مجله ورزشی

مشکل هوایی تیم ملی ایران حل شد

به گزارش شفاف، فدراسیون فوتبال اعلام کرد مشکلات تیم ملی فوتبال ایران از تهران به بیروت (پایتخت لبنان) و از بیروت به عمان (پایتخت اردن) و پس از ورود وزیر راه و شهرسازی به ایران بازمی‌گردد. . توسعه و مدیرعامل ایران ایر حل شد. .

سخنگوی فدراسیون فوتبال ضمن تشکر از مشاوره و حمایت های وزیر راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، مدیرعامل ایران ایر و رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پرواز خصوصی ایران ایر انجام می شود. از تهران به بیروت در 16 اکتبر. پس از بازی با لبنان، تیم ملی با پرواز «خاورمیانه» به اردن رفت و پس از بازی با سوریه در امان، اردن با پرواز «ایران ایر» از ایران به تهران رفت.

این در حالی است که فدراسیون فوتبال تاکنون موفق به دریافت مجوزهای لازم برای پروازهای خصوصی به دو کشور نشده و ایرلاینی که فدراسیون فوتبال در حال بررسی آن است و مسئولیت پروازهای تیم ملی در ماه های اخیر را بر عهده داشته است، نتوانسته است مجوزهای لازم را برای پروازهای خصوصی به دو کشور دریافت کند. موفق شد.

سخنگوی اتحادیه با بیان اینکه در چنین شرایطی ایرلاین ها برای پروازهای خصوصی به لبنان و اردن قیمت های گزافی دریافت کرده و به ایران بازگشته اند که خارج از توان مالی اتحادیه است، گفت: بارها از وزارت راه و شهرسازی درخواست کمک کردند. .

با این اتفاقات تیم ملی ایران می تواند در هفته های پنجم و ششم مقدماتی جام جهانی آسیا با تیم های لبنان و سوریه دیدار کند. تیم ملی ایران در هر دو بازی میهمان است.

شاگردان اسکوچیچ از چهار بازی تاکنون 10 امتیاز کسب کرده اند و در آستانه جام جهانی در صدر گروه A قرار دارند و با ادامه این روند می توانند شرایط شرم آوری را در جام جهانی قطر تجربه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا