مجله علمی و سلامت

فیلم| نوزاد ۲ ماهه آبدانانی در غسالخانه زنده شد

پست الکترونیک:

به گفته شهر آبدانان ، آبدانانی ، کودک دو ماهه ای که دارای ناهنجاری مادرزادی است ، در بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام تحت معالجه قرار گرفته است. شب گذشته وضعیت وخیم وی اعلام و گواهی فوت وی صادر شد. اما هنگامی که والدین کودک خود را به آبدانان به گور در حدود 180 کیلومتری ایلام می برند ، سرایدار از حمام آبدانان مراقبت می کند. پس از تاسیس بخش اورژانس بیمارستان رسول اکرم در آبدانان ، تأیید می شود که کودک زنده است و برای مراقبت بیشتر به بیمارستان منتقل می شود.

ایلام ، رئیس دانشگاه ایلام گفت: من حقیقت را نمی دانم اما اگر کسی شماره تماس یا اطلاعاتی در مورد خانواده کودک زنده شده داشته باشد ، به او اطلاع دهید ، زیرا مرگ این نوزاد به دلیل نقص مادرزادی بوده است و سعی خواهیم کرد این مشکل را برطرف کنیم.

یافت شده: 193

دکتر. جمیل صادقی فر به کارگروه مجازی کرونا گفت: با معرفی این کودک به یک سازمان قوی که از بیماران مبتلا به ناهنجاری های مادرزادی پشتیبانی می کند ، می توان مشکل مادرزادی این کودک را حل کرد.

وی افزود: این دفتر موسسه محکم در ایلام است و من به عنوان نماینده این دفتر کار می کنم و از شما می خواهیم اگر کودکی با ناهنجاری های مادرزادی متولد شد در هر نقطه از منطقه به ما اطلاع دهید که ما می توانیم این سازمان و جراحی های این افراد را به صورت انجام شده معرفی کنیم. از جراحان مجاز بصورت رایگان

صادقی فر یادآور شد: مبتلایان به این اختلالات هفتگی به ایلام می آیند اما امکان داشتن تیم پزشکی قدرتمند در هفته ایلام وجود ندارد. تا به امروز ، این سازمان هفت بار به ایلام سفر کرده و بسیاری از بیماران را به صورت رایگان تحت عمل جراحی قرار داده است. ار

ایلام ، رئیس دانشگاه ایلام گفت: اکنون بیماران را به تهران ، اصفهان و مشهد منتقل می کنیم و تمام هزینه های سفر و اسکان آنها پذیرفته می شود و حتی جراحی هایی با هزینه بیش از 100 میلیون تومان به صورت رایگان با این آژانس ایجاد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا