کسب و کار ایرانیمجله عمومی

مزایای کوله پشتی ارگونومیک

طراحی ارگونومیک یعنی چه؟

آیا می‌دانید طراحی ارگونومیک چه طراحی‌ای است و چه مزیت‌هایی دارد؟ پیش از هر چیز باید بگوییم که وزن، مدت‌زمان و نحوه حمل کوله‌پشتی از جمله ویژگی‌هایی هستند که می‌توانند موجب تغییر در راستا و انحناهای ستون فقرات، اختلالات و دردهای اسکلتی و عضلانی شوند. ازاین‌رو لازم است تدابیری اندیشیده شود تا کمترین فشار به کمر حمل شود. در واقع برای جلوگیری از اختلالاتی مانند درد کمر و شانه، ایجاد فاصله میان مهره‌ها، بروز تغییرات قلبی و عروقی، تنفسی و تغییرات الگوی راه‌رفتن لازم است کوله‌پشتی‌ای را انتخاب کرد که از اصول استانداردی در ساخت آن استفاده شده است.

دقیقا مثل سایر محصولات ارگونومیک، کوله پشتی ارگونومیک نیز طراحی شده است تا بتوانید یک وسیله سالم، کارآمد و راحت برای حمل وسایل خود به شما ارائه دهد. تفاوت این کوله‌پشتی‌ها با دیگر کوله‌پشتی‌ها در این است که به طور خاص برای کاهش فشار کیف در پشت شما طراحی شده‌اند اما حمل‌ونقل وسایل مهم شما، چه لپ‌تاپ و چه کارهای اداری، را آسان‌‌تر می‌کنند. ازاین‌رو پیشنهاد می‌شود برای سلامتی خود و سهولت در حمل‌ونقل وسایلتان از کوله پشتی استاندارد یا کوله پشتی ارگونومیک استفاده کنید. اما آیا می‌دانید یک کوله پشتی ارگونومیک چه ویژگی‌هایی دارد که نسبت به دیگر کوله‌پشتی‌ها مناسب است؟ همراه من باشید تا ویژگی‌های آن را برای شما بیان کنم.

ساک و چمدان اولین و مهمترین وسیله برای سفراست، فرقی نمی‌کند که سفرکوتاه بین شهری در پیش دارید یا سفر طولانی به کشورهای دیگر، اولین چیزی که به آن نیاز پیدا می کنید چمدان می باشد. ساک و چمدان دارای مدل ها و قیمت های مختلفی هستند که هر کدام بسته به متریال، برند و…  قیمت مختلفی را شامل می‌شوند. این که چه مدل چمدانی خریداری کنید بستگی به بودجه و سلیقه شما دارد.تمامی سایت ها دارای رنج وصیعی از چمدان ها با طرح و مدل و قیمت مختلف هستند که با مراجعه به بخش چمدان و مشاهده محصولات موجود می توانید چمدان مد نظر خود را انتخاب و در کوتاه‌ترین زمان خریداری کنید.  خرید اینترنتی چمدان علاوه بر صرفه جویی در هزینه و زمان، باعث میشود که در یک زمان کوتاه، تنوع بالایی از محصولات را مورد بررسی قرار دهید.

سایت کیف پیک

سایت کیف پیک یک سایت تخصصی برای فروش انواع محصولات در زمینه کیف و کوله، ساک و چمدان و یا کاور آنها می باشد. از جمله کیف های این سایت می توان به کیف های لپتاپ، اداری، چرمی، دوشی، مدرسه، کیف پول، کیف پاسپورتی و … اشاره داشت. چمدان های مجموعه نیز شامل ساک و چمدان مسافرتی، چمدان خلبانی و چمدان کودک است. برای خرید ساک و چمدان از این سایت تنها کافیست به آدرس اینترنتی آن مراجعه کرده و از بخش محصولات، قسمت ساک و چمدان را انتخاب کنید. در ادامه رنج وسیعی از محصولات مورد نظر پیش روی شما قرار می گیرد.

یکی از مزایای سایت کیف پیک فروش ویژه بوده که تخفیفات بسیار خوبی بر روی محصولات اعمال می شود و یک خرید مقرون به صرفه را برای افراد فراهم می کند. چمدان ها در مدل های تکی، دوتایی، مجموعه ۴ تایی و در جنس های مختلف هستند که هرکدام قیمت متفاوتی دارند. کیف و کوله پشتی لپ تاپ از برندهای مختلف با بهترین قیمت برای خرید در فروشگاه ما موجود است. جهت مشاهده و خرید کیف لپ تاپ روی لینک بالا بزنید.

هنگام استفاده از کوله پشتی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

  • بندهای شانه‌ای متقارن تنظیم شوند یعنی یکی شل و یکی سفت نباشد.
  • حتما بندهای سینه‌ای و کمری بسته شوند.

کوله پشتی دوبندی بهتر است یا تک بندی؟

  • استفاده از یک بند کوله پشتی در کوله پشتی‌های دوبندی، کوله پشتی‌های تک بندی و کوله پشتی‌هایی با بند نازک، باعث افزایش فشار وارد بر شانه‌ها و ستون مهره‌ها و ایجاد درد می‌شود. از این‌رو موقع خرید کوله پشتی دقت فرمایید که حتما دارای دو بند اسفنج‌دار باشد و به فرزند خود تاکید کنید هنگام پوشیدن حتما از هر دو بند آن استفاده کند.

کوله پشتی کاترپیلار (CaterPillar)

برند بعدی که در لیست بهترین برندهای کوله پشتی دنیا قصد داریم معرفی کنیم، کاترپیلار یا به اختصار CAT است. نقطه قوت کوله های کاترپیلار جنس محکم، دوخت و زیپ های محکم آن است. در ساخت کوله پشتی های CAT از برزنت و پلی استر استفاده می شود که در برابر آب، ساییدگی، پارگی و حمل و نقل خشن به خوبی مقاومت می کند. یکی دیگر از مزایای کوله پشتی های کاتر پیلار محفظه ذخیره سازی فراوان آنهاست. این برند محفظه های بزرگی را فراهم می کنند که می تواند اقلام بزرگتری مانند لپ تاپ، کتاب یا لباس را در خود جای دهد. علاوه بر این، جیب ها و محفظه های متعددی برای مرتب نگه داشتن وسایل شما وجود دارد و به راحتی قابل دسترسی است، بنابراین جای تعجب نیست که CAT جزء بهترین مارک های کوله پشتی دنیا باشد. فروشگاه اینترنتی کیف با کیفیت‌ترین کیف‌های روز ،ارسال سریع و آسان، ساعت پاسخگویی ۱۴ الی ۲۲ ضمانت اصالت کالا را دارد

دکمه بازگشت به بالا