مجله علمی و سلامت

معلمان راه مقابله با کرونا را آموزش دهند

پست الکترونیک:

منوچهر حبیبی شامگاه سه شنبه اظهار داشت: معلمان می توانند به دلیل تجربه ای که در این زمینه کسب کرده اند ، نقش داشته و برای مقابله با این بیماری مشاوره بهداشتی و مراقبت های اولیه را به دانش آموزان خود ارائه دهند.

وی با اشاره به 235000 دانش آموز و 16000 فرهنگی که در منطقه کار می کنند ، خاطرنشان کرد: اعضای تحصیل کرده جامعه در این زمینه.

به گفته حبیبی ، به راحتی می توان گفت که اگر این امر در کلاس اجرا شود ، تقریباً همه خانواده ها تحت تأثیر آموزش مقدماتی و دانش ویروس قرار می گیرند.

دستیار سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اظهار داشت كه ما انتظار داریم معلمان در شرایط فعلی حداكثر سه دقیقه دانش آموزان را در كلاس های خود توجیه كنند ، زیرا آنها با همه دانش آموزان در تماس واقعی هستند و از والدین مراقبت می كنند در حالی كه آنها از قوانین بهداشتی پیروی کنید. خودشان باشند و این نکات را به والدینشان منتقل کنند.

سخنگوی ستاد تاج قزوین علیه تاج گفت: با انجام چنین اقداماتی ، وضعیت تاج و اثرات مخرب آن روزانه آموزش داده می شود و در صورت تلاش معلمان ، آموزش بیماری عروق كرونر قلب در جامعه رواج خواهد یافت و در همه امور جاری خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا