مجله عمومی

مشارکت مردم ضامن غلبه بر کرونا است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، سردار حسین عبدی در بازدید از ضد عفونی کننده آتش نشانان در جاده ها ، همراهی مردم شهر در مبارزه با کرونا را ضروری دانست و افزود: باید توجه داشت که تنها راه مقابله با افزایش دامنه و قدرت عفونت ویروس کرونا عملیات ستاد علیه کرونا و همکاری شهروندان با ستاد منطقه را کنترل می کند.

وی با بیان اینکه آموزش وی با شهرداری تبریز و بسیج علیه کرونا نشانه خدمت رسانی است ، اظهار داشت: امروز می بینیم که نیروهای آتش نشانی شهرداری تبریز اقدامات مهمی برای ضدعفونی جاده ها در عملی انجام داده اند که این فعالیت ها باید با همکاری مردم انجام شود. تعطیلی فروشگاه های خود را تقویت کنید.

عبدی افزود: متاسفانه در حال حاضر ویروس کرونا ویروس جوامع بشری است و آذربایجان شرقی یکی از مناطق سرخ است و از این نظر در موقعیت بحرانی قرار دارد. برای کاهش این روند ، مشارکت مردم و سازمان ها مهم است. بسزایی خواهد داشت.

وی با اشاره به تلاش گروه های مختلف مدیریتی و خدماتی برای رسیدگی به کرونا اظهار داشت: شهرداری ها و بسیج تمام تلاش خود را در زمینه خدمات بهداشتی و علوم پزشکی انجام می دهند و از شهروندان می خواهیم توصیه های ستاد و ستاد منطقه را در برابر کرونا دنبال کنند. جدی

رئیس سپاه ناحیه غدیر تبریز نیز در این بازدید اظهار داشت که تمام اقداماتی که در حال حاضر توسط شهرداری و بسیج برای مقابله با تاج در حال برنامه ریزی و انجام است همه تاثیر گذار وی گفت: “اگر با عموم مردم همراه نباشد ، بیماری کرونا همچنان در این مبارزه منجر خواهد شد ، بنابراین هر کجا که تمیز شود ، بارها و بارها تاج گذاری می کند و مناطق پاک شده را دوباره آلوده می کند.” .

سرهنگ عبدالله شادی گفت: مجموعه بسيح، شهرداری ، پلیس ، سپاه ، ارتش ، بیمارستان ها و علوم پزشکی همه در تلاشند تا به این پایان دهند.

وی اقدامات انجام شده در این زمینه را قابل قبول دانست و افزود: در 10 ماه گذشته تمام تجربیات دنیا به دلیل اجرای مشترک بوده است. بیا با جالب است که تجربه کشورهای ما به کشورهای دیگر نیز منتقل می شود.

شادی اعلام کرد که حلقه مفقوده در مبارزه با ویروس کرونا حمایت کامل مردم است و اگر این پرونده در قالب برنامه های دیگر خاتمه یابد ، ویروس کرونا به زودی تحت کنترل قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا