مجله حوادث

مدیر امور آب و فاضلاب شهر بندر امام بازداشت شد

دفتر:

فرماندار ماهشهر دوشنبه شب با تأیید این خبر گفت: پس از احضار وی به دادگاه بندر امام خمینی (ره) و اطلاع از اتهامات وی ، دستگیر و به زندان منتقل شد.

محسن بیرانوند مدیر آب و فاضلاب شهر بندر امام خمینی (ره) را به ساخت و ساز غیرمجاز در کارخانه های آب و فاضلاب متهم کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب بازداشت مدیرعامل آب و فاضلاب امام خمینی (سربندر) را تأیید کرد اما دلیل دستگیری وی را موارد مربوط به بحران سیل اخیر در این شهرستان عنوان کرد.

رسول صالحی با ابراز تأسف از بازداشت رئیس آب و فاضلاب ایالات متحده امام خمینی (ره) اظهار داشت: “ما باید سعی کنیم مشکلات را در مقابل دید مردم برطرف کنیم.”

شهردار شهر بندر امام خمینی (ره) نیز روز شنبه 15 آذرماه توسط غلامرضا شریعتی به دلیل سهل انگاری و تأخیر در استفاده از امکانات برای از بین بردن سیل در شهر متوقف شد.

او ساعتی قبل از تعلیق در کنفرانس خبری مقام ارشد خوزستان از عملکرد خود در بحران سیل در این شهر دفاع کرد و گفت: شهرداری با تمام امکاناتی که در اختیار دارد و در صورت ارسال امکانات بیشتر از منطقه به منطقه به ورزشگاه می رود. او می توانست بهتر کار کند.

در همین حال ، حجت الاسلام حسن درویشیان ، رئیس آژانس اطلاعات مرکزی به رئیس قوه قضائیه گفت که برای بررسی علل و عوامل مingثر در طغیان به خوزستان رفته و روز دوشنبه در جلسه ای با مسئولان منطقه به وی گزارش دهد. : اگر ثابت شود که مدیر در جریان سیل اخیر به دلیل انجام وظایف قانونی خود مقصر بوده است یا عمل را ترک کرده است ، با وی برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس سازمان بازرسی امور خارجه روز دوشنبه در سفری به خوزستان وارد اهواز شد و ساعاتی پس از ورود وی از مناطق آسیب دیده سیل در هفته گذشته بازدید کرد و مردم آن مناطق را دلداری داد.

وی قرار است سه شنبه 9 دسامبر از بندر ماهشهر و شهر بندری امام خمینی ماهشهر بازدید کند.

بارش 167 میلی متری در اوایل هفته گذشته در شهرستان ماهشهر در جنوب خوزستان گزارش شد که منجر به طغیان شدید در این شهر شد.

16 دسامبر 2009 ، به دلیل بارندگی شدید ، قسمت بزرگی از شهر اهواز ، کارون و آبادان جاری شد و مردم و لوازم خانگی آنها آسیب زیادی دید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا