کسب و کار ایرانیمجله عمومی

قیمت تخت خواب دو نفره در یافت آباد

بازار مبل یافت آباد یکی از بزرگترین مراکز تولید مبلمان در تهران است. در یافت آباد طیف وسیعی از محصولات وجود دارد که انتخاب و خرید آن آسان است و ما به شما این اطمینان را می دهیم که مبلمان و سرویس خواب با کیفیت و جذابی پیدا خواهید کرد. در این مطلب به لیست قیمت تخت دو نفره یافت آباد اشاره می کنیم. برای اطلاع از قیمت سرویس خواب در یافت آباد تهران با ما همراه باشید.

شاید فکر کنیم که خرید روتختی باکیفیت، استاندارد و جذاب با توجه به بودجه ما کاری دشوار و غیرممکن است. با این حال باید بدانیم وجود بازارهایی مانند جفت آباد جای نگرانی ندارد. زیرا امروزه مدل های مختلفی از سرویس خواب در این بازار موجود است. بنابراین قبل از خرید، بودجه مناسب را در نظر بگیرید.

بازار مبل یافت آباد

بازار مبل یافت آباد یکی از بزرگترین بازارهای مبل ایران است. این بازار در منطقه 17 تهران واقع شده است. از ابتدای چهارراه یافت آباد (خیابان یفت آباد شرقی) تا خیابان امامزاده حسن حدود 3000 مغازه وجود دارد. در این بازار نه تنها مبل ها، بلکه انواع لوازم تزئینی مانند تخت خواب، میز تلویزیون، پایه و بوفه را می توانید پیدا کنید.

در بازار مبل یافت آباد بهترین برندهای مبلمان ایرانی و اجناس متوسط ​​و لوکس را پیدا می کنیم. کلاسیک راحت، مبل های اسپرت; مجموعه اتاق خواب؛ میز و صندلی ناهار خوری؛ آینه های کنسول را می توان در رنگ ها و مدل های مختلف خریداری کرد.

جدیدترین قیمت تخت در یافت آباد

کیفیت ساخت و قیمت تخت به متریال استفاده شده بستگی دارد. این قیمت از پانزده میلیون شروع می شود و به یک میلیارد می رسد. به همین دلیل بهتر است قبل از خرید بودجه کلی را مشخص کنید تا برای خرید مشکلی نداشته باشید. اما هر بودجه و سلیقه ای به بازار بیاییم دست خالی برنمی گردیم. از دیگر بازارهای مبل تهران می توان به بازار مبل دلاوران، بازار مبل جاجرود و بازار مبل چهاردانگه اشاره کرد.

با توجه به تورم داخلی و قیمت دلار، قیمت مواد اولیه ساخت تخت دو نفره در یافت آباد دائما در حال تغییر است. به طور کلی عوامل مختلفی بر قیمت محصولات و خدمات خواب در این بازار تاثیر می گذارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

مواد مورد استفاده برای ساخت تخت

همانطور که در مقاله راهنمای خرید تخت خواب گفتیم، اولین عنصر مهم و تاثیرگذار در قیمت هر مدل سرویس خواب، کیفیت و مواد به کار رفته در تولید آن است. به عبارت ساده تر، هر چه کیفیت مواد به کار رفته در تولید تخت خواب بالاتر باشد، قیمت محصول نیز بالاتر خواهد بود.

تخت دو نفره کرم یافت آباد

محصولات چوبی که از چوب مرغوب در تولید خود استفاده می کنند، قیمت بیشتری نسبت به سایر محصولات دارند. چوب طبیعی مانند چوب راش و چوب روسی از یک طرف زیبایی زیادی دارد و از طرف دیگر به دلیل زیبایی می توان از آن برای سالیان متمادی استفاده کرد. در ادامه تصویری از تخت خواب زیبای چستر ترکی را مشاهده می کنیم.

سرویس اتاق خواب چستر یافت آباد

به غیر از چوب از مواد دیگری نیز استفاده می شود که از نظر کیفیت مشابه چوب هستند موادی مانند ام دی اف، ملامین، وکیوم، آهن و فولاد به طور گسترده در مبلمان و ملافه استفاده می شود.

از برندهای معروف خواب خرید کنید

نکته موثر بعدی در قیمت سرویس خواب دو نفره در یافت آباد برند سازنده می باشد. برندهای معتبر به کیفیت و ظاهر ملحفه ای که تولید می کنند اهمیت می دهند. این برندها بر اساس گارانتی که ارائه می دهند، محصول را با قیمت بالاتری به فروش می رسانند. در این بازار می توانید برندهای اصلی گچبری را در پاساژهای شماره یک و سه بازار مبل ایران و خلیج فارس مشاهده کنید.

عکس تختخواب دو نفره دخترانه

هنگام خرید سرویس درخت جهیزیه، محصولات برندهایی را در نظر بگیرید که تاکید بیشتری بر رضایت مشتری دارند و کیفیت محصولات را تضمین می کنند. از طرفی شاید خیلی از ما تولیدات داخلی را دوست نداشته باشیم و به کیفیت محصولات ایرانی اعتماد نداریم.

قیمت تخت دونفره آبی در هفت آباد

این سوال باعث می شود که ما ترجیح دهیم ملحفه خارجی بخریم. اما مطمئن باشید که بسیاری از محصولات داخلی تولید شده توسط برندهای شناخته شده دارای کیفیت ساخت و قیمت مناسب تری نسبت به نمونه های خارجی هستند. حتی از نظر کیفیت نیز از بسیاری از نمونه های ساخته شده در خارج از کشور برابر و بهتر هستند.

سبک و طراحی تخت

مدل و مدل تخت از عوامل موثر بر قیمت سرویس خواب یافت آباد است. همه ما می دانیم که سبک ست اتاق خواب باید با دکوراسیون اتاق خواب و سایر لوازم تزئینی همخوانی داشته باشد. اگر مبلمان سلطنتی و مدرن داریم باید سرویس خواب ها را با همین سبک انتخاب کنیم.

یه تخت ساده

هر سبک از مواد مناسب استفاده می کند. هر کدام از این مواد قیمت خاص خود را دارند. به عنوان مثال برای تزئین تخت سلطنتی از چوب منبت گران قیمت استفاده می شد. از طرف دیگر، تخت‌خواب‌های مدرن تشک‌های باکیفیت دارند و معمولاً قیمت‌شان متوسط ​​تا گران است.

قیمت تخت خواب مدرن در یافت آباد

کاربرد و اندازه تخت

قیمت تخت دونفره در یافت آباد تا حدودی به ابعاد و سایز تخت بستگی دارد. سایز تخت دونفره 200*160 سانتی متر و سایز تخت یک نفره 200*100 سانتی متر می باشد. باید گفت که سرویس خواب های کوچک ارزان تر از مدل های بزرگتر هستند. نتیجه این است که هر چه ست تخت و لوازم جانبی آن بزرگتر باشد، قیمت بالاتری نیز دارد.

تخت دو نفره سوپر لوکس یافت آباد

خلاصه آنچه در مورد قیمت تخت دو نفره در یافت آباد گفتیم

بازار مبل یافت آباد یکی از مراکز خرید عمده مبل در تهران است که مغازه های زیادی دارد و می توانیم هر نوع مبلمان و سرویس خواب را در انواع مختلف خریداری کنیم. قیمت سرویس خواب دونفره در بازار مبل یافت آباد یکی از سوالات متداول می باشد.

می توان گفت که قیمت تخت دونفره با توجه به متریال استفاده شده، مدل محصول، برند سازنده و ابعاد تخت تعیین می شود. قیمت بین 15 میلیون تومان تا یک میلیارد تومان متغیر است. اما میانگین 25 میلیون تا 50 میلیون است. با توجه به تورم شدید و نوسانات دلار در کشور، قیمت ثابت یا دقیقی وجود ندارد.

دکمه بازگشت به بالا