کسب و کار ایرانیمجله عمومی

معروف ترین باغ تالارهای غرب تهران از نظر کاربران

انواع تالار عروسی

تنوع و انتخاب تالار برای برگزاریمراسم های مختلف بسیار زیاد می باشد . تالارهای مختلف در تمام نقاط شهر وجود دارند که هزینه های مختلفی برای برگزاری مراسم خود باید به آنها پرداخت کنید. تالار شرق تهران، تالار غرب تهران، تالار جنوب تهران، تالار شمال تهران و…..

به همین خاطر است که برای محل برگزاری و انتخاب تالار نظرهای مختلف بسیاری در هر خانواده وجود دارد و همین مسئله باعث شده استکه انتخاب تالار مناسب برای برگزاری مراسم کمی کار سختی به نظر برسد.

عمارت دانیال تم های مختلفی برای ارائه خدمات خود دارند و این یک امر کاملا طبیعی می باشد که هر تالار بخواهد برای جذب مشتری بیشتر از روش های متفاوت و منحصر به فردی استفاده نماید تا بتواند رضایت مشتریان خود را جلب نماید و به نوعی آن ها را به مشتریان دائمی تبدیل کند که تالار آن ها را به دیگران هم معرفی کنن.

برخی از تالارها برای اینکه میهمان ها بتوانند یک شب خاطره انگیزی را در تالار آن ها سپری کنند از فضاهای سنتی و کلاسیک درتالار خود استفاده کرده اند و با توجه به سلیقه و درخواست مشتری برای مراسم آن ها تالار را با یک یاز این روش ها برای شب مراسم آنها آماده می سازند.

برخی دیگر از تالار ها با طراحی های مدرن و کلاسیک سعی کرده اند چیدمان مبلمان تالار را متفاوت کنند.

تالارهای می توانند بزرگ ، متوسط و یا کوچک باشند و پذیرای ظرفیت های مختلفی باشند که شما باید در زمان رزرو تالار حتما این مسئله را در نظر داشته باشید که میهمان های شما در سالن تالاری که انتخاب کرده اید جا خواهند شد و یا اینکه نیاز به سالن بزرگتری دارید؟!

هنگام تصمیم گیری در خصوص تالار  باید این نکته را در نظر داشته باشید که مراسم شما چطور برگزار خواهد شد و قرار است که شما میزبان چندین میهمان باشید. وقتی در این زمینه به لیست نهایی خود رسیدید تصمیم گیری برایتان راحت  تر خواهد بود.

بهترین تالار غرب تهران

غرب تهران دسترسی از طریق اتوبان ها بسیار راحت می باشد. ترافیک های معمول کمی کمتر است. البته قیمت بهترین تالار در غرب تهران از نقاط دیگر گرانتر است.

از آنجایی که دسترسی با تالار هم برای شما که میزبان هستید و هم برای میهمان ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد بنابراین باید برای برگزاری مراسم خود تالاری را انتخاب کنید که از نظر موقعیت مکانی دسترسی آن برای همه آسانو راحت باشد.

انتخاب تالار غرب تهران می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد به دلیل اینکه میزان ترافیک در محدوده غرب کم تر از تالارهایی است که در مرکز شهر قرار دارند. شاید قیمت تالارهایی که در غرب واقع شده اند نسبت به سایر تالارها کمی بیشتر باشد اما اگر از نظر هزینه و بودجه ای که برای مراسم خود درنظر گرفته اید مشکلی ندارید. انتخاب این تالارها می تواند یک انتخاب مناسب باشد که هم خودتان به عنوان میزبان به موقع به تالار برسید و هم اینکه میهمانان شما سر وقت در تالار حضور داشته باشند و دیگر کلافه و خسته از ترافیک شهری نباشند. تالارهایی همچون تالار پذیرایی سناتور، تالار پذیرایی پرنیا،  باغ تالار تاج  باغ تالار عرفان و…. از جمله بهترین تالارها در منطقه غرب تهران می باشند.

ملاک انتخاب تالار مناسب

انتخاب تالار مناسب نیاز به ملاک ها و پیش فرض هایی دارد که بدون شک همه شما برایتان مهم است. حال این تالار می خواهد در شرق تهران باشد یا تالار غرب تهران باشد.

از ملاک های انتخاب یک تالار مناسب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اولین کاری که باید انجام دهید فراهم کردن لیست میهمان ها می باشد
  • با توجه به تعداد میهمان هایی که دارید ظرفیت سالن تالار را در نظر بگیرید
  • کیفیت غذا و پذیرایی تالار
  • موقعیت جغرافیایی تالار و دسترسی آسان آن برای میهمان ها
  • پارکینگ اتومبیل و جای پارک مناسب برای اتومبیل های میهمانان
  • داشتن آسانسور در تالار برای رفت وآمد راحت تر، مخصوصا برای میهمانان مسن
  • روکش مناسی میز و صندلی های سالن تالار
  • سرویس بهداشتی، نمازخانه، اتاق پرو و سایر امکانات رفاهی
  • هزینه تالار
  • نوع چینش میزهای پذیرایی
  • سیستم گرمایش و سرمایش مناسب

لیست تالار در غرب تهران

– تالارهای منطقه 2 شهرداری شامل محله های سعادت آباد، شهرک غرب، مرزداران، اشرفی اصفهانی، ستارخان، صادقیه، شهرآرا، گیشا می باشد.

– تالارهای منطقه 5 شهرداری شامل محله های بلوار فردوس، باکری، اتوبان حکیم غرب، صادقیه، جنت آباد، شهران، شهرک اکباتان، بلوار آیت الله کاشانی می باشد.

– تالارهای منطقه 9 شهرداری شامل محله های مهرآباد جنوبی، 30 متري جی، آیت اله سعیدی می باشد.

– تالارهای منطقه 18 شهرداری شامل محله های یافت آباد ، میدان فتح ، شهرک ولیعصر و بلوار معلم می باشد.

– تالارهای منطقه 21 شهرداری شامل محله های تهرانسر و میدان آزادی جنوب می باشد.

 

آشنایی با منطقه غرب تهران

شهر بزرگ تهران به ۲۲ منطقه، ۱۳۴ ناحیه و ۳۷۰ محله تقسیم می شود. این شهر به عنوان پایتخت کشور، مرکز بسیاری از فعالیت های اقتصادی و سیاسی بوده و به علت جاذبه های گردشگری و تفریحی و مراکز خرید و باغ تالارها از اهمیت بالایی میان گردشگران و توریستان برخوردار است.

بخش مثلث شکل غرب تهران شامل دو منطقه وسیع ۲۱ و ۲۲ است که محله های محبوب بسیاری را درون خود جای داده است. محله ۲۱ مرز غربی شهر تهران را تشکیل داده که در جنوب منطقه ۲۲ قرار دارد.

منطقه غربی شهر تهران از قدیم به دلیل وجود باغ های میوه فراوان و خوش و آب و هوا بودن جز مناطق سرسبز شهر به حساب می آید. وجود همین پوشش گیاهی غنی و کمی دور بودن از هیاهوی شهری در این منطقه باغ تالارهای عروسی متعددی تاسیس شود. شما با هر سلیقه و قیمتی می توانید باغ عروسی مد نظر خود را در این قسمت از شهر به راحتی بیابید و شبی خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید.

مکان‌ های تفریحی و توریست پذیر و همچنین شهربازی سرپوشیده گنجینه شادی، موزه خودروهای تاریخی واقع در جاده کرج، بوستان قوری چای، پارک گلریز، بوستان نیلوفر، پارک اقاقیا و ریما در تهرانسر، باشگاه سوارکاری و شهرک غزالی از اماکن تفریحی این منطقه است.

پاساژ کوروش، مرکز تجاری تهرانسر، مجتمع تجاری صدف، پاساژ الهام و پاساژ الماس جزو مراکز خرید معروف تهران هستند.

منطقه ۲۲ نیز با مساحت بالای ۶۰۰۰ هکتار، در گذشته های دور مختص به افراد ثروتمند و رده بالا بود و امروزه نیز جزو گران ترین و محبوب ترین محله های تهران محسوب می شود. ترکیب بافت قدیمی و مدرن در ویلاها و خانه های مسکونی، ظاهر منطقه را در نظر مردم تهران بسیار جذاب و دیدنی کرده است.

هتل لوکس ایران مال که شهرت جهانی دارد، تشریفات عروسی، دریاچه چیتگر و باملند، پارک جنگلی چیتگر، مجموعه ورشی آهو، پارک جنگلی ورد آورد، روستای وردیج و اُ پارک از محله های تفریحی محله غرب تهران است.

همچنین مراکز خرید تهران مال، یاس، پارامیس، مالمون، باران، مجتمع تجاری خلیج فارس، گلستان و مارد از مشهورترین مراکز خرید محله غرب تهران است.

باغ تالارهای گرمدره

گرمدره در 10 کیلومتری غرب تهران، ابتدای منطقه ۲۱ و ۲۲ قرار دارد. باغ تالارهای سفید،عمارت یلان، بیست و یک، ماهان، دانیال والا و چندی از واقع در جاده کرج بوده که در ادامه به معرفی تعدادی از آن ها خواهیم پرداخت.

خانه عقد بلادی در گرمدره

این باغ ۶۰۰۰ متری با طبیعت سرسبز و دکوراسیونی شیک و مجلل برای تشریفات عقد، در فضای باز ساخته شده و مجالس در این باغ تالار کوچک اما زیبا به شکیل ترین شکل ممکن برگزار می شود.

امکانات خانه عقد بلادی

پارکینگ های اختصاصی، سفره عقد مجلل کنار برکه، سیستم های صوتی پیشرفته، کادر مجرب و متخصص از امکانات این مکان است.

باغ عمارت آرمان گرمدره

این باغ از تالارهای تازه تأسیس شده با بهترین تیم و خدمات تشریفاتی، خدمات مجالس، برگزار کننده سمینارها و مجالس باشکوه و مجلل تشکیل شده است.

امکانات باغ عمارت آرمان

این عمارت یکی از باغ عروسی غرب تهران است که سالن های مجزا با چیدمان کامل محوطه، استیج موزیک، چیدمان سنتی، گل آرایی های جذاب در جایگاه عروس و داماد، چیدمان شیک میز مهمان، نورپردازی های فوق العاده از ویژگی ‌ها این مکان است.

باغ تالار سعادت

این باغ جزو اولین باغ تالارهای بزرگ و چشم نواز، مجهز به پیشرفته ترین سیستم های تهویه هوا، سقف بدون ستون، نمای فوق العاده جذاب محوطه با درختان قدیمی سربه فلک کشیده، مناسب ترین گزینه برای اجرای مراسم و فیلمبرداری است.

امکانات باغ تالار سعادت

دیزاین قابل تحسین، منوهای متعدد برای همه سلیقه ها، وجود سفره خانه مراکشی، پرسنل مجرب، تشریفات عروسی، تشریفات مجالس، خدمات مجالس، فیلمبرداری تخصصی، پیانیست و موسیقی را در این باغ تجربه خواهید کرد.

باغ تالارهای شهریار

شهرستان شهریار واقع در غرب استان تهران به نگین سرسبز غرب تهران معروف است. در این شهر محبوب ترین باغ تالارهای تهران قرار دارد؛ مانند باغ تالارهای رُز، یاس، پاسارگاد، ملکه، عرفان، نسترن، موگه و … . در ادامه با چندی از لوکس ترین آشنا خواهید شد.

باغ تالار ملل

از شیک ترین عمارت های خوش ساخت برای برگزاری عقد و باغ عروسی غرب تهران با ۸۰۰ نفر ظرفیت در جنوب غرب تهران واقع شده.

اکسسوری و ظروف زیبا، Tv شهری، سالن های مجزا و مجلل، نور پردازی عالی، فضای عقد لاکچری و … از امکانات باغ تالار ملل است.

باغ تالار ارکیده

با ظرفیت ۸۰۰ الی ۹۰۰ نفر، دکوراسیون استثنایی با پذیرایی vip، سیستم نور پردازی حرفه ای، گل آرایی سالن ها، تشریفات مجالس، سفره خانه سنتی در محوطه، در شهریار واقع و آماده برگزاری مجالس عقد و عروسی یا حتی جشنواره هاست.

باغ تالار الماس غرب

با معماری شیک و منحصر به فرد خود و آب نمای موزیکال در منطقه خوش آب و هوای باغستان شهریار قرار دارد.

امکانات باغ تالار الماس شامل پارکینگ اختصاصی با مساحت ۹۰۰۰ متر مربع، ارائه غذاهای ایرانی و خارجی، ظرفیت ۱۲۰۰ نفر، تم های مختلف برای برگزاری انواع مراسم ها و همایش ها است.

باغ تالارهای احمد آباد مستوفی

احمد آباد مستوفی در جنوب غرب تهران واقع شده و دارای اماکن مختلف گردشگری، تفریحی و ورزشی زیادی است که باغ تالارهای آن به دلیل آتلیه اختصاصی، کیفیت بالای غذا، دسترسی راحت به باغ، فضاهای زیبا جهت عکاسی، در تهران معروف است.

از جلمه معروف ترین می توان به باغ تالار فاخر ، قصر ملک، باغ تالار عقیق و باغ تالار آریل در حدود ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ نفر ظرفیت دارند. ظرافت در طراحی دکوراسیون، تشریفات مجالس، جایگاه مجلل عروس و داماد، میزهای تشریفاتی برای سرو شام و کیک، کافی شاپ، محل بازی کودکان و … از مزیت‌ های این باغ تالار واقع در منطقه احمد آباد مستوفی است

 

دکمه بازگشت به بالا