مجله فرهنگ

فکری عاجل برای بی‌ثباتی قیمت ها کنید

کندوج / قم بازرس شیعه اظهار داشت: وضعیت فعلی جامعه و فریادهای طبقه مظلوم و متوسط ​​جامعه به دلیل فشار بر قیمت های بالا و بی ثباتی قیمت ها ، قلب همه دلسوزان کشور را آزار می دهد.

آیت الله علوی گرگانی ، یک مقام شیعه ، دکتر را نوشت. حسن روحانی ، رئیس جمهور ، نامه ای مبنی بر افزایش اخیر قیمت ها و بی ثباتی قیمت ها ، با متن زیر:

نام خدا

رئیس جمهور محترم جمهوری ، آقای حجت الاسلام و المسلمین ، آقای. روحانی زید آززا

سلام

وضعیت فعلی جامعه و فریادهای ظلم و ستم و طبقه متوسط ​​جامعه به دلیل فشار بر قیمت های بالا و بی ثباتی قیمت ، قلب هر فرد دلسوز را نسبت به کشور آسیب می زند.

افزایش قیمت ارز و ارز و افزایش رانت و همچنین کاستی برخی از مدیران در سالهای اخیر برای حل مشکلات مردم و پیوندهای بیش از حد خارجی ، مردم را دلسرد کرده است.

اگرچه مقامات و مسئولان تلاش کرده اند با فشار تحریم ها مقابله کنند ، اما این اقدامات برای مردم ملموس نبوده و مردم از نظارت ضعیف و افزایش شدید دلار و کاهش ارزش پول ملی ناامید شده اند. باش

تلاش برای افتتاح پروژه های نیمه تمام و تهیه محصولات اساسی ، هرچند ضروری است ، اما جای تأسف دارد که از این موضوعات و آمارهای مدیریتی راضی و بی اعتنایی به کف بازار و الزامات مردم باشید ، بنابراین لازم است هرچه سریع تر اندیشید و نظارت را تقویت کنید. برای جبران کاستی های بازار و کاهش ارزش دلار نسبت به قیمت های قبلی و ثبات اقتصاد کشور.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا