مجله عمومی

مراسم وفات حضرت خدیجه (س) در گناوه به صورت مجازی برگزار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی در شهر جنوا عصر دوشنبه ، در طی این مراسم ، می خواست مطیع اطاعت و عبادت همه مسلمانان در ماه عید خدا باشد و درگذشت بانوی بزرگ اسلام را تسلیت بگوید. م مؤمنان، حضرت خدیجه کبری (س) او اظهار داشت در قرآن کریم خداوند علائمی را برای مردم ذکر کرده که اعتقاد دارند آزات خدیجه (س) این موارد استثنا نیست.

حجت الاسلام: آیت الله اندرزیان ، اضافه کرد. حضرت خدیجه (WB) مردی بود که در طول زندگی خود قبل و بعد از مأموریت خود ، در زمینه های مختلف مادی ، شریف و اجتماعی از پیامبر گرامی اسلام (ص) حمایت می کرد.

او اعلام كرد. خداوند چنان بزرگواری را به آن مرد بزرگوار بخشیده است که به واسطه ماهیت وجودی خود ، بخشی از قرآن کریم را نشان داده اند.

وی افزود. خدا می گوید: “ما شما را فقیر دیدیم ، اما شما را ثروتمند ساختیم” ، به لطف دارایی حضرت خدیجه (WB).

او ادامه داد. خداوند در سوره عصر می گوید. همه مردم در حال از دست دادن هستند ، به جز کسانی که چهار ویژگی واضح دارند: این خصوصیات ایمان ، اعمال صالح ، خصوصیات ، توصیه و صبر و حقیقت.

گفت حسن خدیجه این چهار ویژگی چشمگیر را داشت: وی علاوه بر ایمان به خدا و پیامبر خدا ، کار درستی نیز انجام داد.

حجت الاسلام: آیت الله اندرزیان اظهار داشت. وی ادامه داد: بارزترین پرونده قابل توجیه حضرت خدیجه (ع) این بود که وی تمام دارایی خود را به خدمت پیامبر اکرم (ص) در خدمت اسلام و جامعه اسلامی و ورود پیامبر اکرم (ص) در عقاید اسلامی اهدا کرد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی در گناوه افزود: به طاووس با صحیح و صبر حضرت خدیجه (س) او شناخته شده بود و همواره پیامبر مقدس اسلام بود.ا) آنها پشتیبانی کردند.

گفت شخصیت مشهور حضرت خدیجه (س) به حدی که خداوند او را یکی از چهار زن پیشرو در جهان قرار داد و او به کسی تبدیل شد که به واسطه آن خداوند زنان عالم ، حضرت زهرا (سلام الله علیها) را آفرید.س) وی به پیامبر گرامی اسلام هدیه داد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی تبلیغات اسلامی یادآور شد. وی ادامه داد: این بانوی بزرگ اسلام با خدا معامله کرده و خود و املاک خود را در راه خدا قرار داده است و در این معامله خداوند حضرت خدیجه (علیه السلام) را در سطح بالایی قرار داده است. (برعکس) یا این جایگاه را در جهان آفرینش دارد.

گفت “راه الهی مستلزم ایثار و از خود گذشتگی است ، و این ایثار از بزرگان مذهبی ما با اهدای مال و زندگی یا به افتخاری که در حضور سنت قدس داشته اند بوده است.”

فصاحت سیدعلی فاطمی ، تلاوت قرآن کریم و دعای دعای علیرضا شهاب به مناسبت درگذشت حیات خدیجه کبری (WB) دیگر بخش های این مراسم معنوی بود.

این مراسم در قالب برنامه های ویژه تهیه شده در ماه مبارک رمضان با عنوان “نغم” برگزار شد. در: رومانتیکا توسط شورای شوراهای مذهبی ، انجمن قرآنی و دفتر تبلیغات اسلامی گناوه برگزار شد.

برنامه های ویژه ترانه های عاشقانه به مناسبت ماه مبارک عاشقانه هر شب از یکی از اماکن مقدس شهر گناوه و به طور مستقیم از طریق امنیت سایبری پخش می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا