مجله ورزشی

ماجرای شنای همسر استراماچونی در سواحل کیش

به دنبال موانع بازگشت استراماچیونی به استقلال ، اخبار و گزارش های تأیید نشده در فضای مجازی پخش شده و دلیل اصلی ترک این مرد ایتالیایی و خانواده اش در سال گذشته عنوان شده است.

طبق گزارش ها شفافگفته می شود که در 14 اکتبر سال گذشته ، استراماچونی و همسرش به مدت سه روز به جزیره کیش سفر کردند.

در این سفر ، همسر استراماچیونی و فرزندانش با اعتقاد بر این که قوانین شنا در سواحل کیش مانند اروپا است ، با لباس زیر وارد دریا می شوند که مقامات از این امر جلوگیری می کنند.

داستان زنی استراماچونی که در ساحل کیش شنا کرد

مشاجره شفاهی بین استراماچونی و افسران منجر به دلخوری همسرش دالیلا و تصمیم مربی استقلال برای ترک ایران در اولین فرصت شد.

با عذرخواهی های مکرر مسئولان وقت باشگاه استقلال در مورد این پرونده و مشاوره نهایی که وکیل استراماچیونی به او داد ، مربی تصمیم می گیرد در ایران بماند و با اولین اشتباهات مدیران استقلال تصمیم خود را عملی کند.

گفتگوی همسر استراماچونی با برخی از دوستان و آشنایان وی در ایتالیا باعث شد تا بحث تا حدودی در رسانه های ایتالیا بازتاب یابد ، اما در پایان با اقدامات مدیران استقلال و وزارت ورزش ، موضوع کاملاً ساکت ماند.

استراماچونی ابتدا همسر و فرزندان خود را برای اجرای نقشه تحویل ایران فرستاد تا اینکه این باشگاه پرداخت ادعاهای استراماچونی را برای انتقال پول به تأخیر انداخت و سرانجام از بند فسخ یک طرفه توافق خود با ایران در صبح بازی با پیکان (18 آذر و 2 ماه پس از اتبور) استفاده کرد. ) رفت

استراماچونی هنگام بازگشت با رسانه های ایتالیایی در مورد اوضاع داخلی ایران صحبت کرد و علیه رژیم ، حوادث ساحل کیش و اعتراضات نوامبر 1998 صحبت کرد که البته با استقبال خوبی روبرو نشد.

پس از این حاشیه ، ماجرا به طور چشمگیری توسط مدیریت وقت باشگاه برای بازگرداندن استراماچیونی ادامه می یابد ، اما پس از حاشیه ، هیچگاه اجازه بازگشت وی صادر نمی شود.

سرانجام ، این موضوع ساکت است تا اینکه احمد سعادتمند ، آگاهانه یا ناآگاهانه ، با تشویق تعدادی از اسپانسرها ، موضوع بازگشت استراماچیونی را در ژوئیه سال جاری مطرح می کند ، غافل از اینکه بازگشت این مربی به ایران غیرممکن است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا