مجله فرهنگ

مراسم گرامیداشت هشتم شهریور در قالب فضای مجازی و فضای محرم برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی شورای اسلامی استان تهران گفت: قتل و شهادت یک شخصیت بزرگ در شهریور ماه تنها بخشی از جنایات منافقین است که باید به ملت گفت. شهدای رجایی و باهنر باید الگویی برای مسئولان کشور در خدمت به ملت باشند.

به گزارش کندوج ، حجت الاسلام سید محسن محمودی روز دوشنبه در جلسه ستادی برای گرامیداشت 8 شهریور که با حضور مسئولان و نمایندگان آژانس ها برگزار شد ، طی سخنرانی خود با اشاره به فاجعه 8 شهریور و شهید رجایی و باهنر ، افزود: معرفی شهدا برای نسل جوان به عنوان بهترین مدل های حکمرانی در نظام اسلامی ، از این فرصت ها استفاده می کنند ، جریان نفوذ را در معرض نمایش بگذارند و پرده برداری کنند.

وی ادامه داد: “از آنجا که چهره های ارزشمندی همچون شهدای اندرزگو ، لاجوردی ، سرتیپ دستجردی ، عراقی ها و پسرش حسام در ماه سپتامبر توسط رژیم معروف تاغوت و منافقین مزدور به شهادت رسیدند ، این شهدا را نیز به یاد آوردند.” خواهد بود. هفته یادبود 8 سپتامبر در قالب فضای آنلاین و فضای محرم برگزار می شود. فضای مجازی بسیار مهم و حساس است ، ما باید در فضای مجازی به صورت جهادی کار کنیم ، مدیران باید به روز شوند.

رئیس شورای هماهنگی شورای اسلامی استان تهران گفت: ‘تبلیغات محیطی و خلاقیت شهری ، قرار دادن احکام امام راحل و ولی فقیه شهدای رجایی و باهنر در رأس نامه های اداری ، گسترش جنگ های تبلیغاتی در رجایی از هر خانه و … یکی دیگر از برنامه های ما در این زمینه است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا