مجله ورزشی

مدیرعامل و معاون علیه رئیس هیات مدیره/ دسته‌بندی جدید در پرسپولیس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پس از تساوی دو بر دو این تیم در رقابت های پایتخت 94 ، انتقاد تندی از مهدی رسول پناه ، رئیس باشگاه پرسپولیس داشت.

سرمربی پرسپولیس فراتر رفت اما فرصتی 48 ساعته به دست آورد آه تو برای وزیر تصمیم ورزش وی رسول پناه را به دلیل توهین در حین کار در این باشگاه و اقداماتی که منجر به جدایی چند نفر از اعضا شد ، اخراج کرد.

علی رغم پایان این دوره ، وزیر ورزش تصمیم جدیدی برای رسول برای تعطیلی تمرین امروز اتخاذ نکرده است. سفید درباره شایعات پیرامون در وهله دوم لیگ قهرمانان 2020 آسیا را به هم بزنید.

قرار بود یحیی که در تمرینات بازیکنان اصلی پرسپولیس در روز سه شنبه نیز حضور کمی داشت ، قرار بود با جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه دیدار کند. En این اتفاق نیفتاد

سمیعی که صبح امروز جلسه ای از باشگاه پرسپولیس ترتیب داده بود ، با غیبت وی در کنار ابراهیم شکوری معاون دبیرکل ، شایعات مربوط به باشگاه پرسپولیس را بیشتر دامن زد.

قابل شنیدن است که رابطه نزدیک است آه تو او هنوز با یحیی قدرت ندارد En به نظر می رسد او با غیبت امروز خود در این باشگاه قصد دارد حمایت خود را از یحیی آشكارتر از هر زمان دیگر نشان دهد.

باید دید غیبت یحیی و سمیعی در دو روز گذشته چه تاثیری در آینده مدیریت باشگاه خواهد گذاشت. زیرا همه منتظر استعفا رسول پناه هستند En رئیس هیئت مدیره این باشگاه به هیچ وجه موافقت نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا