مجله ورزشی

لطیفی: استقلال با مجیدی می‌تواند افتخاراتی تاریخی به دست بیاورد

زاووش محمدی: علی لطیفی بازیکن سابق استقلال که در سالهای اخیر هدایت تیم های مختلفی را برعهده دارد ، در مصاحبه با Khabar Online درباره وضعیت استقلال گفت:

* با تصمیم اتحادیه لیگ و تصمیم ساتا برای حضور در کرونا ، بازی های لیگ از 25 ژوئیه آغاز می شود ، اما برخی از باشگاه ها هنوز هم با برگزاری آنها مخالف هستند. به نظر شما ادامه بخش می تواند تصمیم درستی باشد؟

این مشکل فقط به کشور ما محدود نمی شود و بسیاری از کشورها به این ویروس آلوده هستند و هنوز تصمیمی در مورد فوتبال نگرفته اند. برخی کشورها مانند فرانسه و هلند تظاهرات خود را لغو کرده اند و برخی دیگر مانند لالیگا و لیگ برتر انگلیس بازی های خود را در روزهای آینده آغاز می کنند. به نظر من سازمان باید تصمیم مهمی بگیرد و به نظر می رسد بازی ها از تاریخ اعلام شده برگزار می شود.

چندین باشگاه به خصوص مهمانی های خصوصی همچنان به مخالفت با این بازی ادامه می دهند و حتی باشگاه تراکتور اعلام کرده است که چندین بازیکن به این ویروس آلوده شده اند.

همه حق دارند. هم تیم هایی که مخالف آن هستند و هم تیم هایی که موافق هستند. فوتبال ورزشی نیست که فقط در زمین اتفاق می افتد. بازیکنان باید برای تمرین کردن ، مسافرت به شهرهای مختلف ، چیدن انتخاب کنند و همه اینها خطر ابتلا به این بیماری را افزایش می دهد و نگرانی های آنها قابل درک است.

من به تیم تحت هدایت فرهاد مجیدی اعتماد دارم

پس در این شرایط چه باید کرد؟

در این حالت ، همه باید از قوانین بهداشت پیروی کنند. زیرا سازمان تصمیم گرفته است که بازی ها را حفظ و ادامه دهد و از اصول بهداشت پیروی کند ، تنها راه حفظ سلامتی است. باشگاه های اروپایی اکنون در حال آماده سازی برای بازی ها هستند.

بسیاری بر این باورند که موقعیت و شرایط تیم های اروپایی را نمی توان با یک تیم ایرانی مقایسه کرد

درسته. این شرکت اروپایی دارای امکاناتی است که می تواند از ابتلا به آن جلوگیری کند. تیم اروپایی اتوبوس ها و هواپیماهای خاص خود را دارد و کسی جز بازیکنان این تیم در هواپیما سوار نمی شوند اما بازیکنان ما باید به فرودگاه بروند و از هواپیمای عمومی استفاده کنند که این به خودی خود احتمال ابتلا به این بیماری را افزایش می دهد.

برویم به استقلال. شرایط استقلال را با حضور فرهاد مجیدی چگونه ارزیابی می کنید؟

استقلال ها وضعیت بدی ندارند. اگر این تیم بتواند فولاد را شکست دهد ، به مقام دوم جدول صعود می کنند و حتی وارد لیگ قهرمانان می شوند. اگرچه پرسپولیس بازی های دشوار را پشت سر گذاشته است ، گرفتن امتیاز از هیئت آسان نیست و من اطمینان دارم که پرسپولیس امتیاز از دست می دهد و استقلال می تواند فاصله را کاهش دهد.

به نظر شما استقلال با مجیدی موفق خواهد شد؟

من به فرهاد مجیدی و تیمش اعتماد دارم و فکر می کنم این استقلال می تواند جلوه ای از تاریخ فوتبال کشور داشته باشد.

256 251

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا