مجله فرهنگ

مشکلات مالی حل و فصل شد/ اعزام دختران هندبال به قهرمانی آسیا قوت گرفت

اعزام تیم ملی هندبال بانوان به مسابقات قهرمانی آسیا تا حدودی به دلیل مشکلات مالی لغو شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا و انتخابی جام جهانی 2023 از سوم تا سیزدهم آذرماه به میزبانی اینچئون برگزار می شود. تیم ملی هندبال بانوان ایران در گروه A با تیم های کره جنوبی، ازبکستان، هند و استرالیا رقابت می کند.

در روزهای اخیر اخباری مبنی بر عدم اعزام تیم ملی هندبال بانوان به این مسابقات به دلیل مشکلات مالی منتشر شد. با رایزنی اتحادیه مشکل مالی اعزام این تیم تا حدود زیادی حل شده و دو اسپانسر هزینه اعزام این تیم را تقبل کرده اند.

هدایت تیم ملی هندبال بانوان بر عهده بوچه دیاز و مسعود ظهرابی بود و با توجه به موفقیت این تیم در مسابقات کشورهای اسلامی احتمال جدایی بوچه دیاز افزایش یافت. مسائل سرمربی تیم ملی هندبال بانوان البته هنوز حل نشده و هفته آینده در این خصوص تصمیم گیری خواهند کرد.

تیم ملی هندبال بانوان برای حضور در این رقابت ها انتخاب شده و بازیکنان جوان ترکیب اصلی این تیم را تشکیل می دهند.

همچنین تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان تنها نماینده ایران در جام حذفی بانوان با همراهی پوچه دیاز مونتسرات در این رقابت ها حضور دارد. این مسابقات از 18 مهرماه در قزاقستان برگزار می شود و تا یکی دو روز آینده تیم سپاهان راهی این کشور می شود.

تیم هندبال مردان در نظر دارد با برگزاری اردوی میدانی در یکی از کشورهای تونس، لهستان و صربستان، خود را برای مسابقات جهانی که سوئد و لهستان میزبانی آن را از ژانویه برگزار می‌کنند، آماده کند.

انتهای پیام/4057/

دکمه بازگشت به بالا