است. این سایبان‌ها به آرامی باز و بسته می‌شوند، این امر باعث می‌شود تا سایبان به هنگام باز و بسته شدن صدای کمی داشته باشد.
  • رنگ سازه‌ سایبان فول باکس در مرغوب‌ترین حالت، پودری (الکترواستاتیک) است.
  • استفاده از موتور با توانایی بالا: این ویژگی توان حرکتی سایبان را بالا خواهد برد.
  • پارچه‌های ۱۰۰ درصد اورجینال اسپانیایی که آن را در برابر اشعه‌ی خورشید مقاوم، ضد آب و ضد انجماد می‌کند.
  • سایبان برقی فول باکس یک‌طرفه است و به دیوار یا پایه نصب می‌شود.
  • این سایبان در منازل، باغ، ویلا رستوران، مغازه، فروشگاه‌ها و تراس قابل نصب خواهد بود.
  • تمام سازه‌ی آلومینیومی فابریک است.
  • تمام قطعات دایکاست و اکستروژن هستند.
  • زنجیرهای قوی برای استحکام‌ بخشی به بازوهای سایبان وجود دارد
  • جمع شدن سایبان درون باکس باعث محافظ از پوشش پارچه‌ای سایبان شده و این امر باعث می‌شود که طول عمر آن افزایش یابد.
  • سهولت در استفاده از این سایبان

عوامل موثر در قیمت سایبان برقی فول باکس

عوامل تاثیر گذار در قیمت گذاری انواع سایبان شامل موارد زیر خواهد بود:

  • اندازه‌ی سایبان: معمولا این سایبان‌ها با عرض ۳ تا ۵ متر تولید می‌شوند و تا ۲، ۲.۵ یا ۳ متر باز می‌شوند. هر چه عرض سایبان بیشتر باشد، قیمت سایبان بیشتر می‌شود.
  • نوع سایبان: منظور برقی یا دستی بودن آن است. سایبان‌های برقی نیاز به موتور الکتریکی، ریموت و رسیور دارند تا بتوان آن‌ها را با برق باز و بسته کرد که همین امر قیمت سایبان را بیشتر می‌کند.
  • مساحت فضایی که سایبان برای آن در نظر گرفته می‌شود.
  • جنس پارچه یا پوشش سایبان
  • شرکت سازنده‌ی سایبان
  • متریال به‌کار رفته در ساخت سایبان: با توجه به قیمت آلومینیوم نسبت به آهن و فولاد، افزایش قیمت سازه‌های آلومینیومی این سایبان باعث افزایش قیمت محصول نهایی خواهد شد. جنس روکش سازه نیز می‌تواند روی قیمت سایبان تأثیر بگذارد.
  • اگر می‌خواهید درباره‌ بدانید، روی لینک کلیک کنید.

نصب سایبان فول باکس

نصب سایبان برقی فول باکس پیچیده‌تر از سایر سایبان‌ها است؛ به همین دلیل برای نصب آن نیاز به کارشناس متخصص خواهد بود. نصب این سایبان برای فرد متخصص بسیار ساده و زمان آن بسیار کوتاه است. اگر نصب این سایبان به درستی انجام نشود، برای مصرف‌کننده مشکل ایجاد می‌شود.

بیشتر بدانید:

سوالات متداول سایبان برقی فول باکس

زمانی که موتور داغ می‌کند، چه کاری باید انجام دهیم؟

هنگامی که برای طولانی مدت از سایبان استفاده می‌کنید، موتور سایبان داغ خواهد شد و ممکن است، خراب شود. در این شرایط پیشنهاد می‌شود که موتور سایبان را ۱۰ تا ۱۵ دقیقه خاموش کنید تا خنک شود. بعد از خنک شدن موتور می‌توانید دوباره آن را روشن نمایید.

علت صدای گوش‌خراش سایبان چیست؟

شل شدن براکت‌ها باعث می‌شود که سایبان صدای گوش‌ خراش دهد. برای حل این مشکل، بهتر است اتصال براکت‌ها و پیچ و مهره‌ها را کنترل کنید و اگر شل هستند، آن‌ها را سفت نمایید. در صورتی‌ که صدا برطرف نشد، با تعمیرکار متخصص تماس بگیرید.

سخن آخر سایبان برقی فول باکس

در مجموع باید گفت که اگر قصد خرید سایبان برقی فول کاور را دارید، آن را از شرکت‌های معتبر تهیه کنید که برای ساخت سایبان برقی از جنس درجه یک استفاده می‌کنند. خرید از شرکت معتبر باعث می‌شود خردر اینجا ما به این موضوع که چه عواملی بر قیمت نصب و ساخت تأثیر می‌گذارد، خواهیم پرداخت. ما کاملاً محدودیت‌های مالی شما را درک می‌کنیم و این هزینه‌ها احتمالاً برای مشتریان ما یک ملاحظات کلیدی است. ما در سایبان ثامن سخت کار می‌کنیم تا قیمت‌های خود را تا حد امکان رقابتی نگه داریم. به طور طبیعی، شما می‌خواهید قبل از انجام تعهد، یک ساختار قیمت مشخص داشته باشید و همچنین ممکن است بخواهید ببینید که آیا برای کار شما مناسب است یا خیر.

سایبان فول باکس

چه چیزی بر قیمت سایبان تأثیر می‌گذارد؟

همانند خرید هر چیز دیگری، تعدادی از عوامل بر قیمتی که برای سایبان خود می‌پردازید تأثیر می‌گذارد، از جمله:

سایبان مدولار یا سفارشی؟

یک سایبان فول باکس مدولار برای اکثر موقعیت‌ها به خوبی کار می‌کند و به کاهش هزینه‌ها تا حد امکان کمک خواهدکرد. یک سیستم واقعاً سفارشی تقریباً مطمئناً شما را بیشتر به عقب می‌اندازد، به خصوص اگر محاسبات ساختاری و آزمایش ایمنی لازم باشد برای یک پروژه یکباره انجام شود.

نورپردازی

روشنایی LED کم مصرف تاثیر کمتری بر صورت‌حساب‌های انرژی خواهد داشت و می‌تواند به این معنی باشد که شما از منطقه تحت پوشش خود استفاده بیشتری خواهید کرد.

رنگ‌ها

شما می‌توانید پودر خود را به هر رنگی که انتخاب می‌کنید پوشش دهید. با این حال، به خاطر داشته باشید که تطبیق رنگ با هر رنگ غیر استانداردی می‌تواند تا 15٪ به صورت حساب نهایی شما اضافه کند.با انتخاب رنگ استاندارد می‌توانید در هزینه صرفه‌جویی کنید: سایبان‌های ما در رنگ‌های متنوع استاندارد با پوشش پودری، سفید خالص و خاکستری آنتراسیت عرضه می‌شوند که مکمل اکثر ساختمان‌ها هستند.

مواد استفاده شده

سایبان‌های ساخته شده از چوب نرم با توجه به سادگی طراحی و ساخت، احتمالاً ارزان ترین گزینه هستند. با این حال، باید هزینه طول عمر سایبان را در نظر بگیرید. چوب نرم نیاز به نگهداری دائمی دارد و اگر نیاز به تعویض در مدت پنج سال داشته باشد، حداکثر ارزش پولی را دریافت نمی‌کنید.الوارهای لمینت چسب‌دار (گلولام) به طور فزاینده‌ای برای سایبان در مدارس استفاده می‌شود. اگرچه گلولام یکی از گران‌ترین مواد در بازار است، اما مزایای قابل توجهی دارد و می‌تواند از سایبان‌های بسیار بزرگ بدون نیاز به لوازم اضافی پشتیبانی کند و خیره‌کننده به نظر می‌رسد.

با این حال، فولاد نسبتاً ارزان و در دسترس خواهدبود (اگرچه برخلاف آلومینیوم، مستعد خوردگی است). اما فولاد بسیار سنگین بوده و حمل و نقل آن دشوار است؛ این بدان معناست که یک سایبان فولادی به پایه‌های بزرگتری نیاز دارد و هزینه‌های حمل و نقل و نصب به دلیل تجهیزات مورد نیاز بیشتر خواهدبود.آلومینیوم قیمت بسیار خوبی را ارائه می‌کند و برای اکثر موقعیت‌ها یک انتخاب عالی است: به شکل مدولار طراحی می‌شود، بنابراین هزینه‌های حمل و نقل و دسترسی پایین نگه داشته خواهدشد و فونداسیون‌های عمیق سایبان فول باکس به دلیل وزن پایین‌تر، مانند فولاد مشکلی ندارند. همچنین طراحی بدون خوردگی و نگهداری کم به این معنی است که هزینه‌های جاری به حداقل می‌رسد.

لعاب کاری

پلی کربنات چند جداره قوی، سبک وزن و ارزان‌ترین گزینه لعاب است. در همین حال، پلی کربنات جامد و قیمت شیشه هر دو قوی و شفاف هستند و پلی کربنات جامد نسبت به شیشه مزیت دارد، زیرا ارزان‌تر و مقاوم‌تر در برابر ضربه است.

سایبان گسترده تر ممکن است گران‌تر باشد

علاوه بر ارتفاع، عرض برای مشخصات سایبان شما مهم خواهدبود و ممکن است فکر کنید دو یا سه متر به اندازه کافی پهن است، اما بارش باران می‌تواند تنها یک یا دو متر فضای خشک برای شما باقی بگذارد. وسایلی مانند ناودان‌ها و ستون‌هایی که در طول یک سایبان قرار دارند، صرف نظر از عرضشان، هزینه یکسانی خواهندداشت. همچنین هزینه واحد کمی بیشتر است و قیمت متر مربع به صورت نسبی کاهش می‌یابد.

عوامل موثر بر قیمت سایبان چیست؟

همچنان یک چیدمان بسیار محبوب در فضای باز است و می‌تواند یک وسیله ثابت یا قابل جابجایی باشد که به عنوان یک کیت یافت می‌شود. بدیهی است که این مدل روی قیمت، مانند مواد، کیفیت، عملکرد و ابعاد تأثیر می‌گذارد. برای آماده شدن برای پروژه نصب سایبان خود، در اینجا میانگین قیمت‌های موجود در بازار وجود دارد.

ارزان‌ترین مدل‌ها از جنس PVC هستند. اگر یک مدل کیت را برای مونتاژ و نصب خود انتخاب کنید، بدیهی است که بسته به ابعاد متفاوت است. اگر مواد دیگری مانند چوب یا آلومینیوم را انتخاب کنید، قیمت‌ها افزایش می‌یابد که گران‌ترین ماده با آهن فرفورژه است.می‌توانید از یک صنعتگر خبره سایبان بخواهید که برای نصب مدل شما به روشی بادوام وارد عمل شود. قیمت‌ها بالاتر خواهد بود، اما شما هیچ کاری انجام نمی‌دهید و از یک مدل با کیفیت بالا که مدت زمان زیادی دوام می‌آورد لذت خواهید برد.

تاثیر نوع سازه بر قیمت سایبان

هندسه ساختمان که شامل شکل، اندازه و پیچیدگی است، تأثیر زیادی بر هزینه‌های ساخت دارد. به عنوان مثال، ساختمان‌های بزرگ‌تر با پلان‌ها و ارتفاعات ساده، مستطیلی و منظم، نسبت به ساختمان‌های کوچک‌تر، پیچیده‌شکل، منحنی یا زاویه‌دار، هزینه کمتری در هر متر مربع از سطح زمین دارند.

راه حل‌های ساده و قابل ساخت، بهره وری بالاتر و ضایعات کمتری را ایجاد می‌کنند. برعکس، طرح‌بندی‌های پیچیده به زمان بیشتری برای مونتاژ نیاز دارند و ممکن است به چندین معامله با خطرات و نقص‌های بیشتر نیاز داشته باشند. ساختمان‌هایی با ویژگی‌های خاص ممکن است به مصالح گران قیمت نیاز داشته باشند و در نتیجه هزینه‌های اضافی را به همراه داشته باشند. نگرش به پایداری و کل هزینه‌های چرخه عمر نیز بر هزینه پروژه تأثیر می‌گذارد.

 

دکمه بازگشت به بالا