کسب و کار ایرانیمجله ورزشی

معرفی انواع پدال دوچرخه در بازار ایران

پدال های دوچرخه فلزی Wellgo کیفیت عالی و منحصر به فرد دارند. این پدال با سنگ پوشانده شده و در شب رنگ می شود. پدال های Wellgo از فلز ساخته شده و بادوام هستند. از دیگر ویژگی های این پدال کروی بودن آن است.

پدال ها به قاب دوچرخه متصل می شوند و وظیفه انتقال قدرت از پاهای شما به دوچرخه را بر عهده دارند. این قسمت جزء ضروری هر دوچرخه است. این بخش پیچیده و اغلب نادیده گرفته می شود می تواند تأثیر زیادی بر عملکرد داشته باشد. راحتی و ایمنی دوچرخه

برای خرید پدال دوچرخه کافیه به این سایت مراجعه کنید: docharkhestan.ir

دوچرخه ها اشکال، اندازه ها و طرح های مختلفی دارند، اما همه آن ها برای به جلو راندن دوچرخه طراحی شده اند. قاب فولادی Wellgo به شما امکان می دهد با هر نوع کفشی دوچرخه سواری کنید و سوار و پیاده شدن آن بسیار آسان است.

انواع مختلف پدال

صندل های تخت: صندل های پلتفرمی صندل هایی با سطح صاف برای استراحت پا هستند. این نوع دوچرخه خود دارای طرح ها و سبک های مختلفی است. تفاوت در طراحی در ساختار بال است. لامپ های پلت فرم دارای سطح صاف در بالا و پایین هستند. طراحی ها در جهت ایجاد راحتی بیشتر در هنگام استفاده از کفش های بدون لبه های سخت حرکت می کنند.

پدال پا: در این نوع پدال نیازی به نصب کنتاکت یا زیرپایی نیست و این ویژگی جزئی از طراحی پدال می باشد. علاوه بر این، خانه برای محافظت از پا در برابر سر پیچ ها طراحی شده است. این پدال ها را می توان به کفش وصل کرد.

مسیر پدال: پدال های استفاده شده باریک و بدنه جلو و عقب جدا هستند.

پدال جاده: کمی پهن تر و بدنه (آج) در کنار U شکل است.

پدال های مسدود کننده: این پدال ها پوشش یا گیره محافظ ندارند و انتها روی این نوع پدال ها محکم ثابت می شود و وقتی پا را بیرون می کنیم از انتها جدا می شود.

پدال های مغناطیسی: سیستم پدال به سوارکار این امکان را می دهد که آزادانه موقعیت پای خود را انتخاب و به راحتی تغییر دهد که به گونه ای طراحی شده است که به مفاصل استراحت داده و مشکلات زانو را حل کند. در صورت لزوم می توان پا را به راحتی از روی این پدال ها جدا کرد.

بهترین پلتفرم دانلود

قبلاً پدال‌ها را بررسی کرده‌ایم و این مدل از پدال‌ها دارای یاتاقان توپی است که پدال زدن را آسان‌تر، روان‌تر و سرگرم‌کننده‌تر می‌کند.

پدال دوچرخه توپی 650 مدل 26 یکی از بهترین پدال های سواری است که به صورت تکی و عمده با قیمت مناسب عرضه می شود.

جدول تنظیمات این پدال در زیر آمده است، برای مشاهده قیمت و موارد بیشتر کافیست روی نام محصول کلیک کنید.

بهترین پدال پدال

از آنجایی که کودکان بیشتر از بزرگسالان می توانند روی پدال های خود بیفتند، مستعد شکستگی و شکستگی هستند، بنابراین بهتر است پدال های باکیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنید که کمترین آسیب را ببینند و ماندگاری بیشتری داشته باشند.

زین دوچرخه بچه گانه مدل 02 یک زین دوچرخه با سایز 10*6*2 سانتی متر است که مخصوص کودکان طراحی شده و قابل نصب بر روی دوچرخه از سایز 12 تا 20 می باشد و دارای 3 رنگ زیبا می باشد.

بهترین جایگزین رویه ژله ای است

یکی از بهترین چیزهایی که در مورد پدال های دوچرخه وجود دارد این است که دارای گیره هایی برای جلوگیری از لیز خوردن پای دوچرخه سوار در هنگام رکاب زدن هستند، گیره های معمولی که از پلاستیک ساخته می شوند کمی سخت و دردناک هستند، بنابراین برخی از پدال ها دارای قسمت بالایی هستند. . ساخته شده از ژله که به لطف اصطکاک زیاد و دندان های نرم، رکاب زدن را آسان می کند.

پدال دوچرخه مدل JD19 یکی از بهترین پدال های ژله ای با طراحی منحصر به فرد است که مشخصات کلی آن در جدول زیر قابل مشاهده است و برای اطلاع از قیمت کافیست بر روی نام محصول کلیک کنید.

رنگ خاکستری مشکی

مواد پلاستیکی

مناسب دوچرخه های سایز 20، 24 و 26

سایزهای دیگر با بلبرینگ و شیم

پدال های آلومینیومی بهتر

پدال های آلومینیومی برای اکثر دوچرخه های بزرگ مناسب هستند و به دلیل وزن کم و استحکام بالا جزو بهترین پدال های موجود در بازار هستند.

انواع پدال های آلومینیومی در روبایک به صورت عمده و تکی موجود است اما پدال آلومینیومی G9 یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین پدال های فلزی است که خرید آن را به شما توصیه می کنیم.

بهترین پدال های دوچرخه تعریف شده

استفاده از یک دوچرخه ثابت خوب و باکیفیت می تواند لذت ورزش و چربی سوزی را افزایش دهد و همچنین از درد مفاصل در ناحیه کمر و پاها جلوگیری کند.

پدال دوچرخه ثابت S1 بهترین پدال برای دوچرخه است. خرید آنها برای همه کسانی که از دوچرخه استفاده می کنند توصیه می شود. این محصول یک کیت کامل دوچرخه بوده و دارای بند پا می باشد. جدول مشخصات فنی این محصول در زیر نشان داده شده است.

رنگ سیاه

مواد پلاستیکی فشرده

نحوه اضافه کردن پیچ

قابلیت تنظیم سایز را دارد

بلبرینگ داخلی، فشار ثابت و سایر مشخصات

پدال دوچرخه چیست؟

هنگام استفاده از دوچرخه، پدال یکی از مهم ترین قسمت های دوچرخه است که پای راکب را به چهارچوب منتقل کرده و دوچرخه را به حرکت وا می دارد. بدون پدال، دوچرخه شما حرکت نمی کند. پدال‌ها در رنگ‌ها و رنگ‌های مختلف مانند: مشکی و نقره‌ای در بازار موجود هستند و معمولاً از ترکیب پلاستیک و فلزاتی مانند آهن، آلومینیوم و استیل ساخته می‌شوند. امروزه انتخاب یک پدال مناسب و باکیفیت برای دوچرخه سواران حرفه ای بسیار مهم تلقی می شود. اما بهترین تردمیل چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

انواع پدال دوچرخه.

تک پدال: این رایج ترین نوع پدال است که توسط دوچرخه سواران استفاده می شود. طراحی این پدال ها آن ها را برای استفاده با هر نوع کفشی مناسب می کند. این پدال ها را می توان روی دوچرخه های کودکان و بزرگسالان مشاهده کرد. پلاستیک سخت یکی از مصالحی است که برای ساخت این نوع تیرک ها استفاده می شود.

پدال‌های ارتقا یافته: پدال‌های ارتقا یافته اغلب در دوچرخه‌های کوهستان، BMX یا دوچرخه‌های شهری استفاده می‌شوند و مردم از آن‌ها برای رکاب زدن در شهر بدون استفاده از لوازم جانبی خاص برای دوچرخه‌های جاده یا تور استفاده می‌کنند. یکی از ویژگی های این پدال ها وجود لبه های دندانه دار است. و برای ذخیره و انتقال قدرت بیشتر به قسمت پایینی کفش استفاده می شود که پاهای شما را روی پدال نگه می دارد.

دکمه بازگشت به بالا