مجله فرهنگ

مدیر جدید شبکه جهانی الکوثر معرفی شد

مدیرعامل جدید شبکه جهانی الکوثر معرفی شد

سعید غفاری با انتصاب معاون وزیر امور خارجه صداوسیما رئیس شبکه جهانی الکوثر شد.

به گزارش کندوج، به نقل از روابط عمومی معاونت امور خارجه صدا و سیما، احمد نوروزی، معاون وزیر امور خارجه از غفاری خواست تا برای ترویج و ترویج مبانی اسلام و اهل بیت(ع) نسبت به ارتقای کمی و کیفی شبکه الکوثر اقدام کند. -بیت ع) کار خود را بسازد.
وی همچنین بر ضرورت «تقویت گفتمان انقلاب اسلامی با رویکرد متمدنانه در جهان عرب»، «توسعه ظرفیت برای تولید رسانه های موثر و ارزش افزوده با رعایت اصول هماهنگی اسلامی» و شایستگی کلیدی اینترنت را به عنوان یک برند رسانه ای مخاطب عرب زبان ترویج کنید.
سعید غفاری دارای مدرک دکتری آینده پژوهی از دانشگاه و موسسه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی و عضویت در هیات علمی امام صادق (ع) دارای مدرک کارشناسی ارتباطات از دانشگاه تهران و فوق لیسانس در رشته ارتباطات است. کارگردانی از Radio و sjónvarpsháskóla.is.
وی در سال 1378 وارد خبرگزاری صدا و سیما شد و پیش از این در مدیریت تلویزیون فرانسه و سپس انگلیس در شبکه جهانی سحر و همچنین مدیریت خبرگزاری صدا و سیما در لبنان فعالیت داشته است.
در پایان این نشست صداوسیما مرتضی شمسی معاون وزیر امور خارجه، مدیرعامل سابق شبکه الکوثر و مدیرعامل جدید آی فیلم از زحمات وی تشکر کرد و برای سعید غفاری در سمت رهبری آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا