کسب و کار ایرانیمجله عمومی

مزایای آفتابگیر ماشین

پس از چند ساعت که خورشید روی شیشه های خودرو می تابد، فضای اطراف خودرو مانند اجاق گاز داغ می شود و از صندلی ها و فرمان خودرو گرمای بیش از حدی را احساس می کنید. نورخورشید در طولانی مدت باعث هوای متراکم و مرطوب می شود همچنین باعث آسیب دیدگی داشبورد نیز خواهد شد. اما با آفتابگیر خودرو که در طول روز روی شیشه جلوی اتومببیل شما کشیده می شود می توانید از آسیب دیدگی از طریق اشعه های گرمایشی خورشید جلوگیری کنید. انواع مختلفی از آفتابگیر خودرو وجود دارد که می توانند در برابر اشعه فرا بنفش محافظت کنند یا به شیشه های عقب یا جلو سایه بیافزایند بدون اینکه دید شما تیره شود.

آفتابگیرخودرو با کیفیت، ماشین را در برابر اشعه ماورا UV بنفش مضر آفتاب محافظت می کند و همین امر باعث می شود از گرم شدن ماشین شما تا دمای سونا جلوگیری کند. با آفتابگیر خودرو مجبورنیستید کولر را روشن کنید یا نگران سوختن دستان خود بر روی فرمان های گرم و کمربند ایمنی باشید. آفتابگیرخودرو به راحتی نصب می شود، بنابراین می توانید آن را در عرض چند ثانیه روی شیشه جلوی اتومبیل خود نصب کنید و زمانی که دوباره به اتومبیل خود برگشتید، می توانید آن را جمع کرده و در کیف مخصوص قرار دهید، که می تواند در جیب درب اتومبیل شما جای بگیرد.

کاربرد آفتابگیر خودرو

آفتابگیرخودرو روی شیشه های جانبی می توانند صندلی ها و کمربندهای ایمنی ماشین را از گرم شدن محافظت کنند.نصب آفتابگیر خودرو روی شیشه، محافظت وسایل جانبی را در برابر اشعه ماورا UV بنفش فراهم می کند و باعث کاهش تابش نور خورشید می شود و از گرم شدن بیش از حد مسافران صندلی عقب جلوگیری می کند. استفاده از سایه آفتاب روی شیشه عقب می تواند از گرم شدن صندلی عقب و صندلی بچه ها جلوگیری کرده و به خنک و راحت بودن مسافران صندلی عقب کمک کن.همچنین شما می توانید از آفتابگیر خودرو به عنوان یک استفاده نمایید

مزایای استفاده از آفتابگیرخودرو

در حالی که اتومبیل راد ر یک روز گرم تابستان در خارج از پارک میکنید، به طور حتم فضای داخلی گرم خواهد داشت ، اما استفاده از آفتابگیرتفاوت زیادی ایجاد می کند؛ کاهش دمای داخلی: جلوگیری از تابش خورشید به کاهش گرما در داخل خودرو کمک می کند. این کار باعث می شود نفس کشیدن هنگام ورود به وسیله نقلیه آسان تر شود. مسدود شدن نور مستقیم خورشید همچنین هنگام لمس کمربند ایمنی ، فرمان و تعویض دنده از سوختن جلوگیری می کند.داز وسایل الکترونیکی خود محافظت کنید:

استریوها و سی دی های ماشین در اثر تابش مستقیم خورشید و گرمای زیاد آسیب می بینند. صفحات لمسی در اتومبیل های جدید به ویژه در اتومبیل هایی که ماه ها تمام در بیرون آفتاب پارک شده اند آسیب پذیر هستند. آفتابگیر خودرو، نور مستقیم خورشید را مسدود کرده و به طولانی شدن عمر الکترونیک خودرو کمک می کند.
از فضای داخلی محافظت کنید: خورشید همچنین می تواند به فضای داخلی ماشین شما آسیب برساند. داشبورد و صندلی ها بیشترین آسیب دیدگی متحمل می شوند زیرا خورشید رنگ آن ها را از بین می برد آنها حتی می توانند از دمای شدید ترک بخورند. خرید آفتابگیر می تواند به فضای داخلی خودرو کمک کند تا سالهای سال سالم به نظر برسد.

Benefits of car sunshades

جنس آفتابگیرخودرو

جنس آفتابگیرماشین از مواد پلی استر نایلون با کیفیت بالا ساخته شده است، سبک اما بسیار با دوام است. جنس آفتابگیر خودرو دارای یک سیم قوی است که محکم در جای خود قرار می گیرد. آفتابگیرخودرو اندازه های مختلف برای انتخاب دارد که می توانید سایزی کاملاً متناسب با شیشه جلوی اتومبیل خود را خریداری کنید، بنابراین نگران فیلتر شدن نور آفتاب از لبه ها نباشید. آفتابگیر خودرو با قیمت مناسب و با دوام بالا ساخته شده است که ماشین شما را خنک کرده و از آن محافظت می کند.

اندازه آفتابگیرخودرو

در وهله ی اول سعی کنید اتومبیل خود را در مکان سایه دار برای محافظت از خودرو تان پارک کنید یا از آفتابگیرهای نیمه شفاف برای ایجاد سایه در شیشه های پشتی یا کناری استفاده کنید؛ اما دقت کنید که آفتابگیرخودرو مورد نظر متناسب با وسیله نقلیه شما باشد. اکثر مارک ها دارای اندازه های مختلف درهرمدل هستند، در حالی که برخی دیگر مانند مدل های جمع شونده می توانند از برخی از پنجره ها خودرو با اندازه های معینی محافظت کنند. با حداکثر طول که به طور معمول از بیشتر وسایل نقلیه معمولی بیشتر است.
اگر فقط به طور متناوب از سایه استفاده می کنید، اندازه اشغال کردن فضا توسط آفتابگیر مهم است. به دنبال مواردی بروید که در یک بسته مسطح کوچک قرار می گیرند و می توانند به راحتی در ماشین یا در جیب عقب صندلی های جلو اتومبیل تان قرار بگیرند.

قیمت آفتابگیر خودرو

اکثر آفتابگیرهای اتومبیل با قیمت بسیار مناسبی ارائه می شوند که مواد با کیفیت و بازتابندگی خوبی دارند و اندازه آنها متناسب با اکثر وسایل نقلیه است. اگر به دنبال آفتابگیر خودرو جمع و جورتر هستید، آفتابگیر خودرو جمع شده در اندازه های خاص، متناسب با وسیله نقلیه شما بصورت یکپارچه ساخته شده اند همچنین سایزهایی که دارای محافظت از اشعه ماورا بنفش بیشتری هستند وجود دارد که میتوانید تهیه کنید.

دید آفتابگیرخودرو

طبیعتاً آفتابگیر خودرو برای جلوگیری از آفتاب و در نتیجه خنک نگه داشتن اتومبیل شما طراحی شده اند. آفتابگیرها با مواد مات با کیفیت بالا ساخته می شوند تا از تابش خورشید جلوگیری کنند. اما اگر می خواهید هنگام رانندگی سایه بیشتری به فضای داخلی اتومبیل اضافه کنید به دنبال مدل های طراحی شده برای شیشه های کناری و شیشه جلو اتومبیل که دارای پارچه مشبک است باشید که این یک ویژگی خوب برای جلوگیری از آفتاب در هنگام حضور افراد در ماشین است و به ویژه برای محافظت از نوزادان در صندلی های اتومبیل بسیار ضروری است. با این کار می توانید اشعه های خورشید را فیلتر کنید، تابش مستقیم خورشید و UV را بدون تأثیر بر توانایی دیدن از پنجره کمتر کنید.

محافظت در برابر اشعه فرا بنفش با آفتابگیر خودرو

اشعه ماورا بنفش نوعی تابش الکترومغناطیسی موجود در نور خورشید است که می تواند باعث آسیب های مختلف پوست ، از چین و چروک و لکه های کبد گرفته تا سرطان پوست شود همچنین می تواند چشم را تحت تأثیر قرار دهد. به همین دلیل محافظت از آنها در برابر اشعه ماورا UV بنفش شیشه های کناری یا شیشه جلو ضروری است. آفتابگیر خودرو یک لایه محافظتی را به خودرو شما اضافه می کند، دقیقاً مانند عینک های آفتابی که تحت UV قرار گرفته اند.تابش اشعه ماورا بنفش در ترکیب با گرمای شدید که می تواند فضای داخلی ماشین را تحت تاثیر قرار بدهد باعث می شود به داشبورد، صندلی ها آسیب برساند. بنابراین بهتر است در همه حالات به دنبال سایه های آفتابگیرخودرو با محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش باشید.

آفتابگیر خودرو دو تیکه

برخی از سایه های خورشید می توانند قسمت قابل توجهی از صندوق عقب شما را در صورت عدم استفاده اشغال کنند، اما سایه آفتاب دو تکه به صورت فشرده جمع می شود تا فضای کمتری را اشغال کند. شما به راحتی دو آفتابگیر را روی هم حلقه کرده و در یک دایره کوچک قرار می دهید ، دایره را با تسمه های پلاستیکی می پیچید و سپس آفتابگیر خودرو را در کیف حمل آن فرو می کنید.

بسیاری از تولید کنندگان می گویند که این اندازه به اندازه کافی کوچک است که می تواند در جیب های صندلی های عقب یا فضای بین صندلی مسافر قرار گیرد. این آفتابگیر خودرو وقتی جمع نشده باشد از دو مستطیل یکسان تشکیل شده است که ابعاد آنها 12 * 11 اینچ است. این ماده از نایلون با چگالی بالا ساخته شده است که از 99 درصد اشعه ماورا بنفش محافظت می کند و در سه اندازه مختلف موجود است ، بنابراین تضمینی مناسب برای شیشه جلو اتومبیل می باشد.

آفتابگیر خودرو برای اتومبیل های کوچک

اگر اتومبیل کوچکتری دارید ، این آفتابگیر خودرو عینکی گزینه ای عالی برای خنک نگه داشتن و محافظت از وسیله نقلیه در برابر صدمات ناشی از آفتاب است. این آفتابگیر خودرو از یک ماده پلی استر بازتابنده ساخته شده است که گرما و خورشید را مسدود می کند. این آفتابگیرکل شیشه جلو اتومبیل را می پوشاند و به شما حداکثر محافظت در برابر آفتاب را می دهد. پس از اتمام کار، می توانید آفتابگیر خودرو را به راحتی جمع کرده و در کیف موجود قرار دهید، که می تواند زیر صندلی یا صندوق عقب قرار گیرد.

آفتابگیر عینکی

آفتابگیر عینکی، آفتابگیری ارزان، آسان برای استفاده و عالی در جلوگیری از ورود نور خورشید به داخل وسیله نقلیه شما است. این آفتابگیر حلقه ای استیل ارزان قیمت از پارچه ای با کیفیت عالی در رنگ سفید ساخته شده است که در انعکاس اشعه های مضر آفتاب بسیار خوب است. آفتابگیر عینکی بهتر از از سایر آفتابگیرهای خودرو است، به این معنی که حتی برای مدت طولانی تری حتی در زیر نور مستقیم خورشید خنک تر خواهد ماند.

آفتابگیرعینک همراه با یک کیف مسافرتی جمع و جور است و به راحتی جمع می شود و نصب آن نیز بسیار آسان است. این آفتابگیر در سه اندازه مختلف قابل تهیه است. آفتابگیر عینکی برای اکثر خودرو ها موجود است، اما اگر شیشه جلو اتومبیل شما از حالت عادی خارج شود یعنی خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشد ممکن است با مشکل روبرو شوید، لطفا قبل از خرید ابعاد شیشه جلو اتومبیل خود را بررسی کنید.

آفتابگیر تبلیغاتی عینکی

اگر دنبال بازاریابی و تبلیغات برای کسب و کار هستید بهتر است از کمترین هزینه استفاده کنید و هزینه تبلیغات خود را به حداقل برسانید یکی از روش های به حداقل رساندن هزینه ها استفاده از آفتابگیر تبلیغاتی عینکی است که می تواند برای بازاریابی تجارت شما موثر باشد. شما می توانید بر روی آفتابگیر تبلیغاتی عینکی طرح موردنظر خود را مانند لوگو، شعار، متن دلخواه چاپ کنید و در معرض دید افراد قرار دهید.آفتابگیر تبلیغاتی عینکی بهترین نوع برای تبلیغات است که پارسی چاپ به شما در راستای چاپ برروی آفتابگیر عینکی کمک می کند.

کاربرد و مزایای آفتابگیر تبلیغاتی

شاید بسیاری از افراد به اهمیت و الزام وجود آفتابگیر برای ماشین واقف نباشند، اما همیشه از وجود و نیاز آفتابگیر برای خودرو ها صحبت به میان بوده است. بنابراین آفتابگیر تبلیغاتی یک هدیه کاربردی است که ارزش هزینه کردن دارد و برای هر کسب و کاری می‌توان از آن به عنوان استفاده کرد. به عبارتی آفتابگیر تبلیغاتی خودرو محصولی است که همه مصرف کنندگان از هر صنعت و شغلی از آن برای تبلیغ محصول و یا معرفی شرکت و برند خود استفاده می کنند.

آفتابگیر تبلیغاتی دارای چندین مزیت عمده است که عبارت اند از:

هزینه پایین

هرچند که قیمت آفتابگیر به کیفیت، ابعاد و نوع چاپ آن بستگی دارد اما در مجموع به نسبت بسیاری از هدایای تبلیغاتی دیگر بسیار ارزان قیمت و به صرفه بوده و سفارش در تعداد بالا کاملا به صرفه است.

کاربردی برای همه افراد

آفتابگیر برای تمامی افرادی که از ماشین استفاده می کنند قابل استفاده بوده و بنابراین جامعه بزرگی از مخاطبان را شامل می شود.

قابلیت چاپ طرح دلخواه

از آنجا که آفتابگیرهای تبلیغاتی فضای کافی و مناسبی برای ایجاد طرح و چاپ لوگو سازمان دارند، انتخاب مناسبی در راستای اهداف سازمانی و دیده شدن برند شما می باشند.

مقاومت و ماندگاری بالا

آفتابگیر در صورتی که از کیفیت معقولی برخوردار باشد می‌ تواند برای مدت طولانی مورد استفاده قرار گیرد و هرچه ماندگاری و مقاومت بالاتری داشته باشد تبلیغ شما بیشتر به چشم مخاطب خواهد آمد و حس بهتری در فرد ایجاد می کند. بنابراین حتما از جنس های مرغوب برای آفتابگیرهای تبلیغاتی استفاده کنید.

تنوع در رنگ و طرح

همان طور که گفته شد آفتابگیر تبلیغاتی در مدل ها و ابعاد مختلفی تولید می ‌شوند و قابل سفارش برای مشتریان مختلف هستند. همچنین آفتابگیر مخصوص شیشه عقب با آفتابگیر شیشه های کناری می ‌توانند متفاوت از یکدیگر باشد. برای آفتابگیرهای تبلیغاتی می‌توان از رنگ های تند و شاد متناسب با برند و رنگ سازمانی استفاده کرد.

دکمه بازگشت به بالا