مجله عمومی

مرکز تماس سهام عدالت راه اندازی شد

مطابق با پایگاه داده خبری ،
به نقل از روابط عمومی سمات ، بانک مرکزی با هدف پاسخگویی خوب به دارندگان سهام عدالت ، یک مرکز تماس برای سهامداران در پرونده های دادگاهی را افتتاح کرده است.

حق فروشان می توانند با تماس با شماره 1569 در سراسر کشور ، سؤالات خود را از کارشناسان این مرکز بپرسند.

همچنین با شماره 83338 تماس بگیرید که آژانس خصوصی سازی برای پاسخگویی به دارندگان سهام هنوز در دسترس عموم است.

شایان ذکر است که از تاریخ 10 خرداد 1396 ، سهام 46 میلیون و 500 هزار دارنده حقوق سهام عدالت آزاد شد تا دومین برگ طلایی در تاریخ اقتصاد و بازار مالی ایران ایجاد شود.

هر سهامداری که مدیریت مستقیم را انتخاب کرده است می تواند با مراجعه به سایت sahamedalat.ir وضعیت دارایی خود را در 36 شرکت ذکر شده و غیر منقول مشخص کند.

این سهامداران مانند سهامداران عادی در بورس اوراق بهادار کشور ، می توانند از کلیه حقوق و منافع سهامداران استفاده کنند و به سود سهامداران باشند. این حقوق و مزایا شامل نظارت رسمی میلیون ها نفر از هموطنان در شرکت های پذیرفته شده ، امکان حضور در جلسات عمومی ، کسب سود ، شرکت در افزایش سرمایه سهم ، اخذ حقوق پیشگیرانه و خرید و فروش سهام در بازار مالی است.

بانک ها همچنین می توانند از طریق کارگزاری یا آژانس های پیمانکاری خود به تدریج سهام متقاضیان را در بازار سرمایه بفروشند و درآمد حاصل از آن را به صورت توافق شده به حساب های خود واریز کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا