مجله بانوان

مدیر فنی هندبال زنان: کره، ژاپن و قزاقستان حریفان اصلی آسیایی ما هستند

عزت الله رزمگر گفت: امیدوارم با تلاش بازیکنان و کادر فنی جایگاه شایسته ای برای هندبال بانوان ایران کسب کنیم و شرمنده نباشیم.

مدیر فنی تیم هندبال بانوان ایران در گفت وگو با کندوج ، درباره مرحله نهایی اردوی تیم ملی قبل از اعزام به مسابقات آسیایی اظهار داشت: این آخرین اردوها قبل از اعزام است. اولین اردو در قزوین اولین اردویی بود که در آن بازیکن کرونا نداشتیم. با این شرایط از اردوی پنجم توانستیم تمرینات فنی و تاکتیکی را با حضور همه بازیکنان انجام دهیم و تقریبا در دفاع و حمله کار کنیم. امیدوارم آخرین اردو را در 8 سپتامبر انجام دهیم و سپس به قطر اعزام شویم.

رزمگر درباره مسابقات قطر گفت: آخرین اردوی ما از 29 سپتامبر آغاز می شود و تا 15 سپتامبر ادامه خواهد داشت. بعد از این اردوها برای یک تورنمنت به قطر می رویم. قطر تیم ایران را به اردوی مشترک و بازی دوستانه در قطر دعوت کرده است. این مسابقات با هزینه و امکانات کامل توسط قطر برگزار می شود.

مدیر فنی تیم ملی هندبال بانوان ادامه داد: امیدوارم با تلاش بازیکنان ، تلاش تکنسین ها و کمک انجمن و امکاناتی که ارائه می دهند بتوانیم از این اردو عبور کرده و بتوانیم موقعیتی شایسته برای ایران و شرمنده نباشید. ”

وی در مورد حریفان تیم هندبال بانوان ایران در مسابقات آسیایی گفت: همه تیم ها تقریباً یکسان هستند. چین تیم بسیار خوبی بود که در مسابقات شرکت نکرد. ما باید رقبایی مانند کره جنوبی ، ژاپن و قزاقستان را شکست دهیم تا در بین چهار تیم برتر گروه خود قرار بگیریم. اگر ما در بین چهار تیم نیستیم ، باید با ازبکستان و هند که تیم های خوبی هستند رقابت کنیم تا در بین شش تیم قرار بگیریم و مجوز جهانی بگیریم. ما از تیم اردن که میزبان آن نیز است ، اطلاعی نداریم و این تیم نیز می تواند حریف خوبی باشد. مشاهده و تحلیل وضعیت در طول مسابقه ضروری است.

رزمگر گفت: “ما تیم ازبک را به خوبی می شناختیم ، اما اکنون در گروه دوم قرار دارد و بعید است که در مقایسه با سایر تیم های گروه خود در جمع چهار تیم برتر قرار بگیرد.” در گروه ما ، ژاپن قطعاً رهبر خواهد بود و تیم های ما ، هند و اردن ، سعی می کنند به همراه ژاپن به دور بعد صعود کرده و در بین چهار تیم قرار بگیرند.

مدیر فنی تیم هندبال بانوان ایران گفت: امیدوارم بازیکنان تلاش کنند و استعدادهای خود را نشان دهند تا بتوانیم در بین چهار تیم قرار بگیریم. اگر نه ، همه ما باید جهانی شدن را دنبال کنیم. با توجه به شرایط و این واقعیت که ما آموزش های کمی دریافت کردیم ، کار آسانی نیست. کرونا ما را بسیار اذیت کرد و بازیکنان زیادی با تست کرونا مثبت در همه سطوح اردو داشتیم. در اردوی پنجم هیچ بازیکن کرونا نداشتیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا