مجله عمومی

لایحه علیه لایحه ؛ پیرامون طرح محدودسازی اینترنت

تمایل به ایجاد این سیستم از نظم و انضباط بدیهی است که شفافیت اطلاعات را محدود کنید ، که البته یک هدف واقعی و تصور شده است و احتمالاً به سرنوشتی مانند گیر کردن ، فیلتر کردن ، هک کردن ، ترک ها و غیره دچار خواهد شد. و البته ، این کار برای گروهی از تکنسین ها ایجاد می کند که مجازات دور زدن را نیز ابداع می کنند. و سرانجام ، نتیجه این همه چیدمان فنی نیمه اخلاقی-ایدئولوژیکی ، اختلال در خطوط مخابراتی و نابودی اعصاب مردم و فریب ماموران پلیس بوده است.

اشتباهی که به راحتی می تواند ادعای شما را رد کند شکست خوردن است. “” ما بوی پیشرفت را در جهان می شنویم! ”
به عنوان مثال ، گفته می شود مائو تسه تونگ در آخرین سالهای زندگی خود (پس از “انقلاب گنجشک”) چنان اطلاعات غلطی در مورد وضعیت ارائه کرده است که این جهل عمدی و خودساخته منجر به فروپاشی اقتصادی و سیستم تحول سیاسی وی شده است.

توصیه علمی برای مشتریانی که می خواهند خواسته های مردم را برآورده کنند این است که به مخترعان اینترنت ، در روزهای اولیه ارتش آمریکا ، کنترل سیستم نظارت را با اختراع این حوزه مجازی اکوسیستم ها و شبکه های ارتباطی رایگان و تبادل اطلاعات آموزش دهند. آن را پیر و نزدیک بگیرید و بزنید و بکشید و .. ، یا زندان و حبس و حد و دار زدن و سایر روشهای دایره ای و به طور خلاصه با نشان دادن قدرت بازو و عموم و خدمتکار و نوکر و جانور و. . ، اما به گفته میشل فوکو در قالب انجام “نامرئی” ، در فضای آزادی کامل بازار اطلاعات و ارتباطات و فعالیت خودجوش کاربران است ، تا حدی که کنترل ساختمانهای شبکه از بین رفته و حتی توسط دشمنان آن سیستم بنابراین ، “ای قلب ، از رندی از محتسب بیاموز ، او مست است و هیچکس به او اهمیت نمی دهد!”
مفید بودن این روش های آزمایش شده تا کنون بارها به ویژه در این قرن اثبات شده است ، اما اگر هنوز آقایان در برابر منطق علم و گذشت زمان ثبات می خواهند ، هیچ چیز به این دلیل نیست که تجربه نشان داده است که این نیز کاربرد دارد و به گفته شاعر: من حلت در پایان روز تجربه می کنم.

تلخی چنین اخباری نباید ذهن را از تمرکز بر فوری ترین نیازها و خواسته های جامعه منصرف کند مگر اینکه به هسته شبکه اطلاعاتی حمله شود.

در این مورد ، حفاظت از آزادی رسانه ها و بیش از همه حق دسترسی رایگان به شبکه جهانی وب ، در رأس خواسته های عمومی قرار خواهد گرفت و پنجمین عنصر اصلی پس از هوا ، آب ، خاک و آتش خواهد بود!

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا