مجله فرهنگ

معاون صداوسیما: شهید سلیمانی جهانی‌ترین سردار ایرانی در عرصه مقاومت است

معاون صدا و سیما: شهید سلیمانی رهبر قدرتمند مقاومت ایران است

علی دارابی – معاون امور رادیو و تلویزیون – شهید سلیمانی را رهبر همه جانبه ایران در زمینه مقاومت توصیف کرد و گفت: شخصیت حاج قاسم الگوی بلندمدت ما برای جنبش در صد سال آینده است.

به گزارش کندوج ، وی به نقل از علی دارابی معاون وزیر امور خارجه ایران در رادیو و تلویزیون در مراسم اختتامیه اولین کنفرانس رسانه ای و مدرسه سلیمانی که در سالن کنفرانس بین المللی رسانه ملی برگزار شد ، اظهار داشت: این کنفرانس برجسته کرد: این رویداد مهم رسانه ای نقش مهمی در روشن شدن دیدگاه ها ، نگرش ها و شناخت بیشتر و بهتر سردار سلیمانی خواهد داشت.

وی افزود: ایجاد دفتر دائمی و جهانی شدن این کنفرانس با حضور اساتید منتخب دانشگاه امری ضروری است و پیشنهاد می کنم تحقیقات لازم در این زمینه انجام شود.
معاون امور رادیو و تلویزیون ایران گفت: تحلیل محتوای وصیت نامه شهید سلیمانی یکی از مهمترین منابع شناخت افکار ، اندیشه ها و سیستم های فکری این شهید بزرگوار است. اطاعت از اهل بیت (ع) ، دین ، ​​دفاع دینی ، ظلم به مظلوم ، حفظ نظم ، حفظ ایران اسلامی ، تأکید بر ولایت فقیه ، پیروی از امام و رهبری ، پرهیز از تفرقه ، اخلاق سیاسی ، قدردانی از امنیت عمومی برای بزرگداشت شهدا و خانواده هایشان و دانشگاه و تربیت دینی که همه از اصلی ترین ویژگی های شخصیت و منش شهید قاسم سلیمانی بود.
دارابی با بیان اینکه در وصیت نامه این شهید بزرگوار 14 کلمه تکرار وجود دارد ، گفت: اسلام ، ولایت فقیه ، مردم و ملت ، جمهوری اسلامی ، حقیقت و حقیقت ، ایران ، امید ، عمل ، عشق و خانواده از جمله این موضوعات است.
معاون وزیر صدا و سیما در پاسخ به این س whatال که راز محبوبیت و نفوذ سلیمانی چه بود ، گفت: در پاسخ ، بسیاری در تاریخ وجود دارند و هنوز افرادی هستند که در زمینه های مختلف دارای شهرت ملی و شهرت جهانی هستند ، اما در میان آنها پس از مقبولیت اجتماعی خاصی کسب کرد ، شهید سلیمانی بدون شک قهرمان بزرگ ، رهبر محبوب ایران و آزادگان جهان است.
وی افزود: الحاد ، اخلاص و فروتنی ، فروتنی ، عطوفت و عشق ، منطق و عقل سلیم ، خدمت به مردم بدون رحمت ، شهود ، شهامت ، اعتماد به نفس و اعتماد به نفس که شامل هویت شخصی شهید سلیمانی است ، رمز شناخت اجتماعی وی بوده است. “
دارابی سایر ویژگی های بارز شهادت سلیمانی را تشریح کرد و گفت: از جمله این ویژگی ها می توان به اقدامات بین ادیان ، استکبارستیزی ، انقلاب ، منطقه گرایی ، خصومت ، وظیفه شناسی و در یک کلمه فرزند زمان خود اشاره کرد.
معاون امور رادیو و تلویزیون ایران اعلام کرد که نیاز ما به شهید سلیمانی امروز فراتر از آن است که فکر می کنیم: برگزاری عروسی ، بزرگداشت ، همایش ، میزگرد ، ساخت مستند و سریال ، توزیع پایان نامه های دانشگاهی و انتشار کتاب و مقاله در کشور. ، از نظر منطقه ای و جهانی ، این یک وظیفه بسیار مهم برای ما است.
وی با تأکید بر اینکه در زمینه حاکمیت و اداره کشور امروز نیاز ما به سلیمانی مشخص بود ، افزود: وی دارای قدرت و قدرت رهبری زیادی بود به طوری که گروه های کوچک و متفاوت در جوامع بزرگ و متحد شکل گرفتند ، بنابراین من به جنگ اعتقاد دارم ، مقاومت ، سکو. جامعه ، فرهنگ و سیاست امروز به این افراد احتیاج دارند.
دارابی با بیان اینکه شهید سلیمانی به تمام گرایش های سیاسی درون نظام احترام می گذارد اما جامعه را به عنوان یک خانواده می نگریست ، اظهار داشت: وی همیشه از مسئولان و حاکمان کشور می خواست که مانند پدر خوب با مردم رفتار کنند.
وی با توصیف یک مسابقه سیاسی 40 امتیازی به عنوان یک مسابقه مذموم برای شهید سلیمانی ، گفت: وی از خطوط و مرزهای سیاسی غلطی که نیروهای انقلابی را از هم جدا می کرد عبور نکرد زیرا از جریانات سیاسی فعلی فکر و عمل می کرد.
معاون وزیر صدا و سیما حکمرانی موثر را از ویژگیهای بارز شهید سلیمانی دانست و افزود: حضور همه صحنه ها و شهدای سلیمانی یک الگوی واقعاً موثر در این زمینه است.
وی افزود: نسل جوان امروز شاهد شهدایی مانند چمران ، باكری ، همت ، زین الدین ، ​​خرازی و باقری نبوده اند اما آنها توانسته اند در كنار شهید سلیمانی باشند زیرا وی از لحاظ فضایل شخصی ، ویژگی های مدیریتی ، رفتاری الگوی او است. و سبک زندگی. “این کامل و برازنده است و به عنوان یک منبع اجتماعی و یک رسانه عالی در جهان ما عمل می کند.
دارابی شهید سلیمانی را مقتدرترین رهبر مقاومت ایران عنوان کرد و گفت: دنیا او را می شناسد. دوستان و آزادگان جهان او را گرامی می دارند و در برابر او تعظیم می کنند. دشمنان انقلاب اسلامی از نام و نحوه شهادت وی می ترسند ، بنابراین این ما هستیم که می خواهیم مکتب سلیمانی ، مسیر و اندیشه ها و آرزوهای آن را به عنوان یک برنامه مدون برای صد سال آینده و برنامه های کوتاه مدت طراحی و اجرا کنیم. متوقف نشویم

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا