مجله عمومی

مسافران در حاشیه رودخانه ها اتراق نکنند/آماده باش مدیریت بحران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

در گفتگو با خبرنگار آنلاین امیرعباس جعفری با اشاره به اخطار راه پله نارنجی توسط اداره کل هواشناسی منطقه و احتمال بارندگی شدید و طوفان ، افزود: با اعلام هشدار کلیه تجهیزات امداد و نجات و مدیریت اضطراری آماده باش ورا آنها آمدند.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش هواشناسی از آستان پیش بینی می شود سرعت توفان به 70 تا 90 کیلومتر در ساعت برسد ، در این راستا کلیه مواد کمکی از جمله شرکت های آب منطقه ای ، شهرداری ها ، بزرگراه ها و هلال احمر آماده هستند تا از حوادث احتمالی جلوگیری و مدیریت کنید. ” ورا آنها کامل هستند.

جعفری همچنین به شهروندان و مسافران توصیه كرد كه نكات ایمنی را رعایت كنند و افزود: در این امر لازم است مسافران از تردد در جاده خودداری كرده و در كنار رودخانه ها تخلیه شوند و شهروندان از تردد در ساعات اوج خودداری كرده و یا اتومبیل را در جاده ها متوقف و پارک كنند. “از درختان ، داربست ها و تابلوهای تبلیغاتی خودداری کنید.

مدیر مدیریت بحران منطقه همچنین از شهروندان خواست که برای جلوگیری از نصب اشیا non غیر ثابت در پشت بام ، مانند تلویزیون یا گلدان و سایر اشیا that که می توانند صدمات جسمی یا قطعی برق را ایجاد کنند ، ازدحام کنند. بیا با یا برای تثبیت این موارد اقدام کنید.

آژانس هواشناسی غربی آذربایجان غربی در بیانیه ای اعلام کرد ، ساخته شده بر پایه ی فعالیت در سیستم بارشی در بعد از ظهر سه شنبه سه شنبه در آوریل ، باران (با احتمال رعد و برق) ، وزش باد گاه به گاه (تا 2 کیلومتر در ساعت) در کلیه ها منطق ما منطقه را به ویژه در جنوب و مرکز مشاهده خواهیم کرد.

در این اطلاعیه در مورد احتمال سیلاب تونل ها و جاری شدن سیل در رودخانه ها و خسارت به وضعیت و سازه های موقت نسبت به توفان و نیاز به آمادگی هشدار می دادند سیلاب مرزها و طغیان رودخانه ها – از تردد و تخلیه در کنار رودخانه ها خودداری کنید – از کوهپیمایی به دلیل طغیان و احتمال ریزش بهمن خودداری کنید – از پوشش گلخانه ها ، سقف های موقت و تابلوهای تبلیغاتی اطمینان حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا