مجله ورزشی

فکری:اتفاقاتی در استقلال افتاد که بعدا متوجه می‌شوید

محمود فکری تصدی هدایت نفت مسجدسلیمان را اعلام کرد: من شناخت کافی در مورد تیم و جو شهر داشتم. این تیم با مربیگری من به لیگ برتر صعود کرد ، بنابراین من علاقه زیادی به این تیم دارم که مخفف بختیاری است. من می خواهم سالها در لیگ برتر باشم. با توجه به فضای موجود ، احساس کردم می توانم کمک کنم و اگر خدا بخواهد می توانیم به تیم خود در لیگ برتر کمک کنیم.

سرمربی مسجدسلیمان درباره شرایط این تیم و مسائل مالی آن گفت: در بحث مالی مسئولان قول هایی داده اند. تا جایی که من می دانم 50٪ از پول بازیکنان پرداخت شده است. برای تأمین بودجه و مسائل مالی تیم ، همکاری های بیشتری از نمایندگان شهرها و مناطق برنامه ریزی شده است. همچنین این باشگاه از امکانات خوبی برخوردار است و این مشکلی ایجاد نمی کند اما به هر حال در اندازه است و انتظارات ما نباید زیاد باشد. اما آنها مطمئناً آنچه لازم است را انجام خواهند داد. ما باید تلاش کنیم تا با توجه به فرصت های موجود ، نتایج خوبی را به تیم بدهیم ، موقعیت مناسب را بدست آوریم و بدون نگرانی در لیگ برتر در لیگ برتر بمانیم.

وی در مورد کیفیت تیم نفت مسجد سلیمان گفت: بازیکنان خوبی جذب شده اند. مجتبی حسینی تیم خوبی دارد و بازیکنان جوان و مشتاق هستند. در نیم فصل اول نتایج خوبی کسب کردند اما با رفتن حسینی فاصله ای در حرفه آنها ایجاد شد. ما سعی می کنیم از فرصت های کودکان استفاده کرده و بهترین کیفیت و شرایط را برای دستیابی به نتایج خوب در آنها ایجاد کنیم.

فیکری در پاسخ به این سال که آیا ادعایی نسبت به باشگاه استقلال داشت یا خیر ، گفت: برخی از ادعاهای باقی مانده شکایت باشگاه نساجی بعد از من است که اسماعیل خلیل زاده قول حل آن را داده است.

وی در پاسخ به این سال که آیا از باشگاه استقلال ناراحت هستید ، گفت: نه ، من مشکل خاصی ندارم. من همیشه مدیون استقلال هستم. حالا اتفاقی افتاده است که بعداً همه متوجه می شوند. البته بسیاری نیز فهمیدند و می دانستند چه اتفاقی افتاده است. بعداً ، آنها در مورد آنچه با ما انجام داده اند اطلاعات بیشتری کسب خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه چرا گفته بود نمی تواند کارش را در استقلال انجام دهد و چرا این اتفاق افتاد ، گفت: “برخی از افراد به ما احتیاج داشتند و اجازه دادند آنها بیایند و همه کارها را انجام دادند.”
سرمربی مسجدسلیمان در مورد اولین معیار تیمش مقابل سپاهان گفت: “ما 11 بازی مانده ایم.” از آنجا که این اولین بازی سپاهان است ، نباید کنار برویم و بگوییم که نبودیم. انشاالله در این 11 بازی موفق خواهیم بود. سپاهان یک رهبر است و بازی سختی داریم اما اگر بازیکنان ما با همان کیفیت و انگیزه به زمین بیایند می توانیم امتیاز بگیریم.

254 251

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا