کسب و کار ایرانیمجله عمومی

مراکز آموزش فیشیال صورت

پاکسازی پوست می تواند باعث احیا و برگرداندن شفافیت به پوست شود. با توجه به نوع پوست هر شخصی، روش پاکسازی آن نیز با یک دیگر تفاوت هایی دارد. پاکسازی باید به دست متخصصان این حرفه در کلینیک ها و یا سالن های زیبایی معتبر انجام شود تا باعث ایجاد عوارض پوستی نشود. لازمه داشتن تخصص کافی و ماهرانه برای تکنسین های مشغول به فعالیت در سالن های زیبایی تهران، گذراندن دوره آموزشی در بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران می باشد که ما در این مقاله به معرفی تعدادی از آن ها می پردازیم.

پاکسازی پوست چیست و به چند روش انجام می شود؟

پاکسازی پوست نوعی روش مراقبتی است که مربیان بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران هدف از انجام آن را در سه دسته طبقه بندی می کنند:

  • جداسازی سلول های مرده از روی پوست
  • تمیز کردن پوست از هرگونه آلودگی و چربی
  • بهبود جریان خون در پوست و تغذیه از مواد مغذی

جداسازی سلول های مرده

سلول های شاخی موجود در سطحی ترین لایه پوست باعث محافظت در برابر آسیب های محیطی به پوست می شوند. این سلول ها، سی روز یکبار از بین می روند و سلول های جدیدی جایگزین آن ها می گردند.

معمولا بعد از 30 روز همه سلول‌های دفاعی برای جایگزینی با نوع جدیدشان نابود می شوند. اما ممکن است این روند با اختلال مواجه شود و بعضی از این سلول های شاخی روی پوست باقی بمانند و به مرور با تجمع یافتن، لایه ضخیمی ایجاد کنند. برداشت این سلول های مرده از روی پوست باعث ایجاد شفافیت و طراوت پوست می شود.

هنرجویانی که قصد یادگیری پاکسازی صورت در بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران را دارند باید به این مرحله توجه ویژه ای داشته باشند، زیرا در صورت انجام نادرست آن می توانند باعث ایجاد التهابات پوستی شوند.

تمیز کردن پوست از آلودگی و چربی ها

بر روی پوست، چربی هایی برای محافظت از خشکی و جلوگیری از جذب میکروب ها وجود دارد. ممکن است در صورت بعضی از افراد این چربی ها بیش از حد باشند و با مسدود کردن منافذ پوست منجر به جوش و آکنه شوند. با انجام پاکسازی در ، می توان این چربی های انباشته شده و آلودگی ها را از بین برد. با نابودی این آلودگی و چربی ها، روزنه های پوست برای آبرسانی و جریان خون بهتر باز می شوند و همچنین از التهاب پوست پیشگیری می شود.

استفاده از مواد پاکسازی بیش از حد، باعث از بین رفتن لایه های مفید و محافظتی پوست و آسیب زدن به آن می شود.

بهبود جریان خون و تغذیه پوست

روش هایی که باعث گردش خون در پوست می شوند، ماساژ و بخور دادن هستند. با انجام ماساژ، عوامل موثر در پیشگیری از التهاب و پیری زودس پوست آزاد می شوند. ماساژ یکی از روش هایی است که می تواند با هدف افزایش خونرسانی، در بهبود عملکرد بدن تاثیرگذار باشد. حتی طبق نظر ، ماساژ سر می تواند از ریزش مو جلوگیری کند.

مدرسین بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران به هنرجویان خود توصیه می کنند برای تغذیه بهتر پوست از مواد مورد نیازی مثل آبرسان ها و ویتامین های مخصوص استفاده کنند.

آموزش انواع روش ها در بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران

در بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران سعی می شود روش های کلینیکی و تخصصی پاکسازی به هنرجویان آموزش داده شود. این روش ها موثرتر هستند و مدت زمان تاثیرگذاری بیش تری دارند.

فیشیال پوست

پاکسازی پوست به روش فیشیال، از روش هایی است که در کلینیک های تخصصی و تحت نظر پزشکان انجام می شود. در این روش متخصص انجام پاکسازی سعی می کند تمامی آلودگی ها و چربی ها را از سطح پوست پاک کند و با انجام اقداماتی که در بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران به صورت عملی آموزش دیده است باعث بهبود گردش خون و رساندن مواد مغذی شود.

پاکسازی با لیزر

روش دیگری که برای پاکسازی به کار گرفته می شود، لیزر درمانی است. با تاباندن اشعه لیزر به عمق پوست و تحریک رنگدانه ها، پوست برای کلاژن سازی تحریک شده و در نهایت در روند جوانسازی و بهبود قرار می گیرد. این روش برای از بین بردن چربی های اضافه، کاهش چروک های پوستی و سفتی پوست مناسب است. اما اگر هدف از انجام پاکسازی رفع خشک و آبرسانی باشد، باید از فیشیال استفاده کرد.

میکرودرم ابریژن

این روش می تواند جزء روش های تخصصی در بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران آموزش داده شود، چرا که علاوه بر پاکسازی، لایه برداری نیز انجام می شود. با میکرودرم ابریژن، زخم های پوستی برطرف می شود، گردش خون در پوست بهبود می یابد و لایه های مسدود کننده پوست از بین می رود.

میکرونیدلینگ

یکی دیگر از روش های پاکسازی پوست، میکرونیدلینگ می باشد که به وسیله آن کلاژن های پوست افزایش یافته و پوست از نظر مکانیکال تحریک می شود و روند بازسازی آن آغاز می گردد. میکرونیدلینگ باعث از بین رفتن تیرگی های پوست، ترک ها و چین و چروک ها می شود.

مزیت های انجام پاکسازی پوست

مزایای زیادی دارد که در سرفصل های آموزشی بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران به صورت ویژه آموزش داده می شود. در این قسمت ما به توضیح مختصری در مورد برخی از فواید این روش ها می پردازیم.

کاهش سطح استرس

ماساژ صورت یکی از مراحل انجام پاکسازی است و بر اثر آن عصب سمپاتیک عضلات صورت فعالیت خود را بیش تر می کند و در نهایت موجب کاهش استرس می شود.

پاک شدن پوست از آلودگی ها

با انجام پاکسازی توسط متخصصین مجرب در کلینیک های، می توان پوست خود را تمیز نمود و سطح آن را از وجود آلودگی ها و چربی ها پاک کرد.

کند کردن روند پیری زودرس

با ماساژ پوست و بهبود کلاژن سازی، می توان به جوانسازی پوست کمک کرد.

بهبود گردش خون

با ماساژ صورت، گردش خون در سطح پوست افزایش می یابد و مواد مغذی و اکسیژن، بیش تر در سطح پوست نفوذ می کند.

سم زدایی پوست

رفع سموم و مواد زائد پوستی از بروز بیماری های پوستی و آسیب ها پیشگیری می کند.

از بین بردن جای جوش

در بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران، یکی از مواردی که به هنرجویان آموزش داده می شود، نحوه انجام پاکسازی پوست با هدف کاهش جای جوش و آکنه می باشد.

رفع جوش های سر سیاه و چرکی

تکنسین پاکسازی پوست می تواند به صورت ماهرانه جوش های سرسیاه و سفید سطح پوست را از بین ببرد و منافذ پوست را آزاد بگذارد. پاکسازی باید به دست افراد متخصص انجام شود تا نتیجه کار برعکس نشود.

5 تا از بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران را بشناسید!

آموزشگاه ایران فیشیال

با توجه به نیاز روزافزون در حوضه زیبایی و وجود متقاضیان فراوان، رشته فیشیال یکی از بهترین رشته هایی است که می تواند برایتان یک کسب و کار با درآمد عالی باشد. فیشیال از فعالیتهایی است که بسیار جذاب و البته پر درآمد است. از اینرو علافمندان به فیشیال با جستجوی عباراتی مانند بهترین آموزشگاه فیشیال، بهترین آموزشگاه فیشال، بهترین دوره آموزشی فیشال و عبارات مشابه دنبال بهترین دوره آموزشی فیشیال در تهران و دیگر شهرستانها می باشند. شما با گذراندن دوره آموزش فیشیال میتوانید در این زمینه تبحر لازم را کسب کنید. شرکت کنندگان پس از پایان دوره فیشیال تسلط کامل بر مباحث پوست و دستگاههای زیبایی اتاق پوست خواهند داشت. پس از گذراندن دوره فیشیال میتواند بطور مختلف کسب درامد بسیار خوبی داشته باشد. بعنوان مثال مشغول به کار در مکانهایی مانند مطبها و کیلینیکهای زیبایی، دارو خانه ها بعنوان مشاور پوست و یا بصورت مستقل در سالن های زیبایی کار کند.

خدمات:

  • دوره آموزشی ماساژ
  • دوره آموزشی فیشیال
  • دوره آموزشی تزریق ژل و بوتاکس
  • دوره آموزشی پاکسازی پوست
  • دوره آموزشی لیزر موهای زائد

مرکز تخصصی پوست و مو بهار

مرکز تخصصی پوست و مو بهار با شروع فعالیت از سال ۱۳۹۶، از یک اتاق پوست آغاز کرد و در مدت 6 سال توانست با کسب دانش و مهارت‌های تخصصی، بیش از ۳۰ مدرک معتبر بین‌المللی و داخلی، از جمله ابلاغ رسمی تدریس از سازمان فنی و حرفه‌ای را به دست آورد. در حال حاضر، این مرکز به عنوان یکی از تخصصی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین آموزشگاه پوست و زیبایی و بعنوان اموزشگاه رسمی فنی و حرفه‌ای، در محیطی لوکس و آرام فعالیت می‌کند و با تکنولوژی، دستگاه‌ها و برترین برندهای روز دنیا همگام می‌باشد.

اگر می خواهید یک بیوتی تراپیست حرفه ای با دانش روز و یا مشاور حرفه ای پوست شوید، می توانید به دوره آموزش پوست و زیبایی در آکادمی بهار بپیوندید. اگر در حال حاضر حرفه ای هستید، به سادگی مهارت های خود را ارتقا دهید و متد های جدیدی را از اساتید متخصص در آکادمی بهار بیاموزید.

لیست دوره های آموزشی پوست و مو :

  • دوره آموزشی مراقبت از پوست و زیبایی
  • دوره آموزشی تخصصی فیشیال(مبتدی)
  • دوره آموزشی تخصصی فیشیال(پیشرفته)
  • دوره آموزشی تجهیزات و دستگاههای پوستی
  • دوره آموزشی صفر تا صد پیلینگ شیمیایی
  • دوره آموزشی هومکر شناسی
  • دوره ی اموزشی پداگوژی

وب سایت:

آموزشگاه تخصصی فشیال پوست شهره

آموزشگاه تخصصی فشیال پوست شهره با آموزش کلیه دستگاه ها از پایه تا پیشرفته و تخصصی ، کار با کلیه برندها ،آناتومی پوست ،۳جلسه تئوری و ۳جلسه عملی و ۱سال پاسخگویی به کلیه سوالات با هر تعداد مدل مدنظر خودتون ٫آموزش اسیدتراپی کربوکسی با مواد و تزریق کربکسی (با ارائه مدرک فنی حرفه ای و سرتیفیکیت)

و همچنین انجام خدمات فشیال صورت (خانم ها و اقایان ) و فشیال بدن مختص خانم ها و تزریق کربکسی مزو اسید تراپی.

آموزش صفر تاصد پوست
کار با مولتی برند
کار با کلیه دستگاه ها (میکرودرم٫هایفرکوئنسی٫آراف و….)
اسیدتراپی
کربکسی با مواد
تزریق کربکسی
مزونیدلینگ (سر و صورت)
به همراه مدرک معتبر فنی حرفه ای

خدمات:

  • فشیال صورت (خانم ها و آقایان)
  • فشیال بدن (مختص خانم ها)
  • جوانسازی دست
  • رفع تیرگی دور چشم
  • مزونیدلینگ
  • اسیدتراپی
  • کربوکسی با مواد
  • تزریق کربوکسی

اینستاگرام:

مرکز زیبایی تالگو نور

مرکز تالگو نور، یکی از مراکزی است که در فضایی شیک و مجهز به ارائه خدمات زیبایی و آموزشی می پردازد. تالگو با استفاده از جدیدترین متد روز و تجهیزات پیشرفته هنرجویان زیادی را تبدیل به متخصصین ماهر زیبایی کرده است. پاکسازی پوست یکی از حوزه هایی است که مربیان تخصصی به آموزش آن می پردازند و با وجود تمام این ویژگی ها می توانند ادعای بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران را داشته باشند.

خدمات مرکز تالگو نور:

  • انجام میکرودرم ابریژن و آموزش آن
  • لیفتینگ صورت و گردن با روش سیلیسیوم
  • ماساژ صورت
  • لایت تراپی، هیدروتراپی، هورمون رسانی
  • پاکسازی پوست با روش هایی مثل جلبک دریایی

 

آموزشگاه آرایشگری گل گیس

یکی دیگر از بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران برای معرفی، می تواند آموزشگاه گل گیس باشد. این مجموعه در 42 لاین به صورت تخصصی مهارت های مورد نیاز کلینیک ها و سالن های زیبایی را آموزش می دهد و بعد از پایان دوره، مدرک مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای را به هنرجویان اعطا می کند.

خدمات آموزشگاه گل گیس:

  • آموزش پاکسازی پوست، اپیلاسیون و تاتو
  • دوره آموزشی پدیکور، پارافین تراپی، کاش ناخن
  • کراتین مو، پروتئین تراپی و بوتاکس مو
  • اکستنشن مو، بافت مو، لایت و رنگ و مش
  • آموزش آرایش و گریم

 

آموزشگاه پاکسازی پوست اسکین کر

آموزشگاه پاکسازی پوست اسکین کر زیر نظر خانم سودابه بی‌ طرفان تاسیس شده است. ایشان دارای ۵ سال سابقه کار تخصصی در عرصه فیشیال پوست هستند و فارغ التحصیل رشته روانشناسی می‌ باشند. خانم بی‌ طرفان مدرک پاکسازی پوست فنی و حرفه‌ ای و مدرک دستیار پزشکی پوست و مو را از آکادمی‌ های برتر کشور دریافت نموده و هم اکنون آماده استقبال از هنرجویان در رشته پاکسازی پوست می‌ باشد. مرکز تخصصی ایشان تمامی خدمات آموزشی و زیبایی را طبق متدهای روز دنیا به هنرجویان ارائه می‌ دهد و با محیطی پاکیزه و دلنشین آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. این مرکز دارای لاین‌ های تخصصی در حوزه‌ های گوناگون زیبایی بوده و از برترین‌ های این حوزه در تهران به شمار می‌ رود.

خدمات آموزشگاه پاکسازی پوست اسکین کر:

  • آموزش پاکسازی و آب رسانی پوست
  • آموزش لیفت و جوانسازی پوست
  • آموزش فشیال چشم و رفع لکه صورت
  • لاین تخصصی میکرونیدلینگ و درمان جوش و آکنه
  • ارائه کتاب‌ های آموزشی و لوح فشرده
  • آموزش تخصصی اسید تراپی، میکرونیدلینگ و پاکسازی عمیق پوست

 

آموزشگاه پاکسازی پوست صورتگر ماه

آموزشگاه پاکسازی پوست صورتگر ماه زیر نظر سرکار خانم سمیه صائمی تاسیس شده است و برترین خدمات را طبق متدهای روز دنیا به مراجعان ارائه می‌ دهد. تمامی مربیان و مدرسان این مجموعه مورد تعیین سازمان فنی و حرفه‌ ای کشور هستند و در زمینه‌ های گوناگون زیبایی دارای تخصص بالایی می‌ باشند. مدیریت این مجموعه دانش آموخته در برترین آکادمی‌ های کشور و خارج از کشور بوده که با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت در حوزه زیبایی، از برترین‌ های این حوزه به شمار می‌ رود. ایشان هم اکنون عضو فعال در انجمن متخصصان ایران هستند و مقالات معتبر و ارزشمندی در حوزه سلامت و زیبایی نیز ارائه داده‌ اند. این مجموعه از سال ۱۳۹۵ مشغول به ارائه خدمات آموزشی به هنرجویان می‌ باشد و رضایت بالایی از آن ها کسب کرده است.

خدمات آموزشگاه پاکسازی پوست صورتگر ماه:

  • آموزش پاکسازی پوست و دوره‌ های کرم سازی
  • آموزش کار با دستگاه و تجهیزات پزشکی
  • آموزش طب سنتی، حجامت، زالو درمانی
  • آموزش انواع گریم، خدمات زیبایی ناخن
  • دوره‌ های احیای مو، آموزش رنگ، کوتاهی
  • شینیون تخصصی و بافت مو

 

آموزشگاه مهستان با مدیریت راحله دهقان تاسیس شده است. ایشان از سن ۱۸ سالگی در زمینه آموزش در مدارس مشغول به فعالیت هستند و از برترین اساتید در رشته مراقبت زیبایی و مربیگری محسوب می‌ شوند. این مرکز هنرجویان بسیاری را با نمرات بالا و کیفیت آموزشی برتر قبول کرده و نقش مهمی در اشتغال زایی آن ها نیز داشته است. آموزشگاه مهستان مورد تایید سازمان‌ ها و شرکت‌ ها به خصوص سازمان فنی و حرفه‌ ای کشور می‌ باشد. این آموزشگاه با مدیریت خانم دهقان که عضو انجمن مراقبت زیبایی غرب و شمال غرب تهران است، موفق به کسب افتخارات بسیاری شده است و هم اکنون گزینه‌ ای مناسب برای مراجعه شما هنرجویان به شمار می‌ رود.

  • آموزش پاکسازی پوست، پلاسماجت، تاتو بدن و طراحی با حنا
  • آموزش لیزر موهای زائد و اصلاح ابرو
  • آموزش میکروبلیدینگ، اپیلاسیون، کراتین، شینیون و براشینگ مو
  • آموزش کوتاهی، بافت، رنگ و مش مو
  • آموزش طراحی ناخن، اکستنشن ابرو و خود آرایی
  • آموزش گریم کودک، آرایش عروس، اکستنشن مو و مژه

آدرس: تهران، میدان صنعت، شهرک غرب به طرف سعادت آباد، کوچه توحید یکم، پلاک ۸۱

شماره تماس: 02188075682

آموزشگاه پاکسازی پوست بانو نهال

آموزشگاه آرایشگری بانو نهال ارائه دهنده بیش از ۱۲۰ مدرک بین‌ المللی فنی در حوزه‌ های گوناگون آرایشی در جهان می‌ باشد و از برترین‌ های این حوزه به شمار می‌ رود. کلاس‌ های آموزشی این مرکز به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و آنلاین برگزار می‌ شود و رفع اشکال آن نیز رایگان است. در این آموزشگاه همواره از برترین مربیان جهت آموزش حوزه‌ های گوناگون آرایشی و زیبایی استفاده شده است و کارآموزان آن آمار قبولی بالایی داشته‌ اند. آموزشگاه بانو نهال مدارک بین المللی فنی حرفه‌ ای با کد رجیستری برای مهاجرت ارائه می‌ دهد و پشتیبانی نامحدود کارآموزان را نیز در اختیار آن ها گذاشته است.

آموزشگاه پاکسازی پوست 

آموزشگاه آرایشگری شهرزاد یکی دیگر از بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران می‌ باشد که در سال ۱۳۸۱ با کسب مجوز رسمی از سوی سازمان فنی و حرفه‌ ای کشور تاسیس شده است. این آموزشگاه با بیش از ۲۰ سال سابقه از برترین‌ های این حوزه به شمار می‌ رود که سالانه بیش از ۵۰۰ هنرجو را با موفقیت وارد بازار کار می‌ کند. کلاس‌ های آموزشی آموزشگاه آرایشگری شهرزاد شامل دوره‌ های تخصصی آموزش خدمات پوست و مو از مبتدی تا پیشرفته می‌ باشد. تمامی این کلاس‌ ها زیر نظر برترین مربیان آموزش دیده در حوزه‌ های تخصصی زیبایی ارائه داده می‌ شود و شما عزیزان می‌ توانید با خیالی آسوده به آن مراجعه نمایید.

خدمات آموزشگاه پاکسازی پوست 

  • دوره آموزشی پاکسازی پوست و فیشیال
  • آموزش میکروبلیدینگ ابرو، فیبروز، لیفت و لمینیت مژه
  • آموزش لیفت و لمینت ابرو و پیرایشگری مو های زائد
  • آموزش متعادل سازی چهره زنانه، خود آرایی و گریم حرفه‌ ای عروس
  • آموزش چهره پردازی کودک، کوتاهی حرفه‌ ای مو و شینیون حرفه‌ ای
  • آموزش کار با مواد شیمیایی زنانه، براشینگ مو، اکستنشن مژه و بافت مو

 

سرفصل های آموزشی در بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران

در بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران، مربیان سعی دارند تمامی مباحث مورد نیاز آموزشی را تمام و کمال به هنرجویان آموزش دهند. این آموزش ها در سطوح مبتدی و پیشرفته ارائه می شود. در بخش مبتدی، دروس مقدماتی در مورد پاکسازی و آشنایی با روش ها تدریس می گردد و در بخش پیشرفته ارائه دروس به صورت عملی انجام می شود و به هنرجویان استفاده از اسید و مواد و دستگاه های تخصصی آموزش داده می شود .

دوره مبتدی

کسانی که هیچ سررشته ای در مورد پاکسازی ندارند و می خواهند آموزش را از صفر شروع کنند باید سرفصل های دوره مبتدی را نیز در بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران یاد بگیرند. این سرفصل ها عبارتند از:

  • شناخت آناتومی و ساختار پوست
  • طبقه بندی انواع پوست
  • علل آسیب های پوستی و انواع آن
  • خشکی پوست و عوامل ایجاد کننده آن
  • انواع حساسیت پوست و دلایل آن
  • توصیه ها و مراقبت های بعد از انجام پاکسازی
  • تئوری لایه برداری پوست
  • شناخت بیماری های پوستی مربوط به عواملی مثل قارچ، انگل و باکتری و درمان آن ها

و به صورت جزئی تر و ریزتر مباحث زیر در فصول مبتدی بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران تدریس می شوند:

  • پاکسازی عمقی پوستی و لایه برداری
  • نحوه کار با اتوی صورت
  • چگونگی کار با گوی یخ
  • آبرسانی
  • کار با دستگاه بخور

سرفصل های دوره پیشرفته

پس از یادگیری و گذراندن دوره مبتدی، هنرجویان می توانند وارد مباحث پیشرفته آموزشی شوند. بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران سرفصل های این بخش را با به کارگیری تجهیزات و دستگاه ها به بهترین شکل آموزش می دهد و در نهایت هنرجویان می توانند به عنوان یک متخصص پاکسازی و فیشیال حرفه ای در کلینیک ها مشغول به کار شوند. سرفصل های دوره پیشرفته به شرح زیر می باشند.

  • نحوه به کارگیری دستگاه هایفو جهت هایفوتراپی، هیدرودرم، میکرودرم و تونل led
  • چگونگی استفاده از اسیدها و لایه بردارهای شیمیایی برای لایه برداری به روش اروپایی
  • اصول استفاده از تنظیم کننده های پی اچ پوست
  • آشنایی با شبه بوتاکس یا همان میکروکارنت
  • لیفت صورت
  • ازون تراپی و مراقبت دور چشم با متدهای اروپایی
  • مزونیدلینگ
  • ماساژ صورت و انواع ماسک ها
  • مزوتراپی و انواع آن

ویژگی بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران

برای گذراندن دوره آموزشی پاکسازی پوست باید به نکاتی توجه داشت که جزء ویژگی های بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران می باشند. این ویژگی ها عبارتند از:

  • تمامی پرسنل و مربیان بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران دارای مدارک معتبر و متخصص در حوزه فعالیت خود باشند.
  • این آموزشگاه ها جزء مراکز معتبر و تایید شده باشند.
  • میزان رضایت مراجعان و زیباجویان از این آموزشگاه ها بالا باشد.
  • ویژگی دیگری که باید مورد بررسی قرارگیرد این است که آموزشگاه انتخابی باید حتما تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور به ارائه خدمات آموزشی بپردازد و تمامی تاییدیه های لازم را داشته باشد.
  • پس از پایان دوره باید مدرک قابل ارائه در بازار کار را به هنرجویان خود ارائه دهد.
  • بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران باید محیطی تمیز و بهداشتی داشته باشد تا در طول دوره آموزشی آسیبی به پوست هنرجویان و مدل های آموزشی وارد نشود.

مراقبت های بعد پاکسازی پوست

هنرجویان در بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران با نکات و روش های مراقبتی پوست بعد از انجام پاکسازی آشنا می شوند تا بتوانند پس از ورود به بازار کار و ارائه خدمات به زیباجویان خود، توصیه های لازم را به آن ها کنند تا نتیجه مطلوبی از انجام فیشیال پوست بگیرند.

  • استفاده از کمپرس یخ برای کاهش التهاب و جلوگیری از قرمزی و حساسیت پوست
  • حفظ نظافت پوست و استفاده از آبرسان های مناسب با نوع پوست بعد از انجام پاکسازی
  • عدم استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی حداقل تا دو ساعت بعد از پاکسازی
  • پرهیز از خاراندن صورت و کشیدن ناخن و اقلام تیز روی پوست
  • استفاده مرتب و منظم از کرم ها و پمادهای تجویزی توسط پزشک برای بعد از پاکسازی
  • عدم قرارگیری در فضاهای گرم به دلیل عرق کردن و آسیب رسیدن به پوست و تورم آن
  • پرهیز از قرار گرفتن در معرض آفتاب مستقیم، زیرا بعد از پاکسازی منافذ پوست باز بوده و به دلیل لایه برداری پوست نازک می شود و در صورت قرار گرفتن در مقابل اشعه آفتاب باعث التهاب و لک های پوستی می شود.
  • استفاده از ضد آفتاب متناسب با پوست تا دو هفته بعد از پاکسازی در محیط بیرون
  • استفاده از میوه و سبزیجات و آب فراوان بعد از پاکسازی پوست برای آبرسانی بیش تر

کلام آخر

پاکسازی پوست می تواند اثرات ماندگار و پایداری را برای پوست داشته باشد و باعث بهبود جریان خون و کلاژن سازی آن شود و در نهایت پیری پوست را به تعویق بیاندازد. در این مقاله ما سعی کردیم نکات ضروری را در مورد پاکسازی پوست و نحوه آموزش آن به شما ارائه دهیم. همچنین تعدادی از بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران برای کسانی که قصد یادگیری و کسب مهارت در حوزه زیبایی و مراقبتی پوستی را دارند معرفی کردیم.

آکادمی ایران فیشال به عنوان یک آکادمی پیشرو در حوزه آموزش زیبایی، رعایت استانداردهای بالای کیفی و کمی و همچنین ارائه راهکارهای نوین آموزشی را مبنای پیشرفت خود قرار داده است و با انجام این مهم ، افزایش محورهای مهم آموزشی مانند استفاده از اساتید طراز اول تهران ، کیفیت اجرا، تکریم هنرجویان، کیفیت فضای تدریس و اجرا و…را در اهداف متعالی خود قرار داده است.

کیفیت بالای دوره های آموزشی ایران فیشال در تهران موجب شد که دوره های آموزشی مرکز ایران فیشال به سرعت مورد استقبال هنرجویان عزیز از تمام ایران و حتی خارج از ایران قرار بگیرد. هنرجویانی از انگلستان، سوئد، عمان، عراق، امارات متحده عربی و افغانستان مرکز ایران فیشال را برای انجام دوره های خود انتخاب نموده اند. ازدحام درخواست ها از شهرستان های مختلف، در نهایت موجب شد که دوره های آموزشی علاوه بر تهران به شهرهای دیگری مانند اصفهان، مشهد، شیراز، کرمانشاه، بندرعباس ، همدان ، رشت، اردبیل و ساری منتقل شود تا هنرجویان و کاراموزان عزیز در سراسر کشور بتوانند از دوره های با کیفیت ایران فیشال بهره مند شوند.

مهمترین شعبه آکادمی ایران فیشال در تهران می باشد که میزبان همه هنرجویان عزیز از شهر های مختلف کشور می باشد. این مرکز از سال 1397 در خیابان یوسف آباد راه اندازی و از همان ابتدا مورد استقبال علاقمندان قرار گرفت.

اهداف آموزشی دوره پاکسازی پوست 

یکی دیگر از برنامه های آموزشی ، آشنا نمودن هنرجویان با شیوه ی زدودن چربی ها و آلودگی ها از پوست صورت می باشد. این موضوع یکی از سرفصل های آموزشی بسیار مهم به شمار می آید. زیرا تجمع چربی های مازاد بر روی پوست صورت، علاوه بر مسدود ساختن منافذ پوستی به ایجاد آکنه و جوش نیز منجر میشود. شرکت در بهترین دوره آموزش فیشیال در تهران همچنین به شما می آموزد که، چگونه از پیری پوست جلوگیری کرده و جوان سازی پوست صورت را ممکن سازید. مرجعی است که میتواند شما را در یافتن بهترین و حرفه ای ترین دوره های فیشیال یاری نماید.

سرفصل های مورد آموزش در بهترین دوره آموزش فیشیال موارد بسیار زیادی را شامل می شود. در پایان این دوره با کلیه ی امور مربوط به پاکسازی پوست آشنا می شوید. به طور خلاصه، دوره ی پیشرفته تمام آموزش های لازم را در بر می گیرد. در این دوره نحوه ی تعامل با مراجعه کننده و ارائه ی مشاوره را نیز فرا می گیرید. علاوه بر این، با انواع روش های درمان و شیوه ی ساخت انواع ماسک ها و آبرسان های ارگانیک آشنا می شوید. در خلال این دوره تیپ های مختلف پوستی را می شناسید و انواع راهکار های درمانی مرتبط با آنها را خواهید آموخت. همچنین، با دستگاه های مختلف کار کرده و با عملکرد آنها نیز آشنا خواهید شد.طی دوره پیشرفته پاکسازی پوست، شما با انواع روش های درمان و شیوه ی ساخت انواع ماسک ها و آبرسان ها آشنا می شوید.

علاوه بر آن آموزش کار با تجهیزات پاکسازی را به شکل کامل انجام می شود. از جمله دستگاه های پرکاربرد و حرفه ای که شیوه ی استفاده از آنها در بهترین دوره آموزش فیشیال در به هنرجویان آموزش داده میشود، میتوان به میکرودرم ابریژن پودری و الماسه، مزونیدلینگ صورت و مو، میکرونیدلینگ، مزو وایت، هیدرودرمی، گالوانیک، دستگاه مینی هایفو، مینی RF و تونل LED اشاره نمود. لازم به ذکر است که این دوره یکی از مهمترین مراحل آموزش پاکسازی پوست به شمار می آید لذا، باید توسط مجرب ترین پرسنل آموزش داده شود.

و اما فیشیال و پاکسازی پوست چیست و چه مزایایی برای پوست افراد به همراه دارد؟

این روزها بحث پرداختن به روتین ها و مراقبت های پوستی و اموری چون پاکسازی پوست، بیش از پیش در میان عموم مردم رواج یافته است. این امر سبب شده تا شمار افرادی که به دنبال یافتن مراکز خدمات پاکسازی و فیشیال هستند، نسبت به گذشته افزایش چشمگیری پیدا کند. افزایش شمار علاقمندان به انجام خدمات پاکسازی و مراقبت پوست، موجب شده تا این حیطه به ویژه در شهرهایی چون تهران مورد استقبال هنرجویان قرار گیرد. دسته ای از هنرجویان که به دنبال کسب درآمد از این حرفه جذاب هستند، در وهله ی اول به دنبال یافتن بهترین دوره پاکسازی پوست می باشند.

از آنجایی که امروزه شمار مراکز آموزشی ارائه دهنده ی دوره پاکسازی پوست در تهران به طور فزاینده ای افزایش یافته است، پیدا کردن مراکز معتبری که این دوره ی آموزشی را به صورت اصولی و مطابق با استانداردهای روز دنیا ارائه دهند، کار چندان ساده ای به نظر نمی آید. در این میان برخی از مراجع به نام و مورد اطمینان با فراهم نمودن بسترهای اطلاعاتی لازم، شرایطی را ایجاد کرده اند که به راحتی بتوانید مراکز ارائه دهنده ی بهترین دوره آموزش فیشال را ظرف مدت زمان کوتاهی بیابید.

از آنجایی که قصد هنرجویان از شرکت در دوره پاکسازی پوست ، یادگیری اصولی تکنیک های مراقبت پوست از پرسنل متخصص و مجرب این حوزه می باشد، قصد داریم تا در ادامه این مقاله شما را با دوره های پاکسازی و فیشیال و جزئیات مربوط به آن آشنا نماییم تا بتوانید ضمن تحقیق در رابطه با بهترین دوره پاکسازی پوست، از این اطلاعات بهره ی لازم را ببرید.

پاکسازی پوست در واقع یک روش درمانی چند مرحله ای برای بهبود عوارض و مشکلات پوست و مراقبت از آن می باشد. عوامل مختلفی چون؛ آلودگی هوا، استرس، استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی و… از جمله مواردی هستند که در گذر زمان به پوست صورت آسیب می رسانند. پوست صورت در مقایسه با سایر قسمت های بدن بیشتر در معرض عوامل آسیب رسان قرار می گیرد. به همین دلیل، پس از مدتی دچار خشکی شده و خاصیت انعطاف پذیری آن نیز کاهش می یابد. بنابراین می بایست مراقبت از پوست صورت را جدی گرفت.

فیشیال موجب از بین رفتن سلول های مرده پوست، ضایعات پوستی مانند جوش، لک و… می شود. علاوه بر این موارد، میتوان با انجام برخی تکنیک ها موجب بهبود خون رسانی به پوست صورت شد و سلول های آن را تغذیه کرد. اهمیت و نقش سازنده ی این حرفه در سلامت پوست سبب شده تا هنرجویان بیشتری به سمت یادگیری این حرفه سوق پیدا کنند. علاقه مندی به یادگیری این حیطه به خصوص در میان هنرجویان تهرانی، سبب شده تا بسیاری از مراکز، اقدام به برگزاری دوره پاکسازی پوست در تهران کنند. در خلال این دوره ها عموماً مهمترین و به روزترین روشها و تکنیک های فیشیال به هنرجویان آموزش داده میشود. شرکت در حرفه ای ترین و بهترین دوره آموزش فیشیال  توانمندی های ارزشمندی را برای شرکت کنندگان به ارمغان خواهد آورد که در ادامه به برخی از مهمترین موارد آن اشاره خواهیم کرد.

شعار همیشگی آکادمی ایران فیشال با هم و برای هم تعریف شده است. هدف اصلی از این شعار آن است که ایران فیشال برای  علاقمندان به کسب و کار در لاین پوست و زیبایی بسترسازی را به گونه ای فراهم نموده است که عزیزان علاقمند در یک محیط صمیمی و  جذاب دوره ها را با تمرکز بالا فرا بگیرند و بتوانند با پشتیبانی ایران فیشال که بواسطه اساتید ارزشمند ممکن شده به اهداف ارزشمند خود دست یابند. با هم و در کنار هم قطعا می  توانیم به اهداف تعریف شده دست یابیم. این سرشت واقعی مجموعه ایران فیشال می باشد.

 

دکمه بازگشت به بالا